חברת נובארטיס OTC עולה בקמפיין לסדרת אוטריוין להקלה על נזלת ואף סתום, הממשיך את הקו הפרסומי: "אוטריוין, והאף פתוח בשניות". הקמפיין, באמצעות פרסום ברוקנר-נטע, יעלה ביום א', ה-11.12, ויכלול רדיו, TV STREET וחסות למזג האוויר בערוץ 2. היקף הקמפיין מעל מיליון שקל והוא יימשך עד סוף ינואר.
בשלושת תשדירי הרדיו נשמע קול מצונן, שמנסה לומר דבר מה אך דבריו אינם ברורים בגלל הצינון, ולאחר שימוש בתכשיר, נשמע הקול בברור. לדברי גלית ששון-פריטל, מנהלת מותגים בנובארטיס, מטרת הקמפיין היא חיזוק המודעות למותג המוביל ולערכיו, במיוחד בתקופה שבה חלק מהתרופות ללא מרשם יצאו מחוץ למדפי הרוקח והן נמכרות לצרכן כמו כל מוצר אחר.
קרדיטים:
ברוקנר נטע
חברת נובארטיס
חברת נובארטיס העולמית נחשבת לאחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ-30 מילארד דולר ופעילות ב-140 מדינות. בישראל החברה מדורגת במקום השני בתחום ה-OTC (תרופות ללא מרשם). מוצרי נובארטיס כוללים בין השאר את המותגים המובילים בתחומם: סדרת אוטריוין לטיפול בנזלת ואף סתום, סדרת וולטרן לטיפול בכאבי גב, שרירים תפוסים כאבי פרקים, פניסטיל להרגעת העור, סדרת למיסיל לטיפול בפטרת כף הרגל, פרוקטו גליבנול לטיפול בטחורים, ניקוטינל מסטיק לגמילה מעישון ועוד.