X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: מכבי ת"א רשמה היום את הפסדה הראשון העונה לעולה החדשה מכפר סבא קארבאליו הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-60
▪  ▪  ▪

קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א הפסידה הערב בפעם הראשונה בליגת העל העונה. העולה החדשה הפועל כפר סבא, היא שהנחילה את ההפסד הראשון בתוצאה 0 : 1.
מחצית ראשונה:
פתיחה מצויינת של כפ"ס ובדקה ה-10 קארבליו פרץ מצויין בצד ימין ונתן כדור עומק לראיוביץ' שלבד מול שטראובר בעט החוצה.5 דקות מאוחר יותר נמני הכין מצויין לרועי דיין שמזוית קשה בעט לרשת החיצונית. עוד 2 דקות עברו וראיוביץ' בעט טוב מ-16 מטר ישר לידיים של שטראובר.
בדקה ה-33 ראיוביץ' נתן כדור רוחב מצויין אבל גונזאלס הצליח להרחיק את הכדור לקרן. 5 דקות לסיום המחצית יחיאל היה לבד ונגח החוצה.
מחצית שנייה:
פתיחת המחצית היתה שייכת לצהובים. נמני הגביה כדור משמאל וקאקו המשיך בבעיטה מהאוייר לרשת החיצונית. בדקה ה-56 אופיר חיים החליף את רועי דיין. 4 דקות מאוחר יותר בעיטה חופשית לכפ"ס. קארבליו סובב כדור מ-20 מטר אלכסונית משערו של שטראובר. הכדור עבר על פני של השחקנים ונכנס לפינה הרחוקה. 0:1 לעולה החדשה.
בדקה ה-62 יוג'ין טריקה נכנס במקום תמיר כהן. 4 דקות אח"כ הזדמנות גדולה למכבי - רוסו הקפיץ כדור למרכז הרחבה וטריקה, שהיה לבד מול איבגי, נגח ברשלנות החוצה. בדקה ה-67 אבי אבינו נכנס במקום ראיוביץ'.
רבע שעה לסיום, קארבליו בעט מ-20 מטר סמוך לקורה. דקה מאוחר יותר המטווח של כפ"ס נמשך כשאבינו בעט וסחט הצלה נהדרת של שטראובר. 10 דקות לסיום ג'ואל טצ'מי החליף את אורן ניסים.
בדקה ה-81 ברקוביץ הגביה לרחבה, אופיר חיים הוריד עם הראש וטריקה לבד מול איבגי בעט מעל השער. 5 דקות לסיום מסיקה החליף את קאקו. בתוספת הזמן נכנס גיא דיין במקום שלו מנשה בשורות כפ"ס.
הרכבים
מכבי ת"א: שטראובר; יחיאל, גונזלס, סטרול, אבו סיאם; תמיר כהן (טריקה ′62), רוסו, קאקו (מסיקה ′85), ברקוביץ' נמני; דיין (חיים ′56).
הפועל כפ"ס: איבגי; משומר, דה סילבה, חלפון, פאפו; קבהה, קארבליו, תודוריקה, מנשה (גיא דיין ′90), ראיוביץ' (אבינו ′67); נסים (טצ'מי ′80).

תאריך:  24/09/2005   |   עודכן:  24/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף בילגורי
ליגת העל: אשדוד ניצחה בקושי את קבוצתו של רפי כהן    אשדוד עלתה ליתרון על-ידי שריקי, אך תמוז איזן    הולצמן עם צמד ואוחיון כבר קבעו 1-4, אך אז תמוז וחסן צימקו את התוצאה    פ"ת סיימה ב-10 שחקנים
אורן קורנפלד
ליגת העל: הפועל ת"א גברה הערב 0:2 על מכבי נתניה המאוכזבת    אליניב ברדה כבש בדקה ה-37, ג'ון פנסטיל הוסיף שער חצי שעה לסיום
מיכאל דבורין
שר האוצר לשעבר התראיין הערב לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 וקרא לראש הממשלה לנקוט בתגובה חריפה מאוד על ירי הקסאמים בנגב המערבי    נתניהו הזהיר עוד: "אם שרון יפרוש מהליכוד וינסה לגנוב את קולות הבוחרים אקים קואליציה חלופית"
יהונתן דחוח-הלוי
חיל האוויר הפיץ ברצועת עזה כרוז בשמה של "מדינת ישראל" המאשים את החמאס בהפצת שקרים והקורא לרשות הפלשתינית להביא להפסקת הטרור, שאם לא כן צה"ל יפעל להפסקתו
טלספורט
הצמד הישראלי לא איכזב וניצח בשלוש מערכות חלקות את הצמד מזימבבואה, כעת זקוקה הנבחרת לניצחון בודד נוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il