X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מדינת ישראל תעדיף שלא להיכנס למעורבות האם הכרזת אובמה לטפל בסוריה ו"להעניש" אותה היא רק יחסי ציבור או "אמת דיברתי”? אנו מצויים בסימני שאלה עד אמצע ספטמבר. אם לא תהיה פעולה עד אז, אז לא תהיה פעולה... תחזית אסטרולוגית שבועית: 6.9.13-30.8.13
▪  ▪  ▪
תהיה פעולה צבאית או לא? ימים יגידו [צילום: AP]

קיים ניסיון ליצור סדר בחיים ולהחזיר כל דבר למקום, מתוך מחשבה מה ניתן לתקן ולשפר. אלה ימים שקיימת מגמה לבדוק מה לא בסדר ולשפץ את הנתונים שיהיו טובים יותר. אנו בתקופה בה העין ביקורתית יותר, עם יכולת לסווג, לאבחן, להבדיל ולראות שגיאות בכל דבר. נדרשים לסדר ופשטות עם צורך להתייעל.
הצד הרגשי גם הוא עובר דרך מסננת מעשית ותכליתית ואין מקום לרעיונות ש"יעופו" גבוה מדי. נרגיש את הצד הסקפטי יחד עם ניתוח מצבים אנליטי, הינעלות על מה שחושבים, או ממוקדים בנושא אחד, דומיננטי יותר. לאחר מולד הירח במזל בתולה, נושא הסדר יהיה פשוט יותר. למעשה הזמן הנכון להתחלות חדשות יהיה אחרי מולד הירח בתאריך 5.9. מולד ירח מסמל תמיד התחלה חדשה. המארס, שעבר למזל אריה, יעזור לצד הביצועי להוציא את התוכניות לפועל. האנרגיות יצירתיות ויהיה גם מקום לתת לאינטואיציות הבאות מהלב את המקום הראוי.
האגו החזק של מזל אריה מופיע בגדול על במת העולם והנוכחות המלכותית והסמכותית מניעה את אירועי העולם. שימו לב מה קורה בימים האלה בעניין סוריה. על הבמה, ארצות הברית, בריטניה וצרפת, שרוצות להעניש את אסד, ומולן רוסיה, שמגיעה עם ספינות המלחמה שלה וברקע גם סין...
האסטרואיד סרס שעבר למזל בתולה בשבוע האחרון, יעזור וישפיע על שינוי הרגלי אכילה וכניסה למשמעת עצמית, במטרה להוריד במשקל. תרגישו שקל יותר לשנות גם הרגלים בחיי היומיום, סדר יום כולל ספורט. בהמשך הנפטון מצטרף ועלול לעורר רגישויות ואלרגיות, ומאחר שכולנו נשב ליד שולחנות האוכל שיהיו עשירים במזון מכל וכל, היו זהירים במה שאתם מכניסים לגוף, אולי הימנעו מסוגי מאכל עם מרכיבים חדשים או הסתפקו בטעימה קטנה והתאפקו.
מבנה הכוכבים שבו נמצא מולד הירח במזל בתולה, מחזק את נושא הבריאות ופתרונות בריאותיים ותרופתיים. זה גם הזמן שאולי כדאי לבחון כל אחד לעצמו את הרפואה האלטרנטיבית, הטבעית, הנטורופטית, או תוכנית שתעזור לנקות ולהבריא את עצמכם בדרך טבעית. אנחנו בתקופת מזל בתולה, לכן האווירה עוזרת לאמץ תוכניות בריאות.
בני מזל בתולה, מוכרים כאנציקלופדיה מהלכת על שתיים לנושאי בריאות, ואם הם נמצאים בסביבה, הם ידקלמו לכם בעל-פה מה נכון לאכול ולשתות, או כמה קלוריות שווה כל ביס. ייתכן שבעת הזו, תהיו מוכנים לפתוח את הערוצים ולהקשיב. בנוסף היופיטר במזל סרטן עוזר במהלך השבועות הקרובים לאווירה טובה במערכת המשפחה. גם מערכות יחסים שקצת התערערו ו/או נפגעו לאחרונה, ישתפרו במהלך ימי החג.
בדרך כלל זה יהיה חודש עם משמעת עצמית ועבודה לעיתים יותר קשה (אם חושבים על הקניות והבישולים לשבט המשפחתי). יתעורר רצון ללמוד ולקבל תמורה אינטלקטואלית.
זה חודש בו מי שיבין שהיכולת מוגבלת, יזרום בדרך שמחה יותר. אל תעמיסו על עצמכם, תחשבו מראש במה אתם יכולים לעמוד. החשיבה מעשית ותעזור לכם להגיע להסכמות ריאליות גם בעסקים.
לקראת התאריך 10.9 מגיע מבנה שמעורר כעסים, למעשה הוא משפיע כבר מתחילת ספטמבר. התסכולים יגרמו לקונפליקטים וייתכן שנשמע התבטאויות הנובעות מפחד, ואלה יביאו לתגובות אגרסיביות כלפי אחרים. יש נטייה להתקומם, לעשות דברים בלי לוותר. נסו לעצור ולהביט על כל הנתונים, כדי לא להיכשל. התחשבו גם ברצונות של אחרים, להעיר, לבקר, לקטר ולהתלונן לא יביא אתכם לשום מקום מלבד לביצת מרמורים, שתבריח מכם את כולם. חפשו שיתופי פעולה וכך תוכלו למנוע אכזבות מיותרות. אולי השתתפות בתחרויות ספורט תאתגר אתכם ותעזור לשחרר מתחים.

