על רקע השינויים הרבים החלים בשוק התקשורת ובהם אחוז החדירה הגבוה של האינטרנט המהיר בישראל, שינויים טכנולוגיים וזירה תחרותית חדשה ודינאמית, מודיעה היום בזק בינלאומי על איחוד פעילויותיה מול הלקוחות ומעבר החברה מעולם של מוצרים לעולם של ראיית הלקוח.
מהלך זה שהתחיל בבזק בינלאומי לפני למעלה משנה, עם הטמעת מערכות ה-CRM וה-Contact Center המספקות תמונת לקוח אחודה, דרך הטמעת חזון ותפיסת שירות חדשה, מקבל היום ביטוי בחברה בתקשורת שיווקית אחידה ומבודלת לצד מהלך פנים ארגוני לאיחוד תחומי האינטרנט והשיחות הבינלאומיות.
במסגרת איחוד הפעילויות הפנים ארגוניות, כל נציגי השירות והמכירה של בזק בינלאומי, יתמקצעו, ימכרו ויספקו שירותים לכלל לקוחות החברה ללא בידול של סוג המוצר או השירות אותו הם צורכים. מדובר על כ-1000 נציגי שירות מקצועיים, אשר צפויים לפעול כיחידה אחת המעניקה שירותים אחודים ללקוחותיה בפורמט של ONE STOP SHOP. כמו-כן, בכוונת החברה להמשיך ולעבות את תחומי השירות והמכירה ולגייס עובדים נוספים לתחומים אלה.
לאיחוד התחומים, יש גם השלכות שיווקיות וצרכניות. החברה הודיעה היום כי היא מתכוונת לאחד את השפה התקשורתית שלה לשפה אחת אותה יוביל "התוכי" אשר עד כה היה מזוהה רק עם תחום האינטרנט המהיר של החברה. השפה החדשה תלווה במסר של החברה ללקוחות: "לא תאמין לאן תגיע", המציג את בזק בינלאומי כפתח לעולם שלם של חוויות, הרפתקאות והזדמנויות חדשות.
עטרה ליטבק שחם, מנהלת אגף השיווק של בזק בינלאומי: "חיפשנו מסר שיתרכז בלקוחות וצרכיהם המשתנים, לא עוד הצגה של מי אנחנו, אלא מה תפקידינו מול הלקוחות. ממחקרים רבים שביצענו עולה כי הציפייה של הלקוחות היא שנספק להם עולם חדש, עולם של חוויות.
"הבחירה בתוכי, הייתה מבחינתנו, נכונה וטבעית. כ-75% מהציבור מזהה את התוכי עם החברה ומעל 60% אוהדים אותו מאוד. זה הבסיס שהנחה אותנו בשפה התקשורתית החדשה אשר צפויה בהחלט לחדד את מיצובה פורץ הדרך של החברה".
אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "מדובר במהלך נוסף שמבצעת החברה, שיחזק את המהפך שביצענו בשנת 2004, בה עברנו להיות החברה הכי גדולה בהכנסות ורווחיות".