X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"יש שטויות שראוי להוריד מסדר היום"

שרון: ירושלים בירת ישראל לנצח נצחים

רה"מ מגיב לאשמות כאילו בכוונותו לפעול לחלוקת ירושלים בתהליך המו"מ מפזר הבטחות: עד כנס אור ירוק החמישי, חוק הרשות למלחמה בתאונות הדרכים - יעבור במלואו
▪  ▪  ▪
   יוסי עבדי, עידן יוסף
"שרון יתפשר על ירושלים"

"אין, בימים אלה, גבול להסתה, להפצת דברי שקר... לשיא הגיחוך הגענו אתמול, כשמכל עבר התעופפו סיסמאות כאילו אני מתכוון לחלק את ירושלים. לא היה ולא נברא. אלו דברי הבל ושקר ואלו, שמנצלים זאת לצרכים פוליטיים, יודעים זאת היטב. ירושלים המאוחדת, תישאר בירתה הבלתי מחולקת של מדינת ישראל. אחרים יכולים לדבר, אבל אני מתכוון להמשיך לעשות ולדאוג שהיא תישאר כך לנצח נצחים".
את הדברים אמר (ד', 14.12.05) ראש הממשלה, אריאל שרון, בכנס אור ירוק העוסק בנושא הבטיחות בדרכים. מיד לאחר דברים אלה ציין שרון: "אני מתנצל אם חרגתי קצת מנושא הכנס הזה, אבל יש שטויות שראוי להוריד מסדר היום כבר בהתחלה".
שרון התייחס בדבריו אלו לקריאות בקרב מפלגות הימין כאילו בכוונתו ובכוונת מפלגתו להביא לחלוקת ירושלים. דברים אלו נאמרו בעקבות דבריו של יועץ הסקרים של שרון, זלמן גייר, אשר התפרסמו במגזין "ניוזוויק".
שרון גם יצא בהבטחה גדולה לבאי הכנס וטען כי חוק הרשות למלחמה בתאונות הדרכים יועבר בכנסת במהלך השנה הקרובה. "אני מבקש שתרשמו לפניכם: עד כנס אור ירוק החמישי, חוק הרשות למלחמה בתאונות הדרכים יעבור - במלואו", אמר שרון והוסיף, " בדיוק כפי שהניחה אותו הממשלה. ומכיוון שאני מתכוון לבוא לכנס החמישי של אור ירוק בתור ראש ממשלה, אתם תוכלו לבדוק אותי גם על זה".
הוא הודה לחברי העמותה על פועלם למלחמה בתאונות הדרכים. "למדתי להוקיר את המאמץ האדיר והחשוב שאתם עושים כדי להילחם בתאונות הדרכים. אני רוצה להודות לכם על כך. אני חושב שבפעולה שלכם אתם מוכיחים את היכולת של קבוצה שנושא בוער בעצמותיה, להעלות את הנושא הזה על סדר היום הציבורי ולהשפיע על מה שקורה במדינה".
"כפי שהבטחתי לכם, אנחנו אישרנו את "תוכנית שיינין" בממשלה ואנחנו נערכים בכל המשרדים הרלוונטיים לפעול ליישומה. את אחד החלקים החשובים ביותר של היישום, אישרנו בשבוע שעבר. בתוכנית החומש של מע"צ, תקצבנו 2.6 מיליארד שקלים למרכיבי בטיחות בכבישים. בכך אנו מתקנים מציאות שהייתה נהוגה אצלנו במשך שנים, של הזנחת מרכיב הבטיחות", פירט שרון את פעולות הממשלה בנושא ואת התוכניות לעתיד.

תאריך:  14/12/2005   |   עודכן:  14/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קהל היעד: 260-210 אלף בעלי זכות הצבעה, שאינם מוצאים את מקומם בציבור החרדי, החילוני או הדתי-לאומי, שרבים מהם נמנעים מלהשתתף בבחירות
יוסי עבדי
ירי המסוקים בעזה, החזיר את הפלגים הפלשתינים לקולות המוכרים: "נגיב עמוק בתוך שטח ישראל", איימו באל-אקצה    הג'יהאד: "נמשיך במאבק. היכונו לתגובה"
ניר וייס
ביה"ד הארצי לעבודה קיבל ערעורם של ההסתדרות והעובדים השובתים על החלטת ביה"ד האיזורי להוציא צו האוסר עליהם מלחסום את חצרי המפעל
עידן יוסף
לאחר שלוש שנים קשות, שכללו ישיבה בכלא ההודי, חזר הכלוא למשפחתו בישראל
עומר שיקלר
נסללה הדרך להרחבת תפוצת המכשירים האוטומטיים למשיכת מזומנים בישראל    פורסם צו המסיר מפיקוח את העמלה שבנק יכול לגבות על משיכת מזומנים מכספומטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il