השבוע...

30.8 [שישי, כ"ד באלול] שימרו על בגרות ומשמעת עצמית, ואל תתפתו לצאת לרכוש מתנות לחג. אתם יכולים לעשות קניות, אבל רק מה שכבר מוכר לכם ומשמש אתכם בדרך כלל בבית. להזכירכם, הירח בטל מאתמול עד היום בשעה 14:35, תרגישו הקלה ויכולת להתבטא בחברת בני המשפחה.
31.8 [שבת, כ"ה באלול] אתם מבינים את האדם מולכם, מקשיבים לפרטים ויודעים לתת את העצה הטובה. העדיפו את המחמאות לזולת במקום הערות ביקורתיות. חלק מכם מתכננים את הסעודות של החג, הרבה מחשבות סביב אוכל ובישולים.
1.9 [ראשון, כ"ו באלול] הירח בטל משעה 03:05 לפנות בוקר עד מחר, יום שני, בשעה 03:01 לפנות בוקר. המשיכו בשגרה. הימנעו מרכישות חדשות היום, ומומלץ גם לא להזמין או לקנות מוצרי מזון לא מוכרים. ייתכנו מצבי רוח משתנים היום.
2.9 [שני, כ"ז באלול] קל לכם להתלונן ולבקר, אבל את המטרות שלכם תשיגו בקלות עם מילה טובה ומחמאה.
3.9 [שלישי, כ"ח באלול] אמרו את אשר על ליבכם והסובבים אתכם יבינו אתכם. אתם משקיעים ביופי ורוכשים חפצי נוי לשולחן החג ולבני הבית. הירח בטל משעה 20:51 בשעות הערב המאוחרות, עד למחרת, יום רביעי, בשעה 13:44 בצהריים.
4.9 [רביעי, כ"ט באלול] הרגשות יעלו היום ויביכו את כולם. אנחנו בערב חג שבו כולם נפגשים עם כולם ומותר גם להתרגש מהביחד. שחררו, גלו פתיחות לצד מחוות נחמדות, חבקו את כולם ותנו לעצמכם להיות בשמחה סביב שולחן המשפחה.
5.9 [חמישי, א' בתשרי] חפשו מטלות מעניינות להיום, כדי לתת משמעת לחוסר השקט ולצורך שלכם בעשייה. הימנעו מרכילות וביקורת על מה שהיה בארוחת החג. כשאתם תארחו, תכינו את השולחן והאוכל כפי שאתם רואים לנכון.
6.9 [שישי, ב' בתשרי] שחררו ונסו להיות קלילים יותר. פנו זמן למפגשים, היום נחמד להתבטאות אישית בשיחות המשלבות נושאים מגוונים. ייתכן שתתקשו להציג את העמדה שלכם ולשכנע, אל תיקחו ללב, ההזדמנות תחזור ואז תדעו להשתמש במילים הנכונות. הירח בטל היום משעה 13:08 בצהריים עד שעה 22:13 בלילה.

כלכלה ושווקים

בשבוע האחרון היינו עדים לכוחן של הצהרות ושמועות, שלא תמיד היו מדויקות, עם השילוב של שמש ונפטון. עם מבנה הכוכבים הנוכחי, השילוב שבין אורנוס-יופיטר ופלוטו, כל כותרת וידיעה שמשמעותה ערעור הסטאטוס-קוו מנדנדות את השווקים למטה ולמעלה. זה מבנה שיגיע לשיאו סביב אפריל 2014, שיהיה חודש משמעותי בכל המישורים.
כוכב מארס במזל אריה מחזק את אופי האירועים במילים גדולות וחזקות, כאלה המושמעות עתה בכל יום ומשפיעות גם הן על התגובה של המשקיעים.

ומה קורה באזורנו...

