X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אנדה רמת השרון
▪  ▪  ▪

איש העסקים הנרי זימנד הודיע היום כי ימשיך, זו השנה השניה ברציפות, להעניק חסות ראשית לקבוצת "אנדה רמת השרון" מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל. החסות שיעניק זימנד ל"אנדה רמת השרון" בעונה הנוכחית מוערכת בכ-1.2 מיליון שקל, פי 2 מהסכום שהעניק לקבוצה בעונה שעברה.
בדבריו לקראת פתיחת העונה החדשה 2005/6 אמר הנרי זימנד: "זוהי זכות גדולה להיות חלק מקבוצת אנדה רמת השרון - קבוצה המובילה בכדורסל נשים ובקידום ספורט נשים בישראל. זוהי קבוצה המאופיינת ב- Killer Instinct של השחקניות והצוות מקצועי שהווינריות היא נר לרגליהן. זכרו תמיד, כי כדורסל הוא משחק קבוצתי. על-מנת להפגין כוח פנימי, צריכה הקבוצה לשחק כקבוצה מגובשת.
קבוצה כזו לא ניתן לשבור. הקבוצה המנצחת היא זו שחושבת ומשחקת באופן שאחרים עדיין לא חשבו עליו".
לשחקניות אנדה רמת השרון אמר זימנד: "אתן בשבילי מנצחות אמיתיות. זכורנה תמיד שהמאמנות שלכן אורנה אוסטפלד וגלית מוסאי יכולות להפוך אתכן למצליחניות בקנה מידה עולמי".
ANDA SPIRIT הוקמה על-ידי הנרי זימנד במטרה להנציח בכל דרך את זכרה של רעייתו המנוחה, ובמטרה לקדם ולהעביר בכל העולם מסרים של אהבה, תקווה ורוח, המסמלים ומזוהים עם אישיותה של אנדה ז"ל.
באתר האינטרנט www.andaspirit.com שהוקם ב-14 שפות לזכרה של אנדה, ולאחרונה גם בעברית וערבית, נרשמו עד עתה למעלה מ-70 מיליון כניסות מ-198 מדינות ברחבי העולם, עם ממוצע של 16 אלף כניסות ביום.
במסגרת פרויקט ANDA SPIRIT, מעניק הנרי זימנד חסויות נדיבות ותרומות המקיימות ארגונים בארץ וברחבי העולם, כדוגמת: עזרה לחולי סרטן, בתי חולים, אירועי תרבות, מוזיקה, תאטרון, אופרות, מדע ועוד.
בין הפרויקטים האחרונים להם מעניק הנרי זימנד חסות ניתן לציין:
לוס אנג'לס
קרן ANDA SPIRIT מעניקה חסות לקרן הקולנוע והטלוויזיה. בערב חגיגי שנערך לפני יומיים בביתו של המפיק הידוע פרנק מנקוזו, העניק הנרי זימנד, ביחד עם קתרין זיטה ג'ונס והת'ר לוקליר, את פרס הפילנתרופיות לפרנק מנקוזו.
מונאקו
כחלק מהמגמה לעידוד אמנים צעירים ותרבות ברחבי העולם, מעניק הנרי זימנד דרך פרויקט ANDA SPIRIT מילגה לסטודנטים ללימודי אמנות ב-School of Music במונאקו. במסגרת החסות למכללה, הוא דואג להזמנת מרצים-מומחים בעלי שם עולמי להרצות בפני התלמידים.
אנגליה
נטיעת גן נרקיסים (45,000 שתילים) מול ארמון בקינגהם בלונדון. הנרקיסים יימכרו מדי שנה וההכנסות ממכירתם יוקדשו לחקר הסרטן. הנרי זימנד ישתתף באירוע הנטיעות כשהוא מלווה בקבוצת ילדים חולי סרטן.
ערב לפני טקס הנטיעות, יתארח זימנד אצל הנסיך צ'רלס בארמון בקינגהם.
ישראל
קרן "שמחת אנדה" - כחלק מהמודעות לבעיות וללחצים איתם מתמודדות משפחות חסרות אמצעים, לא רק בחיים היומיומיים אלא גם ובעיקר ברגעים שאמורים להיות היפים ביותר - שמחות משפחתיות - הקים הנרי זימנד את "שמחת אנדה".
קרן זו עוזרת למשפחות חסרות אמצעים לקיים אירועים משפחתיים ושמחות כמו: חתונות, בר/בת מצוות, ברית מילה וכד', ומממנת לאותן משפחות את האירוע כולו.

תאריך:  17/10/2005   |   עודכן:  17/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il