X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נבחרת ישראל החלה את ההכנות ללטביה וסיימה אימון בוקר ללא בורשטיין, שכן צפוי לשחק מחר קוז'יקרו: "אנחנו צריכים לעשות סוויץ' בראש"
▪  ▪  ▪

נברחת ישראל, פתחה הבוקר (ה', 15.9.05) את ההכנות לקראת המשחק מול לטביה, מחר בסיבוב הראשון של אליפות אירופה, בעיר נוביסאד, סרביה.
אחרי יום של מנוחה אתמול, ערכה הבוקר הנבחרת אימון קליעות בן שעה ובערב מחכה לה אימון נוסף, ארוך יותר. קפטן הנבחרת, טל בורשטיין, לא התאמן הבוקר, עקב הפציעה בגבו, בורשטיין ערך מספק סיבובי ריצה קלה מסביב למגרש ואף נטל חלק בקליעות. ייתכן ובאימון הערב הוא ינסה להתאמן, אך בנבחרת גם מעדיפים לא לסכן אותו, בכל מקרה מחר בורשטיין צפוי לשחק.
עם סיום האימון אמר בורשטיין: "אני מרגיש יותר טוב, זה משתפר לאט, לאט. יובל הפיזיוטרפיסט, עושה עלי עבודה נהדרת. אני לא מאמין שיש ספק לגבי יום שישי. אנחנו רק היום התחלנו את ההכנות ללטביה ולאט לאט ניכנס לאווירה כי אנחנו עוברים מטורניר לטורניר וזה שונה, יש קהל.
על הנייר מסתמן שהמשחק מול לטביה יקבע מי תעלה. כבר שיחקנו איתם פעמיים השנה ויש לנו חשבון ארוך לסגור איתם מהקיץ שעבר. המשחק שלהם מהיר יותר בלי קאמבאלה וזה רע ליהודים שהוא לא משחק, זה לא יהיה יותר קל אם הוא היה אבל בכל מקרה מחכה לנו משחק קשה כי הם קבוצה טובה, שעשתה הכנה מצויינת. יש לנו יום וחצי לעשות סוויץ' בראש מטורניר אחד לטורניר השני ואני מקווה שנוכל לנצח ולגרום לקבלת שבת שמחה מחר בערב".
גם עידו קוז'קרו יודע שלטביה, עם קאמבלה או בלעדיו, היא נבחרת טובה שתעשה לישראל חיים מאוד קשים: "אנחנו מכירים אותם טוב, שיחקנו איתם גם הקיץ הזה וגם בשנה שעברה ולפני שנתיים. הם קבוצה חזקה מאוד ואגרסיבית, הם משחקים מהר ואני מקווה שנמצא את הדרך לנצח אותם. לא צריך להתעסק עם קאמבלה, כי הוא לא שיחק גם בקיץ שעבר והם נתנו לנו בראש בלעדיו והם יותר מסוכנים בלעדיו כי הם משחקים יותר מהר ואגרסיבי.
אנחנו צריכים לעשות סוויץ' בראש, כי אנחנו רוצים להוציא את המקסימום מהאליפות, אבל זה לא יהיה קל כי יש לנו את הבית אולי הכי קשה פה. יש פה שלוש נבחרות, ששתיים מהם בטופ העולמי והשלישית בטופ האירופאי. אפשר להגיד לזכותנו, שעד עכשיו עמדנו בציפיות שהצבנו לעצמינו. לא שיחקנו כדורסל גדול ונצטרך לשפר את זה באליפות עצמה כדי לעשות צעד קדימה".

תאריך:  15/09/2005   |   עודכן:  15/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
העודף במאזן התשלומים: חצי מיליארד דולר    נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מתייחסים למחצית הראשונה של 2005
מחלקה ראשונה
שתי תערוכות ייפתחו בביתן בסוף החודש: גל וינשטיין: עמק החולה ומאשה זוסמן: ציורים שחורים
מיכאל דבורין
הגישה היום לבג"צ עתירה בדרישה לביטול החלטת מנהל בתי המשפט בועז אוקון להעביר את השופטת הילה כהן למקום כהונה אחר, שלושה שבועות בלבד לפני כינוס הוועדה לבחירת שופטים שתדון בעניינה
יואב יצחק
אולמרט עומד בדרכו של שרון, שמבקש למנות את עו"ד אבי דרכסלר למנהל מינהל מקרקעי ישראל    אנשי שרון מאותתים: נטרפד מינוי אולמרט לשר אוצר במעמד קבע
אלעזר לוין
התמורה: 27.6 מיליון יורו    העסקה: באמצעות חברת סיטיקון הפינית    מושכרים בתשואה של 7.7%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il