ארנה, מרכז הבילוי והקניות שבמרינה הרצלייה, יקדים השנה את ה"נוק אאוט" המסורתי ויקיים שלושה ימי מכירה של הנחות ענק בחנויות הקניון, בהם יינתנו עד 80% הנחה. ה"נוק אאוט" יארך 3 ימים ויתקיים בין התאריכים 8-10.12.05, ימים חמישי עד שבת, במהלכם צפויים להגיע לארנה כ- 120,000 מבקרים.
בין החנויות המשתתפות ב"נוק אאוט" של ארנה: נעלי מרי - 70% הנחה; דיזל - 50% הנחה; חנות בגדי המעצבים רזילי - 50% הנחה; NO NAME - 50% הנחה; סקאל - 50% הנחה + מבצעים שונים; פוקס - בגדים החל מ 9.90 שקל; yoop - החל מ- 49 שקל; פולו ראלף לורן - 1+1; מוצרי קרליין ולוריאל ימכרו ב-50% הנחה בסופר פארם. בנוסף, יוקמו דוכני מכירה מיוחדים ברחבי "ארנה" ובחנות "קסטרו".
מיכל בשור, מנהלת השיווק של ארנה: "בעקבות ההצלחות המדהימות אשר הפתיעו גם אותנו ב"נוק אאוטים" הקודמים למדנו לדעת ולהכיר את הקהל הישראלי אשר חובב מבצעים ומכירות מיוחדות ומגיע בהמוניו לאירועים וירידים של סיילים מסוג הזה. בניגוד למרכזי קניות וקניונים אחרים אשר מקדישים יום אחד ובודד למכירות, אנו מקיימים 3 ימים של נוק אאוט אופנתי. מניסיון העבר אנו צופים כי הפדיון היומי ישולש בעקבות ה"נוק אאוט", ובימים אלה מגיע מלאי מיוחד לחנויות".
עוד הוסיפה בשור: "גל מבצעי סופי העונה אשר הקדים להגיע השנה, הוביל גם אותנו לקיים את מבצע ה"נוק אאוט" מוקדם מהרגיל. אנו סבורים כי בעקבות המבצע הגורף אותו נקיים, גם הקניונים האחרים יפצחו במבצעים קולוסאליים".
לקראת ה"נוק אאוט" מעלה ארנה קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים 2 ו-10. הקמפיין, בהשקעה של 80,00$ יעלה ביום שלישי, 6.12.05, למשך 4 ימים באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי-ורשבסקי.