X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪

כחלק מן האסטרטגיה של חברת מטריקס לספק פתרונות אינטגרטיביים כוללים ובמסגרת חיזוק פעילותה בתחום שירותי האינטגרציה ומערכות התשתית, הכריזה החברה על מיזוג שתי חטיבות - "משובית" וחטיבת התשתיות למסגרת של חטיבה עסקית אחת שתיקרא חטיבת האינטגרציה והתשתיות. החטיבה הממוזגת החדשה מנוהלת על ידי שרה פאר, מקימת ומנהלת משובית. החטיבה הממוזגת מעסיקה כ-200 אנשי מקצוע. מחזור המכירות המאוחד של החטיבה מסתכם בכ-200 מיליון שקל לשנה.
לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, מטרתו של המיזוג היא להרחיב באופן ניכר את נפח פרוייקטי התשתיות אותן מבצעת מטריקס והכוללים פרויקטים של אינטגרציה ויישום של תוכנה, חומרה ותשתיות. "החטיבה הממוזגת המעסיקה מגוון רחב של מקצוענים מנוסים מאוד בתחומים השונים של תשתיות ואינגרציה, משלבת יכולות גבוהות בתחומים כמו: שרתים, תקשורת ורשתות, אחסון, אבטחת מידע, יישומים משרדיים, שליטה ובקרה, שירותי אאוטסורסינג למערכות תשתית ועוד".
גוטמן ציין כי חטיבת האינטגרציה והתשתיות עובדת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של הספקים המובילים ביותר בתחום, ביניהם: מיקרוסופט, יבמ, HP, רד האט, צ'קפוינט, סימנטק, 3COM ועוד. החטיבה היא Certified Partner של מיקרוסופט בתחום התשתיות.
בין לקוחות החטיבה: קבוצת כי"ל, נטפים, נטוויז'ן, נייס, הראל-המשמר, המשטרה, שב"ס, עירית ירושלים, עירית אשקלון, אוניברסיטת בן גוריון, ישראכרט, משרדי ממשלה, בתי חולים ועוד.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-2,300 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ושיווק טכנולוגיות ומוצרי תוכנה למערכות עסקיות, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייבוא, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום , בטחון, בריאות ומגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה של ת"א ברשימת ת"א 75. מחזור המכירות של מטריקס במחצית הראשונה של 2005 הינו 518 מיליון שקל. הרווח הנקי במחצית 2005 הינו 17.1 מיליון שקל.

תאריך:  06/11/2005   |   עודכן:  06/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il