X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברות הסלולריות לשרון: עצור את הפופוליזם בכנסת
מנכ"לי החברות הסלולריות פנו במכתב לראש הממשלה בבקשה לעכב את הגשת הצעת החוק הממשלתית לקרינה בלתי מייננת

מנכ"לי החברות הסלולריות, עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, גיל שרון, מנכ"ל פלאפון ועמוס שפירא, נשיא ומנכ"ל סלקום, פנו היום (ה', 1.12.05) במכתב לראש הממשלה, אריאל שרון, בקריאה לעצור את החקיקה הפופוליסטית בכנסת.
בפנייתם מציינים המנכ"לים שביום 24 ביולי השנה קיבלה הממשלה בראשותו החלטה להקים ועדת מנכ"לים מקצועית שתבחן את נושא פריסת הרשת הסלולרית בישראל ותגיש את המלצותיה תוך מספר חודשים ספורים. המלצות הוועדה הוגשו לא מכבר לממשלה ונמצאות בהמתנה לקראת הדיון בהם, שבודאי ייערך בקרוב מאוד.
במכתב מציינים המנכ"לים, כי "אולם, בדלת האחורית, ובניגוד לכל קווי המתאר של המלצות הוועדה, מתכוונת הכנסת בימים הקרובים לאשר בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית לקרינה בלתי מייננת, אשר על גבה התווספו כגיבנת יוזמות פופוליסטיות של חברי כנסת פרטיים מהאופוזיציה".
הם מוסיפים, כי "מיותר לציין כי התוספות שהוכנסו על-ידי חברי הכנסת הפרטיים אין ביניהן ובין שמירה על בריאות הציבור דבר. אלו תוספות העוסקות בהחלת דיני תכנון ובנייה נוקשים ומחמירים במיוחד על הקמת ותחזוקת רשת תקשורת סלולרית, באופן חסר תקדים ובלתי מתקבל על הדעת בהשוואה לתשתיות לאומיות אחרות הנפרסות על-ידי גורמים פרטיים".
"אין לנו אלא להתריע בפניך מבעוד מועד כי תוספות מרחיקות לכת ובלתי מאוזנות אלו, יהפכו את המלצות ועדת המנכ"לים שיזמה הממשלה לבלתי רלוונטיות, ויפגעו פגיעה אנושה ודרקונית ביכולת של החברות הסלולריות להמשיך ולפרוס תשתית תקשורתית, כמתחייב מהרשיון שקיבלו מהמדינה", הם מדגישים במכתב.
מנכ"לי החברות קוראים לראש הממשלה המכהן כיום כשר איכות הסביבה, הפנים, התקשורת והתשתיות, לעכב את הגשת הצעת החוק הממשלתית לקריאה שנייה ושלישית, ולפעול לקיום דיון נוסף בעניין ולהחזיר את נוסח החוק למתכונת מאוזנת; כזו שתאפשר את קיום מגבלות הבטיחות המחמירות הנהוגות בישראל אך תוך מתן אפשרות סבירה להמשיך ולפרוס את הרשת הסלולרית, לטובת כ- 7 מיליון משתמשיה ברחבי הארץ.

תאריך:  01/12/2005   |   עודכן:  01/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מחקר חדש קובע: 20% מבני הנוער מבלים כ-7 שעות במשחקים מול המחשב    המשחקים המועדפים הם: משחקי מרוץ, ספורט, פעולה ומשחקי יריות    הבנות אוהבות יותר משחקי אקשן מהבנים
ענבל אביב
מיכאלי תגיש את ימי ראשון, שלישי ורביעי    את ימי שני ימשיך להגיש ניב גלבוע ובחמישי - נתן זהבי
עומר שיקלר
במסגרת ההסכם תקבל חברת התרופות אינסייט מפייזר (Pfizer) מקדמה על סך 40 מיליון דולר ועד 743 מיליון דולר נוספים לפיתוח CCR2 אנטגוניסט להתוויות שונות
נוה יוסף
חלמאות בבית המשפט: עורך דינו של נאשם גילה כי בית המשפט הוציא שני גזרי דין ללקוחו    באחד מהם נגזר העונש לחודש עבודות שירות ובשני לשבעה חודשי מאסר בפועל
גלית יצחק
כידוע, לאלכוהול יש השפעות שליליות על בריאותינו אולם כדאי שתדעו כי יש לו גם השפעות חיוביות    צחי כנען מסביר, כי האלכוהול תורם להורדת הסיכון להתפתחות מחלות לב, כלי דם ודמנציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il