לאורך זמן כוכב סאטורן על ציר 1-7, על מעגל הקארמה במפת מדינת ישראל, והוא יימצא שם עד סוף ספטמבר. בנוסף, שילוב של כוכבים על הצירים 2-8 ו-6-12 יוצר את הפגיעות עם המתח הנוכחי המלווה את המדינה כולה בסימני שאלה.
מבנה הכוכבים הזה (1-7) מעיד שאין להנהגה שלנו רצון למעורבות והנטייה היא לשבת על הגדר, למרות שזה מבנה היוצר שיבוש של סדר היום ומקשה לתכנן תוכניות לטווח ארוך. חוסר הוודאות גורם גם להיות בהיכון, מוכנים לתרחישים לא צפויים. אבל מערך הכוכבים מציג אפשרויות לאירועים חד-פעמיים, שאם הם אכן יתרחשו, תהיה תגובה נקודתית מצידה של מדינת ישראל. מבנה הכוכבים על מפת המדינה ממליץ לשמור על פרופיל נמוך.
המצב לפי מפת המדינה עם 1-7 מתאר מצבים מתגלגלים והחלטות נקודתיות, מצב נתון משתנה וכל יום עומד בפני עצמו.
אם התקיפה האמריקנית תתחיל, האופציות הן החל מיום חמישי, 29.8, בלילה, עד 14.9. הימים המודגשים יותר הם חמישי בלילה עד ראשון, 1.9, ואחר כך במהלך החג אצלנו, בראש השנה, בפרק הזמן 9.9-4.9.
אם האמריקנים לא יתחילו את הפעולה ברצועת הזמן עד אמצע ספטמבר, האפשרות של הענישה, במרכאות, תידחה למועד אחר.
מפת ארה"ב חשובה גם לניתוח המצב וניתן להבין שהצורך שלה להיות מעורבת ומשפיעה. הניסיון לתקן את מעמדה במדיניות החוץ ובעולם ישפיע לאורך זמן כולל 2014. אחת התקופות שיביאו לחוסר יציבות משמעותי תהיה בין פברואר-אפריל 2014, מצב שמעיד על סדרת משברים דרמטיים בעקבות פעולות לא צפויות (זה מופיע לדאבוני הגדול גם אצלנו, ועל כך אכתוב בהרחבה בתחזית למדינה לראש השנה תשע"ד בשבוע הבא). בשלב הנוכחי מאבקי הכוח באזור ימשיכו להתחדד.
מבנה הכוכבים המשפיע עד לתאריך 10.9, "עוזר" כללית לאגרסיביות, לקונפליקטים ולתסכול. הרבה כעס שיביא איתו גם התקוממות. אולי נראה הפגנות במדינות שונות ברחבי העולם, של "יפי הנפש" שלא אכפת להם איך דיקטטורים רוצחים אזרחים במדינותיהם, העיקר שהם יפגינו כמו שלושת הקופים (לא ראיתי, לא שמעתי, לא ידעתי) בעד "זכויות האזרח"...
"הדרך היחידה לנצח במלחמה היא למנעה" [ג'ורג' מארשל].

תאריך:  30/08/2013   |   עודכן:  30/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמה בסוריה
אריאל י. לוין
מפקד הכוחות המיוחדים של משמרות המהפכה, קסאם סולימאני, מבטיח: מדינות הלבנט הן העלייה שלנו לגן עדן והן תהיינה בתי קברות לאמריקנים
רועי גולדנברג
התורים בעמדות חלוקת מסכות האב"כ הביאו בימים האחרונים כמה ישראלים לנסות את מזלם    המסכות, חלקן ישנות, מוצעות למכירה ב-eBay ב-25-165 דולר
תומר ישראלי
הפתרון לייצוב המצב מצוי ביכולת של אובמה ופוטין לחבור ולמצוא ביחד את האינטרסים המשותפים. להפסיק לשפוך שמן למדורה ולכפות על הצדדים את הרגעת השטח לקראת ייצובו והגעה לפתרונות אפשריים לעתיד
עמוס ידלין
ניתוח החלופות הרלוונטיות של הנשיא אובמה מצביע על הצורך באסטרטגיית התערבות משולבת והדרגתית תכלול תקיפה של יעדים אסטרטגיים נבחרים כאקט ענישה על התקיפה הכימית בפרברי דמשק, והכרזה על "No Fly Zone". ארצות הברית תוכל בצעד שני גם להכריז על אזורים מפורזים ומסדרונות הומניטריים ולתקוף נכסי שלטון אם אסד יסלים תגובותיו
אבנר יופי
אם נשיא ארה"ב חושב שהפלת משטר אסד תביא שלום ושגשוג לעם הסורי, הרי שהוא טועה בגדול. מה שיקרה אחרי הפלת אסד (אם יופל) יהיה הקמת מדינת אל-קאעידה בסוריה
רשימות נוספות
פרץ: לוודא קיום נוהל חרום בחומ"ס  /  עידן יוסף
"ארה"ב תתייצב בסוריה לצידו של אל-קאעידה"  /  אריאל י. לוין
20 נפגעים במתקפה כימית נוספת  /  איציק וולף
בשאר אסד  /  אריאל י. לוין
העיניים צפונה  /  אריאל י. לוין
האם הייתה תקיפה בנשק כימי בסוריה?  /  אבנר יופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il