חוגלה קימברלי השיקה בחודש שעבר את נייר הטואלט "מולט" החדש- נייר טואלט רך יותר, לבן יותר ומעוצב עם הטבעה של לבבות אדומים, וכעת עולה בקמפיין חדש לתיקשור המוצר.
לפי נתוני נילסן כספי, נייר טואלט מולט עשה קפיצה גדולה מאוד בנתח השוק מ-8% נתח שוק באוגוסט ל-20% בספטמבר האחרון. הנתונים בדקו חודש בדיוק מיום ההשקה, טרם החלה חוגלה קימברלי בפעילויות שיווקיות להחדרת המוצר לרבות קמפיין טלוויזיה. מדובר בהכפלת נתח השוק ויותר מכך בחודש הראשון ללא קמפיין באוויר אלא רק בזכות מוצר ואריזה.
השבוע תעלה חוגלה הקמפיין החדש, שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה בטלוויזיה ובנקודות המכירה למשך כשבועיים, בתקציב מדווח של כשני מיליון ש"ח ₪, תחת הסיסמה: "שמנו את כל הלב במולט".
על מולט החדש:
מולט החדש הינו נייר טואלט רך יותר, לבן יותר ובעל עיצוב יפהפה של לבבות אדומים, המוצע לצרכן במחיר אטרקטיבי ומשתלם.
האסטרטגיה שעומדת מאחורי השקת מולט היא להעניק לצרכן נייר טואלט איכותי וצעיר יותר, הן מבחינת עיצוב הנייר, עיצוב האריזה (צבע אדום בולט מאוד על המדף) ועד המחיר המאוד אטרקטיבי. כחלק מהמהלך המיתוגי הכולל, עוצבו מחדש אריזות מולט ע"י מחלקת BBDO DESIGN מקבוצת BBDO, תוך שימת דגש על הייחודיות של מולט עם הלבבות האדומים, לרכות המשופרת ולאווירה הקלילה והכייפית שמאפיינת את מולט החדש ואת קהל המטרה שלו.
סרט הפרסומת בא להשלים את מהלך ההשקה של מותג צעיר יותר, מלא שמחת חיים ומשתלם.
על הקמפיין:
סרט הפרסומת מציג רצף של סיטואציות יומיומיות המוכרות לכולנו, אך שבכל אחת מהן נעלם הלב באופן מפתיע ומשעשע: בחור צעיר לובש חולצת I Love NY, ומגלה לפתע שהלב בחולצה גזור, בונבוניירה בה חסרים השוקולדים בצורת הלב, זוג משחק בקלפים ומגלה שסימני הלב נעלמו מהקלף, ועוד.
הקונספט עליו מבוסס הסרט: לקחנו את כל הלבבות שבעולם ושמנו אותם במולט.
קרדיטים:
משרד פרסום-גיתם BBDO, סמנכ"ל-מיכל דבורצקי, מנהל לקוחות-ניר צולה, תקציביאי-מתן קמפ, פלנר-יהב לוי/אור-לי סיגל, סמנכ"ל קריאטיב-אסי שביט, מנהל קריאטיב-גל פורת, קריאטיב פלנר-אימי עירון, ארט-דודו הרוש, קופי-אסף כץ, לורה רוזנפלד, מפיקה-ליאת משה, חב' הפקה-ישי הדס, במאית-קרן חכמה, עורך מוזיקלי-פיליפ גוזלן, מנהלת קריאטיבית bbdo design-מעיין רשף-ריבן, מעצבת-לילך סנש.