בפרק החדש בסדרת ההדרכה של דיזל לחיים מוצלחים, מעורבים קאובוי חכם, שתי נשים מרושעות ודוב נערץ, כאשר כל אחד מהם הוא הדוניסט המחפש את ההנאות האינדיבידואליות שלו.
המותג הנחשק, דיזל, הידוע בגישתו הייחודית בפרסום, זורק בקמפיין החורף קריצה מרומזת ופרובוקטיבית לקודים של חוקי האופנה, סקס ויופי.
מאז תחילת שנות ה-90' השפה האופנתית הבינלאומית הייתה מאפיין עליון שהכיל בתוכו החל מסקס צעיר ובוסרי ועד לפורנו בטוב טעם, תוך פניה ומשיכת תשומת הלב לתשוקה שלנו ל"זוהר".
האירוניה שבסקס
על-מנת לתבל את העניינים, דיזל מאמצת כמה סטריאוטיפים אופנתיים תוך שימוש בביצועים מלוטשים ובצילומי אופנה מושלמים על-מנת למסור תמונה מפוארת ועדיין לשמור על תחושה ייחודית של הומור.
התמונות מציגות תרחישים טעוני סקס בהם דוגמניות יפיפיות מבלות ונהנות עם בובות מטריושקה (בבושקות) מתנפחות ומפתות ומשחקים סאדו-מזוכיסטים מעוותים. והכל בחיוך אירוני, המאפיין כל כך את הפילוסופיה של דיזל.
הקמפיין כבר עלה ברחבי העולם, ועולה כעת בישראל בשלטי חוצות, מסכי טלוויזיה ומגאזינים בעלות של 250 אלף דולר, ובהמשך גם קמפיין באינטרנט.