X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מנגו
▪  ▪  ▪


רשת האופנה הספרדית הבינלאומית MANGO מרחיבה את הקמפיין שלה בישראל לקולקציית סתיו חורף 2005-6 ומעלה קמפיין על גבי אוטובוסים בכיכובה של דוגמנית העל קלאודיה שיפר.
הקמפיין יעלה במקביל בכמה מדינות בהן פזורים סניפיה של החברה הספרדית ובכללן ישראל אשר בה יפעלו, בצירי תנועה עירוניים מרכזיים, החל מהיום 300 אוטובוסים ממותגים MANGO הנושאים את תמונותיה של שיפר. הקמפיין בישראל עולה באמצעות חברת "כנען".
בבירות האופנה ברחבי העולם נוהגות חברות אופנה רבות לפרסם על גבי אוטובוסים מידי עונה ואילו בישראל זו הפעם הראשונה שמותג אופנה מוביל מפרסם באופן כה נרחב על גבי אוטובוסים. מהלך זה, המקבל גיבוי בינלאומי, מחבר את הפרסום לקוסמופוליטיות של המותג וכמו-כן, מחזק את הפן האורבאני של המותג MANGO הפונה לנשים אורבאניות במהותן.
אריק בן זינו, מנכ"ל "מנגו" ישראל: "מנגו הנו מותג מוכר ואהוב בקרב נשות ישראל וידוע בעיקר בזכות האופנתיות שלו ואיכות מוצרים גבוהה מאד. הקמפיין הגדול אותו אנו מעלים בימים אלה, אליו מצטרף מהלך קמפיין האוטובוסים, הנו חלק מהרחבת הפעילות השיווקית והפרסומית. במקביל בכוונתנו לפתוח סניפים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ ובראשם סניף דגל בקניון ארנה, אשר יפתח בחודשים הקרובים".
מנגו רקע: בשנת 1984, פתחה MANGO את החנות הראשונה שלה בפסיאו דה גרסייה. כעבור שנה כבר היו ל-MANGO חמש נקודות מכירה בברצלונה. מרגע זה, עם פתיחת חנות בוולנסיה, החלה ההתרחבות בשוק המקומי.
מה שהיה בראשיתו צוות קטן החל לצמוח: עד 1988, היו לחברה 13 נקודות מכירה בספרד, והצורך במערכת טובה יותר לבקרת מלאי, לוגיסטיקה והפצה הלך והתבהר. בתקופה זו פותחו מערכות ייצור על בסיס פילוסופיית "בדיוק בזמן" (just-in-time), והוגדרו מושגי המוצר, עיצוב החנויות, איכות, מחיר ותדמית המותג. גישה עסקית יציבה זו היא שבזכותה מוצבה MANGO כמותג המוביל בענף הטקסטיל.
ב-1992, פתחה MANGO את חנותה ה-99 במספר בספרד, ומשם ואילך, עם פתיחת שתי חנויות בפורטוגל, החלה ההתרחבות לתוך השוק הבינלאומי. כעבור שנתיים הוצגה מערכת הניהול העסקי שמשמשת את החברה עד היום, ושמבוססת על צוותי התמחות מתואמים. התחרות העזה בשוק הטקסטיל הספרדי ונחישותה של MANGO לנצח בה, היו המפתח שלה להצלחה מעבר לגבולות ספרדו. ב-1997, לראשונה, עבר נפח העסקים הבינלאומיים של מנגו את המכירות המקומיות, ובשנת 2004 הוא הגיע ל-73% מסך המכירות.
כיום מעסיקה MANGO יותר מ-5,650 עובדים. מתוכם 1,400 עובדים במשרדיה הראשיים של החברה ב-Palau-solita i Plegamans (ברצלונה). המשרדים הראשיים משתרעים על פני 102 אלף מ"ר. עם זאת, כאשר מסתכלים מעבר למספרים, הרי שעושרה הרב של MANGO הוא באנשיה, צוות צעיר ונלהב שגילו הממוצע נע סביב 25, ו-85% ממנו הוא נשים.
למרות הצמיחה החזקה הזאת, לא איבדה MANGO את הרוח המקורית של חברה דינאמית. בתוך החברה, איש אינו פונה אל עמיתו (גם לא אל מייסד החברה) בפנייה הספרדית הרשמית "usted", וכולם נגישים בקלות. החברה ביססה את תרבותה על מערכות יחסים בין אנשים, על עבודת צוות ועל תרבות למידה. זו הסיבה לכך שהחברה מתוארת לעתים קרובות כחברה של אנשים, המשלבת צמיחה בינלאומית חזקה עם אווירת משפחה קרובה.

תאריך:  19/09/2005   |   עודכן:  19/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il