אתר ההיכרויות 'כפיות' (WWW.CAPIYOT.COM) מעלה בימים אלה קמפיין פרסום ייחודי לתקופת החגים תחת הסיסמה: "האתר שיהפוך את החג הבא שלכם לחג האהבה". הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, יימשך כחודש והינו בהשקעה של כמיליון שקל. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות ואינטרנט.
במסגרת הקמפיין החדש יועלו מודעות המציגות ומשוות פריטים שונים מחיי היום יום של רווק/ה ולעומתם אותם פריטים כפי שהם מופיעים כשהם משתלבים בחייהם ובביתם של זוג. בין הפריטים שיוצגו במודעות- מברשות שיניים, טלפונים ניידים ואסלות שירותים. דרך חפצים אלו מתבטא השינוי בחיי קהל ה 'סינגלס' לפני ואחרי ההיכרות הצפויה באתר. השימוש בחפצים אלו כהמחשה לחיי היום יום של הרווק/ה לפני ואחרי הזוגיות נועד להדגיש את המסר של הקמפיין כי האהבה היא נגישה ונמצאת במרחק לחיצת עכבר.
מ'כפיות' נמסר כי "עונת החגים מתאפיינת בריבוי מפגשים משפחתיים, עלייה בכמות שעות הפנאי והתמודדות מחודשת עם מחיוביות משפחתיות וחברתיות, כל אלו מציפים לעיתים קרובות את הצורך בבן/בת זוג כמו גם את הלחץ המשפחתי במציאת בן/בת זוג לפנויים/פנויות במשפחה. באתר מורגשת בשבועיים האחרונים עלייה משמעותית בכמות הכניסות: עלייה של 67% בסופי השבוע ו45% באמצע השבוע. נתונים אלו מחזקים את חשיבות הקמפיין לקהל ה'סינגלס' בעיתוי זה של עונת החגים המשפחתית".
קרדיטים:
משרד פרסום: גיתם/BBDO, סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור, מנהלת לקוחות: יעל קנדר, תקציבאי: אדי גולדנברג, פלנר: ניר אפריימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, קופי: יעל דודו-נסצקי, ארט: גולן נוחיאן, מפיקה: מירב צור, צלם: ישראל כהן.
אינטראקטיב: חברת 'נטקראפט'.