X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בליכוד נערכים להקדת הבחירות למרס-מאי 2006 פרס לוקח "פסק זמן" מפעילות פוליטית-מפלגתית סיעת העבודה מתכנסת היום לטקס הכתרת פרץ
▪  ▪  ▪

במערכת הפוליטית לא הספיקו לעכל את דבר המהפך בפריימריז של מפלגת העבודה, וכבר נערכים לאפשרות המתגבשת של הקדמת הבחירות. היו"ר הנכנס/החדש, עמיר פרץ הודיע (ה', 10.11.05), כי בכוונתו להיפגש עם ראש הממשלה, אריאל שרון, ולהגיע עימו לתאריך מוסכם לקיום הבחירות. פרץ הוסיף, כי במידה והשניים לא יצליחו להסכים על מועד, הוא יפעל להפלת הממשלה ולהשגת רוב בכנסת להקדמת הבחירות.
במערכת הפוליטית החלו להציג מועדים שונים בהם יתקיימו הבחירות החדשות. הערכות השונות מצביעות על תחילת שנת 2006 או בחודשי האביב - מרס-מאי 2006.
המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, שהפסיד לפרץ, מעריך כי הבחירות יוקדמו לתחילת 2006. פרס אמר: "מבחינתי, אעבור את השנה ללא בחירות אלא בבניית שלום וכלכלה".
השר ישראל כץ (ליכוד) אמר, כי להערכתו - הבחירות יוקדמו. לכן הודיע כי יפעל לכינוס מזכירות מפלגתו בשבוע הבא.
זבולון אורלב (מפד"ל) ויצחק לוי (האיחוד הלאומי) הודיעו, כי בכוונתם להגיש בשבוע הבא הצעת חוק לפיזור הכנסת ולהקדמת הבחירות. גם ח"כ אפי איתם (האיחוד הלאומי) הצטרף לקריאות. הוא קרא לפרץ לפתוח בהידברות מיידית עם סיעות האופוזיציה כדי להגיע לתאריך מוסכם על הקדמת הבחירות לכנסת.
איתם אמר, כי "המהפך בעבודה והפילוג בליכוד אינם משאירים מקום לספק כי הממשלה הנוכחית אינה מייצגת את בוחריה ואת רצון העם, ועל הימין והשמאל לחבור לצורך הקדמת הבחירות והעברת ההכרעה אל העם".
בכל מקרה מסתמן, כי בליכוד יאלצו להקדים את הפריימריז לתחילת שנת 2006 (כנראה לחודש פברואר-מרס), לכל המאוחר. כזכור, שרון גבר על נתניהו בהצבעה פנימית בליכוד שקבעה כי אין להקדים את הפריימריז ויש להותירם במועדם הקבוע - חודש אפריל.
ככל הנראה, יצטרך פרץ לעזוב את תפקידו כיו"ר ההסתדרות החדשה כדי להמשיך במירוץ לראשות הממשלה. מספר גורמים כבר הודיעו כי יתמודדו על התפקיד.
במערכת הפוליטית מברכים את פרץ
ראש הממשלה, אריאל שרון, התקשר אל עמיר פרץ ובירך אותו על ניצחונו. שרון קבע להיפגש עם פרץ כבר ביום א' הקרוב ואף התלוצץ ואמר: "עכשיו יש לליכוד ולעבודה מנהיגים שכנים".
ח"כ בנימין נתניהו התקשר לפרץ ובירך אותו על ניצחונו. נתניהו אמר לפרץ: "הוכחת דבקות מרשימה במטרה".
גם הרב עובדיה יוסף, חרג הפעם ממינהגו, והתקשר אל ח"כ פרץ ובירכו על ניצחונו. הרב עובדיה יוסף מברך את פרץ בעיקר בשל העובדה שמדובר בניצחון של איש עדות המזרח ואיש השכונות.

תאריך:  10/11/2005   |   עודכן:  11/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
גופת ההרוג נבדקה היום במכון לרפואה משפטית    התגלה פצע ירי בגבו דבר הסותר את עדויות השוטרים    מספר שוטרים נחקרו היום במח"ש    גורם במח"ש: יש בסיס לכתב אישום נגד השוטר היורה
עומר שיקלר
חברי הכנסת וראשי התנועה יקיימו סיור מודרך בכל אזורי H2, כולל השכונות היהודיות    במהלך ביקורים קודמים התעוררו עימותים עם המתנחלים המתגוררים במקום
עומר שיקלר
מטוס המנהלים החדש של התעשיה האווירית - G150 קיבל אישור רשויות התעופה הישראלית והאמריקנית מוקדם מהצפוי    משה קרת, מנכ"ל התעשיה האווירית: "רישוי מטוס ה-G150 בזמן קצר מוכיח את התכנון ההנדסי הקפדני ואת המקצוענות באיכות הביצוע של עובדי התעשיה האווירית"
אור אריה
מאמן מכבי ת"א מדבר על הציפיות מהקבוצה שלו, לקראת המשחק הערב מול אולימפיאקוס    וויל סולומון: "בזמן האחרון אני יותר מחטיא מקולע"    אולימפיאקוס לא נבהלת מאלופת אירופה    קווינסי לואיס: "אין לנו מה לפחד מהם"
גלית יצחק
ישנם מיתוסים רבים אשר השתרשו עם השנים סביב הנושא של צריכת מים, אך חלקם מעולם לא אוששו מדעית    האם חייבים לשתות 8 כוסות מים ביום? והאם המים עוזרים לנו לרדת במשקל? תשובות אלו ונוספות תוכלו למצוא כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il