X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

אני מכיר מישהו, קצת מוזר, קוראים לו ישראל.
לישראל יש שם של מישהו, שיחסית לגילו הצעיר, הוא מבריק ומוכשר בהרבה תחומים, בעיני רבים, ישראל נחשב למופרע גדול, הוא הספיק לריב עם כל השכנים שלו, כולם פוחדים להתעסק איתו, חוץ מאיזה שכן קטן שהחליט לרדת לו לחיים.
אומרים עליו שהוא הספיק ב-56 שנותיו מה שאחרים לא הספיקו בכל חייהם. האמת היא שלפעמים אני ממש לא מבין אותו , יש לו ייצר הרס עצמי הכי גדול שראיתי, על אף כל מעלותיו שציינתי, סדרי העדיפויות שלו בחיים ממש לא ברורים ולעיתים מעוותים עד גיחוך, אני אתן לכם דוגמא, ישראל חי בשכונה לא משהו, המצב הכלכלי שלו רע, יש לו המון בעיות בבית, בני המשפחה שלו לא מסכימים על כלום, רבים כל היום, הגרעון בבנק חוגג, וזה לא מפריע לו להשקיע בגאדג'טים ובשטויות, בתקופה האחרונה הוא קנה לו צעצוע חדש, הוא קרא לו "חץ", האמת, צעצוע מתוחכם, אומרים שהוא אפילו יכול להגן עליו ועל בני משפחתו מפני גנבים העלולים לחדור לביתם.
לישראל אין כסף להאכיל את הילדים שלו, אין לו כסף לשלוח אותם לבית הספר, שלא לדבר על הילדים שסיימו את הצבא ואין לו שקל לממן להם אפילו חלק מהלימודים, הוא בשלו. אני תוהה, הוא לא דואג לאושר של הילדים שלו?, לשלום הבית שלו?, או להשכלה של בני משפחתו?.
אבל זו רק דוגמא אחת, יש עוד המון כאלה, בכלל אומרים שהשכן הקטן שלו שיורד לחייו, בסך הכל רוצה לעבוד בכבוד אצלו במפעל, לא משנה באיזה תפקיד, העיקר לעבוד ולהביא פרנסה, נכון שהשכן הזה עושה לא מעט צרות ויש לו בנים סוררים, אבל מה ישראל עושה, אחרי כל הויכוחים והמלחמות ביניהם הוא פשוט בונה חומה גבוה בין הבית שלו לבית של השכן. כאילו שאם הוא לא יראה אז הוא לא יהיה קיים.
החברים מספרים על ישראל, שהוא היה חייל מצטיין, לוחם מחונן ומתוחכם, יש לו גם דוד באמריקה, הדוד הזה, שולח כל שנה לישראל הרבה כסף, כדי שהמשפחה תחזיק מעמד בשכונה הקשה שהוא גר בה, אבל נראה לי שהוא מבזבז את כל הכסף על הצעצועים המתוחכמים שלו ולא חוסך כלום. אני בטוח שעבר עליו משהו טראומתי בצבא, לא סתם מישהו מתנהג כך.
לעיתים נראה שהמשפחה שלו ממש לא מעניינת אותו, יש לו עשרה ילדים מכמה נשים, חלק דתיים חלק חילונים, שמאלנים ימנים, מזרחיים ואשכנזים, יש לו אפילו ילד ערבי וילד בדואי, שאליהם הוא ממש לא מתייחס יפה, הוא אפילו מתעלם מהם.
כל כך חבל לי עליו, על ישראל, יש לו נתוני פתיחה מדהימים, הוא חכם, יפה מוצלח מבריק, אבל ממש לא יודע לנצל את זה .
הוא מפורר את המשפחה שלו במו ידיו, לא דואג להאכיל אותם, לא ללמד אותם, ממש כלום, שמעתי סיפורים שיש לו כמה ילדים מוצלחים שהוא ממש מחבב, הוא נותן להם את כל הכסף שנשאר לו, אם נשאר לו, הם עושים הרבה כסף בארץ ובחו"ל, אבל בדיוק כמותו, הם עסוקים כל הזמן בעצמם, עוזרים רק לבני המשפחה שלהם.
לפני כמה שבועות, כמה מהבנים של ישראל עשו סולחה, הם הולכים לנהל את העסקים שלהם ביחד, באמת שזה לא היה קל, יש הרבה אגו בין האחים הללו, אבל יש דבר אחד שמשותף להם, הם לא טורחים לעזור לאחים החלשים שלהם. הם גרים במרכז וכמעט ששכחו את אחיהם בפריפריה.
האחים הללו אומרים כל הזמן שהם עוזרים לכל המשפחה, שהם מביאים לצמיחה, אבל בפועל רק הם נהנים מפירות הצמיחה, פה ושם זורקים איזה שקל, רק אחרי שהם בדקו שכל המשפחה ראתה אותם. ויש להם איך להראות, יש להם צוותי צילום משלהם, בימאים שלהם. הם יודעים גם שכל המשפחה צופה.
מספרים שהרבה ילדים מהבנים העניים של ישראל, לא ממש מבינים על מה הכעס של ההורים שלהם, הרי האחים ה"כבדים" נותנים לכולם אפשרות, אילולא הם לא הייתה צמיחה, לא היה כוכב נולד.
עוד בעיה גדולה של ישראל קשורה בנהיגה הפרועה שלו, הבלתי אחראית שלו, הוא כל הזמן צודק וכל הזמן עושה תאונות, ישראל איבד כמה מבניו בתאונה. אבל זה כבר לסיפור אחר.
כזהו ישראל. ויש לו עוד הרבה בעיות, אבל כמו שכולם אמרו עליו, כך גם אני חושב, ישראל מבריק, כישרוני וצעיר, יש לו עוד עתיד גדול לפניו ... אם רק, ינהג בזהירות, יעשה שלום בית, יטפל בכל ילדיו בצורה שווה, יסדר את העניין הקטן עם השכן ויראה לדוד שלו מאמריקה שאם הוא יתערב לו יותר מדי בחיים, ישראל יהיה בקשר עם הדוד החדש מסין.
מסתם עוד בן משפחה של ישראל.
ישראל תתעורר !!!!

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il