X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "יבולים"
▪  ▪  ▪

למה חשבון הבנק שלנו נמצא תמיד במינוס? איך זה שחיובי כרטיסי האשראי שלנו מגיעים לסכומים גבוהים כל-כך? איך יוצאים אחת ולתמיד מהמינוס ועוברים לחיות בפלוס?
לקראת הכניסה לתוקף של מגבלות האשראי ב-1 בינואר 2006, ספר חדש יסייע לקוראיו לעמוד בגזירה החדשה וישמש עבורם גם
מדריך כלכלי לחיים:
"נוסחת הכסף" - ממלחמה במינוס לניצחון כלכלי.
מחבר הספר, גיל אורלי, מייסד ומנכ"ל "יבולים" - החברה הותיקה בישראל לייעוץ כלכלי למשפחות, המייעצת גם לעסקים, ערכה מאות סדנאות וקורסים בחברות, ולווי ואימון אישי ליחידים ולמשפחות.
גיל אורלי היה היועץ הכלכלי של תוכנית הטלוויזיה "עסק משפחתי".
לקראת הכניסה לתוקף של תקנת מגבלות האשראי ב - 1 בינואר 2006, לפיה תמנע משיכת כספים ממי שיחרוג ממסגרת האשראי שהוקצתה לו, רואה אור ספר חדש שיסייע לקוראיו לעמוד בגזירה החדשה וישמש גם מדריך כלכלי לחיים: "נוסחת הכסף" - ממלחמה במינוס לניצחון כלכלי.
מחבר הספר, גיל אורלי, מייסד ומנכ"ל "יבולים" - חברה לייעוץ כלכלי למשפחות ולעסקים, שערכה מאות סדנאות, קורסים ותהליכים של לווי ואימון להתנהלות כלכלית יעילה.
הספר המשלב רומן ומדריך, מהווה "תוכנית אימון אישית" להתנהלות כלכלית חכמה, שעתידה להוביל את הקוראים המיישמים את ההמלצות, לשיפור ניכר במצבם הכלכלי וישמש מדריך כלכלי לחיים. הספר והתוכנית מתאימים לכל משפחה, לכל רמת הכנסה, ולכל שלב בחיים כגון לפני "ההחלטות הגורליות כמו: רכישת דירה, רכב, ושאר ארועים עתירי ממון. הספר קריא מאד ובהיר, בנוי שלבים וגדוש טיפים קלים וישימים, ומחולל שינוי בחשיבה ובהתנהגות הכלכלית.
הספר מהווה מורה נבוכים כללי "עשה ואל תעשה" שיביאו את המשפחות להחלטות נכונות שיכולות לסייע להם להגיע לרווחה ועושר.
גיל אורלי מחבר הספר: "החלטתי לכתוב את הספר אחרי מאות אימונים שערכתי עם יחידים ועם משפחות, שהצליחו לצאת ממעגל הדאגות הכספיות לדרך חיים חדשה. הצלחות אלה דירבנו אותי לכתוב מדריך קל לקריאה וליישום שיאפשר לרבים נוספים.
לגלות שאפשר לחיות כלכלית גם אחרת. קורא שיפנים את הדברים הכתובים בספר, ויישם את עצותיו, ילמד כיצד לצאת מאורח חיים של חובות כלכליים, ויעבור לחיים איכותיים יותר - חיים של רווחה, ביטחון ועצמאות כלכלית.
הספר מתאים גם לזוגות צעירים בראשית דרכם - למעשה, הזוגות שיפנימו את הכתוב בספר וינהגו על-פיו, צפויות להגיע לרווחה כלכלית ועושר עוד בגיל מאד צעיר".
הספר מחולק לשני חלקים המציגים שני שלבים:
השלב הראשון - "המשבר" כתוב באופן סיפורי ("כרומן, קליל, מרתק וסוחף", לדברי אורלי) ומספר את סיפורן האמיתי של אלפי משפחות ויחידים בישראל שפנו לחברת "יבולים" לקבלת ייעוץ והדרכה. מטרת חלק זה להקנות לקורא תובנות חדשות ומוטיבציה לשינוי. חלק זה מהווה לדברי מחברו, מסמך שמשקף את 'התרבות הישראלית' בכל מה שקשור לכסף-תרבות של אוברדרפט, חובות ו...לחיות את הרגע.
הסיפור מאפשר הצצה לביתם של 2 משפחות ישראליות ממוצעות, בעלות רקע זהה - משפחות ישראלית טיפוסיות, מהמעמד הבינוני, שכל רצונן הוא לחיות חיים טובים ומלאי שפע. הספר מלווה אותן מיום השיחרור מהצבא:
שני חברים יצאו לדרך... אלון גדות ודן רוחס החלו את דרכם הכלכלית באותה נקודת זמן. אלון פרש מהצבא והתקבל לחברת הייטק מתקדמת עם שכר גבוה ותנאים משופרים, נישא לרונית ושניהם השתדלו לחיות ולהנות מהחיים. דן לעומתו, העדיף ללמוד לתואר במנהל עסקים, כשהוא מנהל חיים צנועים ומחושבים עם ג'ניפר.
כמו בסרט 'דלתות מסתובבות' הבחירות הכלכליות שעושות שתי המשפחות מובילות אותן בשתי דרכים שונות, האחת 'משפחת גדות' בוחרת בדרך של שימוש בכל כספם וניצול מסגרת האשראי עד סופה ויותר...דרך שתביא אותם לעוני ומחסור. והשנייה 'משפחת רוחס' בוחרת בדרך שכעבור מספר שנים, תביא אותם לחיי שפע, חופש ועושר.
חלק זה מראה כי בכל שלב בחיים, אנו מקבלים'החלטות כלכליות' שמשפיעות לשנים ארוכות, לימודים, בחירת מקצוע, בחירת בן הזוג, חתונה, שכר דירה ורכישת בית, ילדים וחינוך, החלפת דירה, החלפת עבודה פרישה. דרך סיפור חייהן, של שתי המשפחות שהן 'הראי' שלנו, נבחנות אותן 'החלטות כלכליות', מה גורם לנו לקבל החלטות כלכליות כאלה ואחרות? מהן הבחירות השגויות? כיצד לבחור בדרך שתוביל לחיי רווחה ושפע?
בתהליך מובנה צעד אחר צעד, בדיוק כמו שהמחבר, הדריך אלפי משפחות - דן וג'ניפר רוחס מאמנים את רונית ואלון לפתור את בעייתם, לצאת ממעגל החובות, ללמוד לנהל תקציב, לתקשר בינהם בכל מה שקשור לכסף. רונית ודן מחזירים לעצמם את החיים ביחד, את התקווה והם אפילו מתחילים לבנות לעצמם ביטחון ועצמאות כלכלית.
בשלב השני מוצגת "ההזדמנות" - חלק זה הוא למעשה קורס מובנה, שכל אחד מהקוראים אותו, מצטרף לכיתת לימוד וצעד אחר צעד הוא יכול לפסוע, להשתחרר מהחובות, מהמינוס ולבנות לעצמו ביטחון, שקט כלכלי.
בסוף הספר מובא אוסף רחב של עצות זהב לחיסכון כספי - כמו: איך להוזיל את המשכנתא, איך לחסוך בתקשורת, בחשמל, עצות בנוגע לדמי כיס לילדים ועוד.

תאריך:  17/11/2005   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il