X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיאט
▪  ▪  ▪

"עקרון העדר" עובד מצוין בשוק הרכב הישראלי. הרוב רוצים אותו הדבר. אבל יש כאלה שלא מוכנים ללכת עם העדר ולהשתעמם אלא ללכת עם הריגוש והייחודיות. בדיוק להם נועדו דגמי סיאט החדשים. נקודת המוצא הייתה ששוק הרכב הוא חדגוני ומרובע למדי, הן בצורתו הוויזואלית (קופסאות לבנות), והן ביכולותיו המוטוריות (1600 אוטומטי). העיצוב, חוויית הנהיגה, הייחודיות הם האלמנטים המרכזיים המבדלים את רכבי "סיאט" מה"מיינסטרים".
הבחירה באסטרטגיה חדשנית ונועזת זו של מודעות האבל לוקחת את הביטוי "למות משעמום", שבו אנו משתמשים בהשאלה ביום-יום, ומגחכת אותו תוך כדי קריצה הומוריסטית למשמעותו המילולית והשטוחה.
יריית הפתיחה של מסע הפרסום נורתה ביום חמישי שעבר, כאשר לוחות המודעות ברחבי הארץ כוסו במודעות אבל תמוהות של אנשים פיקטיביים שהמשפט החוזר בכל המודעות היה - "מת משעמום".
במקביל הועלו בשבת בערב 2 סרטוני טיזר בטלוויזיה בערוצים 10, 2 ו - 24 (ערוץ המוסיקה). בסרטונים נראים 2 טיפוסים אירופיים חדגוניים ובעלי מבטא קוקני מובהק, המצהירים הצהרות נדושות ומשעממות על מהותן של מכוניות.
אמש, יום שלישי (13/12), עלו הסרטונים המלאים, שחושפים שהאנשים הללו בעצם מדברים מתוך ארון הקבורה בטקס האשכבה של עצמם וסיבת מותם היא שעמום... מפני שנהגו רק כדי להגיע מנקודה A ל-B או במכונית 1.6 אוטומטית. במקביל פורסמו מודעות בעיתונות הכתובה, וכן כתשובה נתלו פוסטרים צבעוניים עם תמונות המכוניות וסלוגן הקמפיין על לוחות המודעות עם מודעות האבל הפיקטיביות.
הקמפיין ימשך שבועיים.
היקף עלות הקמפיין 3.5 מליון שקלים.
משרד הפרסום: "אדלר חומסקי &רשבסקי"
קופירייטר: שני גרשי
ארט דירקטור: יובל דוידוב
מנהל קריאטיבי ראשי: יונתן סטירין
תקציבאית: שני לבנון
סופרויזר: גליה ביאלר
מנהל לקוחות: גדעון יניב
סמנכ"ל לקוחות: אמיר גיא
בימאית: ליאת דהן
מפיקה:יהודית גרינברג
חב' הפקה: פרדיסו
מנהלת מחלקת הפקה:רינת קינן
פלנר:אמנון גולן
מנהלת מחלקת אסטרטגיה: אורית לברון
יחסי ציבור: רוני אקרמן

תאריך:  15/12/2005   |   עודכן:  15/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il