X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן מכבי ת"א, נשמע פיוטי אחרי שהקבוצה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול ברצלונה הספרדים, שהפכו את הסגל העונה במטרה לחזור לצמרת הכדורסל באירופה נמצאים במאזן זהה לזה של מכבי 3-3 וגם עבורם המשחק הוא צומת דרכים
▪  ▪  ▪

לפני פתיחת העונה, סומן המפגש בין שתי אלופות אירופה האחרונות, מכבי ת"א וברצלונה, כאחד ממשחקי המפתח על המקום הראשון בבית ב′ של היורוליג. לשתי הקבוצות יש סגלים מפוארים, שמות גדולים ומסורת ארוכת שנים של מאבקים בצמרת של אירופה.
העונה המצב דומה, מכבי פתחה את העונה כאלופת אירופה של השנתיים האחרונות, שרוצה להשיג תואר שלישי והיסטורי. ברצלונה, אחרי עונה רעה, בנתה סגל יקר ועמוס כוכבים, במטרה לחזור לצמרת הגבוהה של אירופה. המחזור השביעי הגיע ואיתו המשחק בין שתי הגדולות, (21:45 שידור ישיר בערוץ 1), אך ההבדלים בין הציפיות בפתיחת העונה לבין המצב הנוכחי של הקבוצות גדול מאוד.
מכבי וברצלונה, יאבקו הערב על הזכות לסיים את הסיבוב הראשון במקום השלישי של הבית. שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשמכבי מגיעה אחרי הפסד ביתי לריטאס וילנה. הצהובים ירצו מאוד לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה ביורוליג ולסיים את הסיבוב במקום השלישי ובמאזן חיובי.
קפטן הקבוצה, דרק שארפ, דיבר בסיום האימון בעיקר על מה שחסר למכבי, החיבור: "היו אומנם הרבה צפיות מאיתנו, אבל כל זה לא משנה, צריך פשוט לעלות ולשחק. אנחנו לומדים מהטעויות ורוצים לחבר את הכל מנטאלית. אנחנו מחכים שהכל יתחבר, זה לוקח זמן, כמו יין טוב שמשתבח. ראיתי כבר את כל סוגי העונות האפשריות במכבי, אז אני יודע שצריך סבלנות. יש לנו ניסיון בקרבות קשים כמו זה מול ברצלונה. המפתח טמון בהכל, לא בדבר אחד כמו הגנה או התקפה, צריך להתחבר ולשחק את המשחק שלנו".
קירק פני
מקווה, שמחר תהיה לו הזדמנות לתרום מהיכולת שלו ולקבל דקות משחק ראשונות אחרי שני משחקי יורוליג בהם לא ראה דקה: "ברצלונה יהיה מקום טוב להתאושש בו מההפסדים ולצאת לדרך חדשה. אנחנו מתחברים לאט לאט, הכימיה הקבוצתית משתפרת. אישית היה לי כיף לקבל דקות נגד רמת גן, אני מקווה שזה יימשך" אמר הניו-זילנדי.
ג′יימי ארנולד
, מכיר טוב את ה"פלאו בלאו" מימיו בבדאלונה ויודע שמחכה למכבי קרב קשה: "יש בהיכל הזה אנרגיה טובה, זה לא כמו ב′נוקיה′, אבל זה אחד המקומות הטובים לשחק בהם באירופה. אנחנו באים לתת את הכי טוב שלנו, ונעלה כמו מקצוענים במטרה לשים את המשחקים הקודמים מאחורינו".
דושקו איבנוביץ′: מכבי קבוצה חזקה מאוד
ברצלונה היא אחת הקבוצות שעשו את המהפך הכי גדול בסגל לקראת העונה הקרובה. אחרי הכישלון בעונה שעברה - הדחה כבר בשלב הטופ 16 ואיבוד האליפות בספרד, החליטו השנה במעדון הקאטלוני ללכת בגדול.
