X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רשות שדות התעופה בישראל
▪  ▪  ▪

היום (18.9), תפתח רשות שדות התעופה בפרויקט ייחודי להעלאה והגברת מודעות עובדי הרשות לסוגיות אבטחת מידע. הפרויקט יתקיים לאורך השבוע ויפנה באופן אחיד לכל עובדי הרשות, בכל הדרגים. מר גבי אופיר, מנכ"ל הרשות, מיחס חשיבות רבה לתחום אבטחת מידע ואף הקצה תקציב מיוחד להעמקת המודעות בקרב העובדים בכלל ולשבוע המודעות בפרט. את הפרויקט מוביל אגף מידע ומחשוב בראשותו של ירון מלמד, בליווי מקצועי וניהולי של מנהלת אבטחת מידע עירית פטר, אחראי אבטחת מידע מייק גלסמן וחברת קומסק.
שבוע המודעות תחת הכותרת "אבטחות מידע צריך לקיים" כולל מגוון רחב של פעילויות ותוכניות בתחום, במטרה למשוך תשומת לב וליצור עניין אצל כלל עובדי הרשות. כשבוע לפני תחילת שבוע המודעות, הופצו ברחבי הרשות טיזרים שונים ואף נחשף פורטל פנים אירגוני לנושא אבטחת מידע. הפורטל הוקם במיוחד לקראת שבוע המודעות.
בפורטל של שבוע המודעות ניתן למצוא תכנים שונים ומגוונים, בהם מידע חיוני על סוגי התוכנות המפגעות, גלישה בטוחה ברשת האינטרנט והנחיות כלליות המהוות את העיקרים של נהלי אבטחת מידע שלהם מחויבת רשות שדות התעופה. במהלך השבוע ייהנו העובדים גם ממגוון פעילויות נוספות, בכללן חידון יומי שיתבסס על הנושא שנלמד באותו היום, עם פרסים יקרי ערך.
במקביל לשבוע המודעות, מכשיר אגף מידע ומחשוב צוות של בעלי תפקידים בכירים ברשות, לתפקיד נאמני אבטחת מידע. הנאמנים יהוו את החוליה המקשרת בין אגף מידע ומחשוב ובין העובדים ביחידות השונות. במסגרת תפקידם יספקו הנאמנים מענה ראשוני לבעיות אבטחת מידע שבהן נתקלים העובדים ובמידת הצורך, יפנו להמשך טיפול ממוקד יותר של הצוות המקצועי באגף מידע ומחשוב.
מנכ"ל הרשות, מר גבי אופיר: "כגוף ממשלתי, הממונה על שערי הכניסה והיציאה של ישראל, אנחנו מחויבים אף יותר מכל ארגון אחר, לתשומת לב אישית וארגונית להתמודדות יעילה עם איומי אבטחת מידע. תכניו של שבוע המודעת נבחרו בקפידה במטרה לאפשר הבנה יעילה ופשוטה של אותם נושאים, גם בקרב אחרון העובדים שאינו מיומן בעבודה בסביבה ממוחשבת. אני משוכנע כי שבוע המודעות יתרום לכל עובדי הרשות הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית ויקדם את מטרות הארגון".

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il