X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מופז מסר דיווח בישיבת הממשלה אמר כי מערכת הביטחון פועלת על-סמך הנחת העבודה שארגוני הטרור עלולים להוציא פיגוע תופת בכל רגע נתון ציין שהרשות הפלשתינית החלה לטפל באנרכיה בתחומה
▪  ▪  ▪

לאחרונה ניכרים סימנים ראשונים להגברת הפעילות הביטחונית הפלשתינית. במסגרת זו החלה השבוע הרשות הפלשתינית ליישם תוכנית לטיפול באנרכיה באיו"ש. כך אמר שר הביטחון, שאול מופז, במהלך ישיבת הממשלה (20.11.05).
יחד עם זאת ציין מופז, כי ב"נסיבות הביטחוניות הנוכחיות ולנוכח אוזלת ידה של הרשות נאלצת ישראל להוסיף ולפעול הן באיו"ש והן ברצועה, כדי למנוע פיגועים". שר הביטחון הוסיף, כי פעילות המעצרים באיו"ש תימשך. הוא הנחה את כל גופי הביטחון להמשיך בפעילות הסיכול הממוקד מול "פצצות מתקתקות" בלבד, משום שזהו כלי ההרתעה האפקטיבי ביותר.
מופז אמר עוד, כי מערכת הביטחון פועלת על-סמך הנחת העבודה כי ארגוני הטרור עלולים להוציא פיגוע תופת בכל רגע נתון. לדבריו, הוא הנחה את מערכת הביטחון להגביר את ההיערכות כדי למנוע חדירה משטחי איו"ש, סיני והרצועה לשטח ישראל.
במהלך ישיבת הממשלה עידכן מופז את השרים על המצב בזירה הצפונית. הכוננות בגבול הצפון הועלתה בסוף השבוע, בפעם השנייה בתוך תקופה קצרה. נודע, כי לאחרונה זיהו במערכת הביטחון תנועות חריגות של חיזבאללה באזור הגבול, בעיקר באזור הר דב.
בנושא זה קיים שר הביטחון פגישה מיוחדת עם ראש הממשלה, אריאל שרון. השניים דנו במצב הביטחוני בגבול ובהערכות המודיעין כי החיזבאללה עומד לבצע תקיפות בגיזרה זו. בשעות הערב טענו גורמים פלשתינים כי ישראל ביצעה ירי ארטילריה לעבר שטח לבנון, וכי לפחות פגז אחד נפל בשטח לבנון. עם זאת, גורמי צבא הכחישו בתוקף ל- Nfc כי צה"ל ביצע כל ירי ארטילרי מגזרת הר דוב לעבר לבנון.
בשעות אחר-הצהריים והערב נפגשו ראש המטה המדיני ביטחוני במשרד הביטחון, האלוף (במיל.) עמוס גלעד, והמזכיר הצבאי של שר הביטחון, תת-אלוף איתן דנגוט, עם השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלשתינית, מוחמד דחלאן, כדי לדון בפרטי ההסכם שנחתם בשבוע שעבר על פתיחת המעברים ברצועת עזה ובראשם מעבר רפיח. מעבר זה צפוי להיפתח ביום שישי הקרוב.
בבוקר (יום א') נפתח שוב מעבר ארז למעבר פועלים פלשתינים לשטח ישראל.

תאריך:  20/11/2005   |   עודכן:  20/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ערוץ חדש מבית HOT ואתר PIC עולה לאוויר    ערוץ 66    hot.pic.co.il
ברוך לוי
מפעל הפלסטיק מאזה"ת אלון תבור, המעסיק כ- 600 עובדים, פועל במתכונת חירום בעזרת מפעלים רבים באיזור על-מנת לעמוד בהזמנות הרבות מאירופה וארה"ב לקראת השנה החדשה
ברוך לוי
תחזית התאחדות התעשיינים לשנה הבאה: התוצר העסקי יצמח ב-5.7% והאבטלה תרד ל-8.6%    שרגא ברוש: אי אישור התקציב במועדו יעמיד בסכנה את תוכניות ההשקעה במשק
עידן יוסף
הנהגת ההסתדרות רואה בעיכוב החלטת בית הדין הארצי לעבודה בעניין שכר עובדי הרשויות המקומיות והמועצות הדתיות עינוי דין    בוחנת כלים משפטיים נוספים, כדי להימנע מפעילויות ארגוניות
מחלקה ראשונה
מועצת הרשות השנייה אישרה הערב שני חברי דירקטוריון לחברת חדשות ערוץ 2
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il