בעקבות ההסכם בין חברת "טלפארם" לחברת חברת "דלק" לשיווק תרופות ללא מרשם (OTC) בחנויות "מנטה"- בימים אלו החלה חב' "טלפארם" לשווק את מוצריה בסניף אחד של "מנטה" באזור רמלה והצפי הנו שבשנה הקרובה תתרחב הפצת המוצרים לכ-20 סניפים נוספים ברחבי הארץ.
פריסת התרופות ללא מרשם של חברת "טלפארם" בחנויות "מנטה" נותנת מענה לנהגים מזדמנים סמוך לכבישים ראשיים ולתושבים המתגוררים באזורים ללא בתי מרקחת.
במסגרת ההסכם, משווקת "טלפארם" כאמור תרופות ללא מרשם כגון כדורים לכאבי ראש, כאבי גרון, טיפות אף, משחות וכו'. החידוש הינו הרחבת הפעילות גם לתחומים נוספים כמו ויטמינים ותוספים, טואלטיקה, מוצרי היגיינה, קונדומים וערכות לבדיקת הריון.
שוק ה-OTC בישראל מוערך בכ-760 מיליון שקל ומתוכו שוק התרופות ללא מרשם מוערך בכ-300-250 מיליון שקל.
אסף מידן מנהל תחום תרופות ללא מרשם בחברת "טלפארם", מקבוצת "פישמן רשתות": "אנו רואים בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק פוטנציאל רב כנקודות מפגש עם קונים אשר מעונינים למצוא מגוון פתרונות העונה לצורכיהם בסיטואציות כגון: טיולים, חום לילדים, הקלה בכאבים וכדו".
"מנטה" הינה רשת חנויות הנוחות של חברת דלק מונה כיום 31 חנויות ברחבי הארץ .
חברת "טלפארם", מקבוצת "פישמן רשתות" שבשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, הינה גורם מרכזי בשוק מכירות תרופות ללא מרשם מחוץ לבתי המרקחת וזאת עם פתיחת השוק במחצית השנייה של שנת 2005.