X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיגיטל פיול
▪  ▪  ▪

דיגיטל פיול, החברה המובילה באספקת תוכנה לניהול שירותים עסקיים, הכריזה היום על הרחבת ההנהלה הבכירה שלה. טום שפר נכנס לתפקיד סגן נשיא בכיר לשיווק, אחראי לפעולות השיווק בכל העולם, ואד סטרבנק מצטרף כסגן נשיא למכירות, אחראי למכירות בכל העולם.
טום שפר מביא למעלה מעשרים שנות ניסיון באסטרטגיה של חברות, ניהול מוצרים ופיתוח פתרונות תוכנה עסקיים הן בשווקים המקומיים והן בשווקים הבינלאומיים. בתפקידו האחרון טום היה המנהל הכללי של היחידה העסקית לניהול קשרי ספקים בחברת i2 Technologies. בעבר, טום מילא תפקידי ניהול בכירים בחברת Aspect Development, Inc., שם תרם משמעותית לגידול בהכנסות החברה שהוביל לרכישתה על-ידי i2 Technologies תמורת 8 מיליארד דולר. הניסיון הניהולי הבכיר של טום כולל גם שיווק בינלאומי בחטיבת תוכנה של שלומברגר, ניהול מכירות שטח והשגת תוצאות עסקיות שחשיבותן הייתה רבה בשתי הנפקות ראשונות לציבור.
"טום הצטרף באביב 2005 ואנו כבר רואים את ההשפעה שלו בעלייה ניכרת ביצירת הובלה וגם בהשקת אתר אינטרנט חדש" אמר מנכ"ל דיגיטל פיול, ישראל דנציגר. "יחד עם אנשים שהצטרפו לאחרונה לצוות המכירות שלנו, ובהם אד סטרבנק, אנו מוכנים להתרחבות רבת עוצמה".
אד סטרבנק מביא עשרות שנים של ניסיון במכירות במובילים טכנולוגיים כגון IBM וטנדם מחשבים, וגם ניסיון בחברות ההזנק SharkRack, Sylantro Systems ואשלון.
"לאד יש את השילוב הנכון של ניסיון שמתאים לנו כדי להביא את דיגיטל פיול לרמת הצמיחה הבאה" אמר מנכ"ל דיגיטל פיול, ישראל דנציגר. "יש לו את התורה והידע המקצועי במכירות אצל יצרני תוכנה חשובים, אבל גם ניסיון בחברות הזנק מהירות צמיחה".
באשלון, אד מילא תפקיד חשוב ביצירת הכנסות ובהנפקת החברה בבורסה. לפני כן, אד מילא מגוון של תפקידים ניהוליים במשך 10 שנים בטנדם מחשבים, כולל ניהול ארגון מכירות השטח המסחריות באמריקות, תפעול מכירות של החטיבה הבין-יבשתית, וחברות במועצות המנהלים של כמה חברות בת של טנדם כולל אלו שבקנדה, יפן, צ'ילה ופרו. לפני טנדם אד מילא תפקידי מכירות שטח וניהול ב-IBM במשך 11 שנים. למר סטרבנק תארים בניהול תעשייתי ובמדעי המחשב מאוניברסיטת פרדיו.
אודות Digital Fuel
חברת דיגיטל פיול (Digital Fuel) שמה לעצמה כמטרה להניע את ההצלחה של מיקור החוץ. הפלטפורמה ServiceFlow™ שלנו מאפשרת ללקוחות לבצע בקרה על האיכות והעלות של שירותי מיקור חוץ, למקסם את ההשפעה העסקית של השירותים ולשלב את מיקור החוץ לתוך אסטרטגיית הספקת שירותים שמקיפה את כל החברה.
ServiceFlow מנהלת שירותי מחשוב ושירותים עסקיים בהיקף של מיליארדי דולרים עבור ספקי השירות המובילים ולקוחותיהם שהם חברות Global 2000, בכללם IBM, CSC, סימנס שירותים עסקיים, 2O, ג'נרל אלקטריק, בומברדייה ופרוקטור וגמבל. המטה של דיגיטל פיול נמצא בסן מטאו, קליפורניה, עם מחלקת מו"פ בישראל ומשרדים ברחבי צפון אמריקה ואירופה. www.digitalfuel.com

תאריך:  09/10/2005   |   עודכן:  09/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סנדיק קומיוניקיישן
- הודעה מטעם אתר AllJobs
בר תקשורת
- הודעה מטעם רשת התכשיטים ה.שטרן
מחלקה ראשונה
תערוכת הפסלים עשויי הברונזה נפתחה לפני כשבוע וחצי ותיסגר בעוד שלושה שבועות; האמנית, דניאלה אמנט מטבעון: "זוהי דרכי לשוחח עם העולם הסובב אותי"
טופז תקשורת
פסטיבל סוכות ב"חמי יואב"
משה בהגאון
- הודעה מטעם הגן הארכיאולוגי בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il