חברת כרמית חברה למותג הבינלאומי - "אינויאשה" סדרת הרפתקאות רבת פעלולים דוברת יפנית המהווה להיט פופאלרי בקרב הילדים בהשקעה של כ-200 אלף ש"ח.
מטרת המהלך להרחיב את מגוון הנוצרים של כרמית ולחדור לשוק הממתקים בעלי הזכיון הממותג.
במסגרת המהלך תשיק חברת "כרמית" בסמוך לחג החנוכה 3 מוצרים ממותגים "אינויאשה":
- מטבעות שוקולד עם מדבקות "אינויאשה" הניתנות להסרה. שקית של 8 מטבעות כשעל כל מטבע ישנה מדבקה עם אחת מדמויות הסדרה. סה"כ מגוון של 16 מדבקות שונות.במחיר של 5.95 ש"ח לצרכן.
- סוכריות על מקל בטעמי פירות חמוצים במילוי מסטיק. שקית של 10 סוכריות בעיצוב גיבורי הסדרה במחיר של 5 ש"ח לצרכן. כמו כן יושק צילינדר "אינויאשה" לפיצוציות המכיל 100 סוכריות למכירה בבודדים ב2-1 ש"ח לצרכן.
המוצרים יימכרו בכל רשתות השיווק, בחנויות הפרטיות וברשת טויס אר אס.
ההשקה תיתמך בקמפיין אינטרנט באתר הילדים "טיפו" במסגרתו יעלה משחק "פלאש" ברוח הסדרה נושא פרסים ומגוון פעילויות נוספות.
ההערכה בכרמית כי מוצרי אינוישה ימכרו סדר גודל של מיליון ש"ח במהלך השנה הקרובה.
רועי רותם סמנכ"ל שיווק חב' "כרמית" מסר כי:" כחלק מעשייתנו המתמדת להעצמת ההנאה והעניין של הילדים פעלנו לחבור למותג בינלאומי הנמצא כעת בשיאו. החיבור בין מוצרי הילדים של "כרמית" למותגים הלקוחים מעולם התוכן של ילדים ובני נוער מוכיח את עצמו בארץ ובעולם כפונטציאל מכירות משמעותי. לדבריו: זוהי דרך מצויינת להעביר לילדים את המסר כי שוב "כרמית" מחדשת, מפתיעה ומציעה להם את הדבר החם ביותר בשוק".
ההחלטה לחבור למותג הפופלארי נובעת מבדיקות שוק מקיפות שנערכו ב"כרמית" בקרב הילדים בגילאי 6-15 אשר הפגינו את אהדתם הרבה לסידרה, וכן הרייטינג המרשים לה זוכה הסדרה בערוץ הילדים הכובשת את ליבם של כל הילדים גם בישראל וגם בעולם.