X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
שר החוץ, סילבן שלום, המריא הבוקר לביקור ראשון בתוניסיה ואמר כי "זו ההזדמנות לפריצת דרך ביחסי המדינות" השר שלום, שטס בליווי אמו, אמר כי הביקור יהווה את "טיול השורשים" שמעולם לא עשה בתוך כך, ניכרת מתיחות רבה ביחסי אוקראינה-ישראל
▪  ▪  ▪

שר החוץ, סילבן שלום, המריא (יום ג', 15.11.05) לביקור רשמי בתוניסה. זוהי הפעם הראשונה ששר חוץ ישראלי מגיע לביקור במדינה. בראיון שהעניק לתוכנית הרדיו "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, אמר השר שלום כי הוא מקווה לפריצת דרך משמעותית ביחסי המדינות. "אנו נגיע עם משלחת גדולה אשר תציג את הביתן הישראלי שיפתח בבירת תוניס - בירת המידע העולמית. אנחנו גם נהיה עם משלחת של אנשי עסקים, ואני מאוד מקווה כי הביקור הזה אכן יהווה פריצת דרך ביחסים עם תוניסיה", אמר השר שלום.
"מבחינתי זה גם ביקור שורשים"
השר שלום הדגיש, כי הביקור לתוניס יהיה גם מעין "טיול שורשים" עבורו. "אמא שלי תצטרף אלי בהזמנה מפורשת של נשיא תוניסיה, כדי לראות את המקום ממנו הגענו. אני מאוד מתרגש וחושב שהעובדה שאני יכול לחזור למקום שממנו באתי, כשר החוץ של מדינת היהודים - לי זה עושה טוב וזה ממלא אותי הרבה גאווה וסיפוק", אמר שר החוץ.
מתיחות ביחסי ישראל-אוקראינה
נודע, כי סמנכ"ל מרכז אירופה ואירו-אסיה במשרד החוץ, מרק סופר, זימן (ב', 14.11.05) את הממונה הזמני של אוקראינה, אולקסנדר חומיאק, בעקבות פרסום הודעתם של ראשי "האקדמיה הבינלאומית לניהול כוח אדם MAUP", בה הם תומכים בקריאת נשיא אירן למחוק את ישראל מהמפה.
סופר אמר כי ישראל רואה בפרסום "הסלמה נוספת וחמורה ביותר של פעילות האקדמיה", והדגיש כי הוא מצפה מהרשויות באוקראינה לפעול נמרצות ומיידית נגד הארגון, תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותן.
בפגישה ציין סופר, כי "ישראל לא תעבור לסדר היום וכי המשך התעלמות רשויות אוקראינה מפעילותה של האקדמיה האנטישמית MAUP, על-אף הפניות החוזרות ונשנות של ישראל, עלול להגיע לכדי פגיעה ביחסים הידידותיים בין שתי המדינות".
גורמים במשרד החוץ אומרים כי באקדמיה הפרטית MAUP, לומדים כ-57 אלף סטודנטים החשופים ללא הרף לאנטישמיות זדונית ושיטתית. "פרסומי האקדמיה - "פרסונל" ו"פרסונל+" מהווים במה קבועה להסתה אנטישמית ארסית", נכתב בהודעתם.
עד כה, רשויות אוקראינה לא נקטו פעולה של ממש כנגד פעילות זו, למעט הצהרות גינוי מצד ראשי השלטון. במשרד החוץ חוזרים ומדגישים: "ישראל תובעת משלטונות אוקראינה לפעול ללא דיחוי נגד MAUP עד כדי הפסקת פעילות הארגון המפיץ ללא הרף דברי הסתה מסוכנת נגד היהודים".

תאריך:  15/11/2005   |   עודכן:  15/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
טוען: העלאת שכר המינימום ל- 1,000 דולר תוסיף כ- 50 אלף מובטלים    שיפור השכר צריך להיעשות בדרך של צמיחה נמשכת, גידול הביקוש לעבודה והעלאות שכר על-פי היכולת של הארגון והעסק
ברוך לוי
הודיעו כי לא ייגשו למכרז לבניית מפעל אינטל בקריית מלאכי, משום שאין להם עובדים מקצועיים    נשיא התאחדות הקבלנים, אהרון כהן: פקידי האוצר מעכבים הקמת פרויקטים לאומיים בשל אטימותם לבעיית המחסור בעובדים מקצועיים בענף הבנייה
הדר פרבר
בעקבות הפיגועים בבתי המלון בעמאן הודיע הממשל כי עד השנה הבאה יאשר את החוק שימנע התקפות דומות בעתיד
ברוך לוי
בעקבות הצטרפותה לאיחוד האירופי, על פולין לצמצם פערים בנושאי הסביבה עד לשנת 2010 תוך השקעת סכומים גבוהים בנושאים אלו. במכון היצוא עלו על הפוטנציאל העסקי הקיים, וכעת, חברות ישראליות, המתמחות בתחום, מציעות את שירותיהן לפולנים
ניר וייס
ביהמ"ש העליון הפך את החלטת המחוזי לעצור את שמשון סיטרין עד תום משפטו, וקבע כי "אף שהוא ממשיך לדבוק בהשקפתו בדבר ארץ ישראל השלמה, הוא הבין כי האלימות אינה הדרך להגשמתה, אלא דווקא אורח חיים המשלב לימוד תורה עם עבודת כפיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il