X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: בית"ר י-ם ניצחה 2:3 את מכבי ת"א אחרי שכבר פיגרה פעמיים טריקה ונמני כבשו למכבי אנסומבו וברוכיאן השוו פעמיים וברק יצחקי עם שער מהסרטים העניק לבית"ר את הניצחון
▪  ▪  ▪

כלום לא הולך למכבי ת"א. גם אחרי שהובילה פעמיים במשחק מצויין, החבורה של ניר קלינגר לא יכלה לבית"ר ירושלים והפסידה 3:2 במשחק שנעל את המחזור ה-12 של ליגת העל.
25 אלף הצופים שהגיעו לאיצטדיון ר"ג נהנו ממשחק מצויין ודו צדדי שבסופו של דבר הוכרע על-ידי ברק יצחקי שבשער גדול עזר לבית"ר לשמור על מאזן מושלם במשחקי החוץ. בית"ר נשארה במקום השלישי וצימצמה את הפער של מכבי חיפה ל-10 נקודות.
אלפי אוהדי בית"ר יכולים לחגוג את הניצחון ולהסתכל קדימה. עם הצעירים שיש לקבוצה ועם הכסף של גאידמק השמיים הם הגבול. מכבי ת"א נשארה במקום החמישי עם 17 נקודות ואם הצהובים עדיין חלמו על אליפות העונה, הם יכולים לשכוח מזה ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה.
מחצית ראשונה: טריקה ונמני למכבי, אנסומבו לבית"ר
המשחק נפתח טוב ובדקה ה- 7 אופיר עזו פרץ ומ- 16 מטר בעט מעל השער. בדקה ה- 17 נמני עשה דאבל פס עם ברקוביץ′ בצד שמאל והגביה לרחבה לדוארטה שהיה בנבדל. הבריזלאי הסית עם הכתף אחורנית וטריקה בעט מעשרה מטרים לרשת. 0:1 למכבי ת"א.
בדקה ה- 31 טעות של שטראובר שהרחיק לא טוב. אסולין השתלט על הכדור ומסר כדור רוחב ליצחקי שהוציא אחורה לאנסומבו. הקונגולדזי השתלט על הכדור עם העקב ובעט חזק כדור שפגע בנמני, הטעה אץ שטראובר וחדר פנימה. 1:1 בר"ג. 4 דקות אח"כ שפונגין הגביה מצד ימין ונמני בעט מהאויר מהפינה של רחבת ה- 16 שטוח לפינה הרחוקה. 1:2 לצהובים.
מחצית שנייה: איזה שער של ברק יצחקי!!!
בית"ר פתחה את המחצית השנייה טוב ובדקה ה- 55 יצחקי קיבל כדור עומק ושטראובר יצא וספק הכשיל אותו. מנשה משיח נתן קרן. מספר דקות אח"כ אסולין פרץ משמאל ובעט מ- 20 מטר גבוה מעל השער. בדקה ה- 70 טריקה סובב כדור חופשי מ- 22 מטר וקורנפיין הדף.
בדקה ה- 74 הגיע השער של בית"ר כשברוכיאן השתלט על כדור שנהדף מהגנת מכבי ובעט חזק כדור שהוסט מרגלו של רוסו, הטעה את שטראובר ונכנס פנימה. 2:2.
5 דקות אח"כ הגיע השער של ברק יצחקי שרק בשבילו היה שווה ל- 25 אלף הצופים להגיע לאיצטדיון ר"ג. יואב זיו מסר מצד שמאל לרחבה לברק יצחקי שמ- 15 מטר אלכסונית מהשער, סובב את הכדור בצורה שלא היתה מביישת את רונאלדיניו, ישר לקורה הרחוקה וממנה לרשת. שטראובר שוב לא היה במקום ובית"ר השלימה את המהפך. 2:3.
3 דקות לסיום נמני בעט מ- 18 מטר וקורנפיין הדף לקרן. מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה- 89 רוסו הגביה מימין ורועי דיין נגח סמוך לקורה. בתוך תוספת הזמן רועי דיין נתקל באלי ששון בתוך הרחבה ומשיח בצדק לא שרק לפנדל. דקה אח"כ עוד ניסיון של דיין מתוך הרחבה, אך הוא בעט מעל השער.
מכבי ת"א:
שטראובר, שפונגין, יחיאל, גונזאלס, אבו סיאם, מישאלוף, נמני, טריקה (רועי דיין ′81), ברקוביץ′ (תמיר כהן ′61), רוסו, דוארטה (אופיר חיים ′76).
בית"ר י-ם:
קורנפיין, ששון, חודידה, דנין, זיו, עזו (עמית בן שושן ′63), אנסומבו, אפק (ברוכיאן ′46), יצחקי, אסולין, טוטואנה (מליחי ′80).

תאריך:  04/12/2005   |   עודכן:  04/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
הבעלים של מכבי ת"א סירב להתייחס לפיטוריו האפשריים של ניר קלינגר בסיום משחק ההפסד 3:2 לבית"ר י-ם    קאנן: אמרתי לשחקנים במחצית שיחזור לתקוף ושהמשחק לא גמור
עומר שיקלר
משרד המשפטים מפיץ בימים אלה תזכיר חוק מסחר אלקטרוני המסדיר את החקיקה בתחום    החוק יאפשר הגנה לבעלי אתרים וספקי שירותים מפני תביעות נזיקין
רועי ברגמן
מנכ"ל בנק להפועלים מתח ביקורת קשה על רפורמת בכר בוועידת ישראל    מנכ"ל לאומי, איתן רף, הצטרף אליו
רועי ברגמן
הדגיש, כי בתוך 15 שנה יצרוך העולם 100 מיליון חביות ביום    תקרית כמעט אלימה בין צוות "בולדוזר מערוץ 2 ליו"ר החברה לישראל בוועידת ישראל לעסקים
עומר שיקלר
מאיים דובר משרד החוץ האירני, חמיד רזה אספי    הוסיף: ההצהרות הישראליות נובעות מלחץ ותוך רצון לגייס את העולם נגדם    חלוץ: "יתכן שבידי אירן ראש נשק גרעיני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il