X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הארץ
▪  ▪  ▪

"TheMarker" העיתון הכלכלי היומי של "הארץ", משיק ביום שישי הקרוב (18.11.05) מוסף סוף שבוע חדש. המוסף החדש - " MARKER WEEK" נועד לתת מענה לצרכי הקריאה הייחודיים בסוף השבוע ולשם כך הותאמו ופותחו תכנים חדשים, ברוח TheMarker הרואה את הכלכלה כתחום מרתק ומסעיר שנוגע לכל הקוראים.
המגזין החדש יכלול כתבות מגזין, תחקירים, פרופילים ומדורי השקעות וצרכנות מורחבים עם התמחות מיוחדת בתחום הניהול הפיננסי האישי - שיספקו ערך מוסף גדול לקוראיו ויסייע להם להתמצא בג'ונגל הפיננסי.
חידוש נוסף הוא מדור קפטן אינטרנט במהדורה מורחבת שתכלול סיקור נרחב של כל ההתפתחויות האחרונות ברשת, בעולם המחשבים ובתחום הגאדג'טים.
עמודי המגזין ייפתחו עם מדורים קצביים שיעסקו באנשים שעשו את השבוע, דמויות חדשות בעולם העסקים, השוואות של ביצועי מנהלים וחברות מתחרות וגם מדורים שיעסקו בסגנון חיים כלכלי. בחלקו האחורי של המגזין יהיו מדורי שוק ההון והחדשות הכלכליות.
עורך המוסף הוא הדר חורש, ששימש ככתב התקשורת של העיתון ב-6 שנים האחרונות. את מקומו ככתב תקשורת ימלא ערן גבאי. גל ורטמן, המעצב הראשי של TheMarker, עיצב את המגזין החדש בשפה גרפית חדשנית שבאה בהמשך למהפכה הגרפית שביצע בעיתון היומי לפני שנה.
סמי פרץ, העורך של העיתון היומי TheMarker אומר: "המגזין החדש מופיע 11 חודשים לאחר השקתו של העיתון הכלכלי היומי במתכונת החדשה - TheMarker. המגזין נועד להרחיב ולהשביח את התכנים שאנו מספקים לקוראינו. התכנים שנגיש לקוראים יותאמו לקריאת סוף השבוע שהיא שונה מזו שבאמצע השבוע".
"ההצלחה של העיתון היומי שכנעה אותנו שהנוסחה המשלבת תכנים וניתוחים כלכליים המעמיקים והאיכותיים ביותר בעיתונות הכלכלית עם הגשה ועיצוב עדכניים וקצביים עובדת היטב, ושזה הזמן לצאת גם במגזין סוף שבוע ברוח החזון הזה".
מנכ"ל עיתון הארץ יוסי ורשבסקי אמר כי "מאז השקתו של עיתון TheMarker עלתה התפוצה של עיתון הארץ הכולל גם את העיתון הכלכלי היומי בשיעור של 6% בניגוד למגמה בענף העיתונות המודפסת". לדברי ורשבסקי מאז השקת העיתון הכלכלי נרשמה עליה דרמטית בהכנסות ממודעות והגידול המרשים ביותר היה במגזין החודשי למנויים שתפוצתו זינקה בעשרות אחוזים השנה.
את המהלך הובילו עורך העיתון היומי סמי פרץ, עורך המגזין הדר חורש והמעצב הראשי גל ורטמן. במערכת המגזין לוקחים חלק העורכים והעיתונאים במערכת הכלכלה של TheMarker יחד עם שורה של עיתונאים חדשים שהצטרפו למערכת העיתון לרגל ההרחבה.

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il