"אירוקה", רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין פרינט בהיקף של 200 אלף דולר לרגל סיום עונת הקיץ. בקמפיין תככב פרזנטורית הרשת סנדי בר תחת הסלוגן :"crazy holidays".
המבצע יערך החל מהיום, רגע לפני כניסת קולקציית חורף 2006 לכל סניפי הרשת. מותגים מובילים מקולקציית 2005 ימכרו במחיר של 99-199 שקל בלבד.
בין המותגים המשתתפים במבצע: איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, ג'ולבו, אירוקה, קררה, ברברי ועוד.
מייקל וולף, מנכ"ל "אירוקה": "כחברה המובילה את שוק משקפי השמש בישראל אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את הדגמים העדכניים ביותר. על-כן, בכל עונה, אנו מכניסים דגמים חדשים לחנויות ומציעים לתקופה קצרה ביותר את דגמי העונה הקודמת במחירים אטרקטיביים במיוחד במסגרת מבצע קולוסאלי בו נמכרים פריטים מובילים במחירים של בין 99-199 שקל בלבד".
רשת "אירוקה" היא הרשת הגדולה בארץ למשקפי שמש המגלגלת כ- 100 מיליון שקל בשנה. בחברה מועסקים 300 עובדים ברשת החנויות המונה כרגע 43 סניפים בפריסה ארצית. הרשת משווקת באופן בלעדי בארץ את משקפי הראייה ומשקפי השמש של מותגי האופנה המובילים בעולם ג'ורג'יו ארמני ואמפוריו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, אירוקה, אוקסידו, ברברי, קררה.