X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת אזורים מכרה ברבעון השלישי 250 יחידות דיור לעומת 140 ברבעון המקביל אשתקד הרווח הנקי ברבעון השלישי גדל אף הוא ב-80%, מ-11 מיליון שקל ל-20 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

הכנסות חברת אזורים מבנייה למגורים ברבעון השלישי של שנת 2005 הסתכמו ב-143 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 128 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2004 - גידול של 12%. הכנסות החברה מבנייה למגורים ב-9 החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-478 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מפרסום (יום ג', 22.11.05) דוחותיה הכספיים של חברת אזורים לרבעון השלישי.
במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה מכרה החברה 580 יחדיות דיור (יח"ד) בתמורה כספית של 470 מיליון שקל, לעומת 480 יח"ד בתקופה המקבילה בשנת 2004, בהיקף כספי של 404 מיליון שקל. מדובר בגידול של 21% במספר היחידות הנמכרות.
הכנסות החברה ממגזר הנכסים המניבים הסתכמו ברבעון השלישי ב-14 מיליון שקל, לעומת 12 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2004. בחברה מציינים כי הגידול בהכנסות נובע מאיכלוס של מבנה המשרדים בקניון קריית אונו וכן מתחילת השכירות של מבני המשרדים בלונדון. סך היקף הנכסים המניבים של אזורים בארץ ובחו"ל מסתכם ב-80 אלף מ"ר, ובתפוסה של 85%.
דוד לב, מנכ"ל אזורים, אמר בתגובה לפרסום הנתונים: "המשך בלימת ההאטה בענף הבנייה, במקביל לתחילת בניית שכונות חדשות, מציבים את אזורים בעמדת זינוק. אזורים הצליחה להגדיל באופן משמעותי את היקפי המכירות ברבעון השלישי. החברה תמשיך בתנופת הפיתוח על-ידי המשך בנייה בשכונות קיימות והתחלות בנייה של פרויקטים ושכונות חדשות".
בחברה ממשיכים ומציינים כי הוצאות המימון ברבעון השלישי הסתכמו ב-20 מיליון שקל, לעומת 10 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה נובעת מגידול באובליגו הפיננסי של החברה, כתוצאה מהשקעה בחברות מוחזקות ותשלום דיבידנד, וכן כולל סך של כ-13 מיליון שקל הנובע מהפרשי הצמדה אינפלציוניים כתוצאה מעלייה חריגה של מדד המחירים לצרכן בשיעור של 1.4% ברבעון השלישי.
חלקה של אזורים ברווחי חברות מוחזקות הסתכם בשלושה הרבעונים הראשונים של שנת 2005 ב-10 מיליון שקל, לעומת 15 מיליון שקל במחצית המקבילה בשנת 2004. החברה רשמה הכנסות ממיסים בסך של 15 מיליון שקל ברבעון השלישי כתוצאה מהרפורמה האחרונה במיסוי חברות, בדומה להכנסה שנרשמה בשנה קודמת כתוצאה מהרפורמה הקודמת של הפחתת מס חברות.
הרווח הנקי הסתכם ב-20 מיליון שקל
הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2005 הסתכם ב-20 מיליון שקל, לעומת רווח של 11 מיליון שקל בתקופה מקבילה בשנת 2004. הרווח הנקי בשלושה הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם ב-40 מיליון שקל, לעומת 48 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2004. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של אזורים הסתכם ב-9 החודשים של השנה ב-62 מיליון שקל.
נכון לסוף הרבעון השלישי של 2005 יש לאזורים 22 פרויקטים פעילים ברחבי הארץ, הכוללים כ-2,130 יח"ד, מתוכם נמכרו 1,020 יח"ד. בשלושה הרבעונים הראשונים של השנה החלה אזורים בשיווק של 410 יח"ד בפרויקטים חדשים, כולל פרויקטים בנתניה, מגדל אזורים בהרצליה ואזורי איקליפטוס ברמת השרון.
בחברה מספרים כי בהמשך השנה ובתחילת השנה הקרובה תחל החברה בבניית מספר שכונות מגורים חדשות: מערב ראשון לציון, רח' דוד המלך ירושלים, נשר, ושכונת "הפרפר" בקריית ביאליק. היקף הבניה הכולל בשכונות אלה - כ-1,000 יח"ד, אשר ייבנו בשלבים.

תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
הרווח הנקי של בנק אגוד בתשעת החודשים הראשונים עלה ב-145.8% ל-59 מיליון שקל
גלית יצחק
קבוצת "נוער אומר לא לסמים", בשיתוף מחלקת החינוך בעירית הרצליה ומדור מחויבות אישית תעניק מידע והסברים לבני נוער בכל הקשור לסמים ואלכוהול באזורי בילוי, גנים ציבוריים ועוד
שלומי דיאז
משטרת חיפה עצרה נהג ושתי צעירות שדרסו את ההומלס ונמלטו מהמקום, בלי להזעיק עזרה    יואשמו בהריגה
מחלקה ראשונה
מחזמר חדש לכל המשפחה    מחזמר חדש לחנוכה בלבד
מחלקה ראשונה
ירצה מאסר עולם ללא אפשרות של קבלת חנינה כשיישפט ב-24 בינואר    בן וורצברגר ואדר נאמן נרצחו בחודש דצמבר 2002    גופותיהם נמצאו כמעט שנה לאחר מכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il