"העין השלישית", רשת הקונספט היחידה לביגוד אתני ייחודי בישראל, מעלה קמפיין חדש שילווה את השקת קולקציית חורף 2006 בחנויות. הקמפיין הופק עצמאית ויעלה במהלך חודש אוקטובר במודעות במגזינים מובילים, עיתונות נשים, עיתונות דתית וכן בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובפוסטרים בתחנות אוטובוס.
ההשקעה בקמפיין כולו נאמדת בכ-500,000 שקל. במרכז הקמפיין תמונות של הפרזנטורית החדשה לינור אברג'יל מתוך קטלוג קולקציית חורף 2006, כך שלמעשה הוא ממשיך את הקו הפרסומי והחזותי של הרשת.
זו הפעם הראשונה שנבחרת פרזנטורית להוביל את הקמפיינים של "העין השלישית" למשך שנה ולהוות את ה"פנים" של המותג. אברג'יל תוביל בשנת 2006 את הקמפיינים של המותג תמורת 40,000$. הקמפיין צולם על-ידי צלם האופנה איתן טל.
אבי אורבך, מנכ"ל רשת "העין השלישית": "כחלק ממהלך שיווקי אשר מטרתו להרחיב את החשיפה ומודעות הציבור לרשת "העין השלישית", החלטנו לבחור פרזנטורית אשר תלווה אותנו לאורך השנה, ולצאת בקמפיין רחב בהשקעה גדולה. על-מנת להגיע לקהל היעד שלנו ולהרחיבו אנו נתפרס על גבי המגזינים המובילים ותחנות האוטובוסים. אנו מאמינים בקטלוג הייחודי שיצרנו ובאידיאולוגיה העומדת מאחורי רשת ה"עין השלישית".
רשת "העין השלישית" הינה רשת הקונספט היחידה לביגוד אתני ייחודי בישראל הרשת נמצאת בבעלות 4 שותפים (ג'יני ורן אושרי, אבי עוקשי ואבי אורבך) נוסדה בשנת 1999 ופועלת בפורמט זכייני. 10 הסניפים של הרשת ממוקמים בפריסה ארצית מאילת ועד עפולה.