שני השינויים המשמעותיים ביותר הם דווקא מאחורי הקווים. את עמדת הג′נרל מנג′ר של הקבוצה תפס זוראן סאביץ′. הסרבי שהגיע מאלופת איטליה, קאליממיו בולוניה, קיבל תקציב כמעט לא מוגבל והחל לבנות בברצלונה קבוצת חלומות אמיתית. הרכישה הראשונה הייתה המאמן. דושקו איבאנוביץ′, עזב את טאו ויטוריה אחרי שהביא אותה עד לגמר היורוליג במוסקבה, שבו הפסיד למכבי ת"א ובא לברצלונה כדי לבנות אותה מחדש ולהחזיר אותה לצמרת האירופאית.
הקו האחורי של ברצלונה הוא מהמפחידים שנראו ביבשת אי פעם. לא פחות מחמישה גארדים מהשורה הראשונה באירופה נמצאים בקבוצה. לצד חואן-קרלוס נבארו המצויין, שנשאר לעונה נוספת. הביאה ברצלונה את מילוש וויאניץ′, שאמונד ויליאמס, שהוזכר כמועמד להגיע למכבי ת"א, בוצי תוראנטון, שהגיע מסיינה וג′אנלוקה באסילה הכוכב של נבחרת איטליה. הבעיה היחידה בקו האחורי המופלא הזה, היא העובדה שעל המגרש יכולים להיות רק 2-3 גארדים בזמן נתון.
כדור אתם יודעים, יש רק אחד ואגו בחבורה הזאת יש הרבה מאוד. גם בקו הקדמי ברצלונה התחזקה. לגרגור פוצ′קה הותיק חברו דניס מארקונטו ומיכאל קאקיוזיס. יחד עם מארק גאסול ורודריגו דל-אפואנטה יש לברצלונה עשירייה שלא נופלת מאף קבוצה ביבשת, כולל מכבי ת"א.
עם הסגל המרשים והצוות הניהולי מהטובים באירופה, ברצלונה מאכזבת עד עכשיו ונמצאת במאזן של 3-3, בדומה למכבי ת"א.
המאמן דושקו איבנוביץ′, מחמיא ליריבה שלו: "מכבי היא קבוצה חזקה מאוד" אמר המאמן והוסיף: "יש שם הרבה שחקנים, שמכירים טוב אחד את השני ורגילים לשחק ביחד באופן כמעט אוטומטי. יש שם הרבה כישרונות ושחקנים טובים. מכבי היא קבוצה פיסית ואתלטית ויהיה קשה מאוד להשיג נגדם ניצחון" סיכם איבנוביץ′ וגם הוא יודע שהמשחק מחר יכול להשפיע על המשך העונה, שלו וגם של אלופת אירופה.

תאריך:  15/12/2005   |   עודכן:  15/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
"מנהיג ארגון אל-קאעידה, אוסאמה בן-לאדן, הוא מהעשירים ביותר", הסביר הנסיך הסעודי; לדבריו אין להאשים את מערכת החינוך בהיווצרות הטרור: "לטרור יש מערכת חינוך משלו"
טלספורט
אפרטורה: החגיגות אצל האלופה החדשה החלו    בוקה ג′וניורס גברה הלילה 1:2 על אולימפו והבטיחה לעצמה את האליפות    חימנסיה המאוכזבת סיימה ב-1:1 מול באנפילד
אשר גולדברג
אחרי הפיצוץ בין ווסטהאם למכבי חיפה, שוחח הלילה בניון עם המנג′ר פארדיו, וזה הבטיח כי מחר יסגר הנושא
הדר פרבר
חברת התעופה מציעה לשמור את נקודות הנוסע המתמיד כדי שיוכלו בעתיד להשתמש בהן כדי לטוס בורג'ין הגלקטית במסעותיה בחלל
מירב לוי
תצפית על קורמורנים בנחל חדרה, טיול ג'יפים בגליל, דרך הפסלים בחצרים, ביקור בבית שאן, ערבי מוזיקה ויין בירושלים, הצגות בתיאטרון החאן ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il