X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר ההיכרויות 'כפיות'
▪  ▪  ▪

אתר ההיכרויות 'כפיות' (WWW.CAPIYOT.COM) מעלה בימים אלה קמפיין פרסום ייחודי לתקופת החגים תחת הסיסמה: "האתר שיהפוך את החג הבא שלכם לחג האהבה". הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, יימשך כחודש והינו בהשקעה של כמיליון שקל. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות ואינטרנט.
במסגרת הקמפיין החדש יועלו מודעות המציגות ומשוות פריטים שונים מחיי היום יום של רווק/ה ולעומתם אותם פריטים כפי שהם מופיעים כשהם משתלבים בחייהם ובביתם של זוג. בין הפריטים שיוצגו במודעות- מברשות שיניים, טלפונים ניידים ואסלות שירותים. דרך חפצים אלו מתבטא השינוי בחיי קהל ה 'סינגלס' לפני ואחרי ההיכרות הצפויה באתר. השימוש בחפצים אלו כהמחשה לחיי היום יום של הרווק/ה לפני ואחרי הזוגיות נועד להדגיש את המסר של הקמפיין כי האהבה היא נגישה ונמצאת במרחק לחיצת עכבר.
מ'כפיות' נמסר כי "עונת החגים מתאפיינת בריבוי מפגשים משפחתיים, עלייה בכמות שעות הפנאי והתמודדות מחודשת עם מחיוביות משפחתיות וחברתיות, כל אלו מציפים לעיתים קרובות את הצורך בבן/בת זוג כמו גם את הלחץ המשפחתי במציאת בן/בת זוג לפנויים/פנויות במשפחה. באתר מורגשת בשבועיים האחרונים עלייה משמעותית בכמות הכניסות: עלייה של 67% בסופי השבוע ו45% באמצע השבוע. נתונים אלו מחזקים את חשיבות הקמפיין לקהל ה'סינגלס' בעיתוי זה של עונת החגים המשפחתית".
קרדיטים:
משרד פרסום: גיתם/BBDO, סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור, מנהלת לקוחות: יעל קנדר, תקציבאי: אדי גולדנברג, פלנר: ניר אפריימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, קופי: יעל דודו-נסצקי, ארט: גולן נוחיאן, מפיקה: מירב צור, צלם: ישראל כהן.
אינטראקטיב: חברת 'נטקראפט'.

תאריך:  11/10/2005   |   עודכן:  11/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il