חברת "טעמן" פותחת בקמפיין תדמיתי למגזר החרדי והדתי עבור סדרת מחיות לתינוקות "בייבי טעמן". סדרת המחיות כוללת את המחיות הבאות: תפוחי עץ, בננה ותפו"ע, גזר ותפו"ע, קוקטייל פירות, תפוחי עץ ללא סוכר, משמש ותפו"ע, סלט פירות, אפרסק ותפו"ע ועוד.
הקמפיין תחת הכותרת "גזר זה גזר" מדגיש את העובדה שמחיות "בייבי טעמן" אינן מכילות דבר, מעבר לרכיב הפרי והירק הטבעי, ומציג את הדמיון שבין הכנת פירות וירקות במטבח הביתי לתהליך הכנת המחיות "בייבי טעמן". הקמפיין יעלה במודעות בעיתונים יומיים, עיתונים שבועיים, פרסום חוצות ופרסום בנקודות מכירה. במהלך הקמפיין תחשוף החברה את מגוון המחיות והטעמים.
יצויין על-פי נתוני איי. סי. נילסן מגלגל שוק המחיות לתינוקות למעלה מ-30 מיליון שקל לשנה. בשבוע שעבר חשף משרד הבריאות כי במחיות הגזר של גרבר נתגלו רמות חריגות של קדמיום - שהינה מתכת מסוכנת שהצטברותה בגוף עלולה לפגוע קשות באברים פנימיים ולגרום למחלות קשות.
את הקמפיין מנהל פרסום נטו Horovitz המתמחה בפרסום וייעוץ אסטרטגי למגזר החרדי והדתי. בין לקוחות המשרד: מט"י - מרכז טיפוח יזמות, פשוט-זול, המועצה לענף הלול, מועצה דתית ירושלים, מפעל הפיס, משכן התכלת, האוניברסיטה הפתוחה, ג'וינט ישראל, ויטה, מועצה מקומית מודיעין עלית, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, המכללה החרדית, פרזות - החברה לשיכון ירושלים, סופר ספיר, קפיטל גרופ, שלוה, לה"ב, רבלון ועוד. בין היתר קיבל המשרד השבוע את קמפיין הבחירות של ש"ס לכנסת.