רשת FOX בשת"פ רחב עם Esc בקמפיין טלוויזיוני אינטראקטיבי וייחודי ראשון מסוגו בארץ אשר יוצג כחודש בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24, ערוץ 9 ובאתרי אינטרנט שונים. עלות הקמפיין כ-1,500,000$.
השלב הראשוני של הקמפיין הטלוויזיוני כולל סרטוני טלוויזיה באורך של 42 שניות - ללא סוף. הצופים יוזמנו לבחור סוף לקמפיין מבין שלוש אפשרויות: "סוף מתוק", "סוף מר" ו"סוף לא מצונזר", זאת באמצעות שליחת הודעת טקסט ממכשיר הסלולאר שברשותם.
רק לקוחות הדור השלישי של Esc יוכלו לצפות בסרטונים של הסופים השונים בפורטל EscShow
בשלב השני - יוצג הסרטון המלא בטלוויזיה הכולל את הסוף שנבחר על-ידי מרבית הצופים.
רשת אופנה FOX יוצאת בשיתוף פעולה רחב עם Esc, מותג הסלולר המוביל לצעירים.
FOX תעלה בסוף השבוע הקרוב עם קמפיין טלוויזיוני אינטראקטיבי, ייחודי וראשון מסוגו בארץ. הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה באורך של 42 שניות - ללא סוף. הצופים יוזמנו לבחור סוף לקמפיין מבין שלוש אפשרויות: "סוף מתוק", "סוף מר" ו"סוף לא מצונזר", זאת באמצעות שליחת הודעת טקסט ממכשיר הסלולאר שברשותם.
במסגרת שיתוף הפעולה עם Esc: רק לקוחות הדור השלישי של Esc יוכלו לצפות בבלעדיות בסופיים השונים בפורטל הדור השלישי
Esc Show החל מיום עליית הקמפיין הטלוויזיוני.
בנוסף, פורטל הדור השלישי של Esc, Esc Show, יציע בבלעדיות תמונות מאחורי הקלעים של סט הצילומים ואפשרות להפוך את סרטוני הפרסומת לקליפטון (קליפ-רינגטון).
שיתוף הפעולה כולל גם הטבה בלעדית ללקוחות Esc: קנו מהקולקציה החדשה של Fox בשווי 400 ש"ח ושלמו 300 שקל בלבד!
סיפור העלילה
הסרטון מציג זוג (יעל ויהודה) הנוסע בחסות החשיכה בכביש מהיר ונקלע לסיטואציה בה החבר (יהודה לוי) ברגע של חוסר ריכוז, מוצא עצמו במכונית מעלה עשן, באמצע יער חשוך ואפלולי ללא חברתו
(יעל בר-זהר) לצידו. הוא יוצא מן המכונית, צועד בלב יער חשוך בניסיון לאתר אותה ומגיע לבקתה שוממת המציעה כניסה לתוכה באמצעות שלוש דלתות. עליו לבחור מבעד לאיזו דלת להיכנס וכל דלת מבטיחה אירוע וסוף שונה לסרטון בדמות סוף מתוק, סוף מר וסוף לא מצונזר.
הראל ויזל, מנכ"ל רשת FOX מסר כי: "אנו מקבלים המון פניות מכל חברות הסלולאר לשיתופי פעולה. בחרנו ב-ESC בעצה אחת עם משרד הפרסום שלנו זרמון-גולדמן משום שישנה חפיפה קרובה מאד בין שני המותגים ושנית כי מצאנו שותף ראוי ומקצועי בחברת פלאפון".
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של חברת פלאפון, מסר כי: "כמותג הסלולארי המוביל לצעירים אנו מייצרים מפגשים חווייתיים עם קהל לקוחותינו באמצעות מוקדי העניין שלהם. החיבור האינטראקטיבי בין אופנה וסלולאר בדור השלישי מעניק לצעירים את חווית השימוש שאותה הם מחפשים ומקדם את הקשר עימם לטובת שני המותגים".
משרד הפרסום: זרמון-גולדמן
מנהל קריאייטיב: זיו קורן
קופירייטר: איתי גרונר
ארט: זאביק טרנר
סופרוויזר: קרן קורץ
תקציבאית: מיכל חמו