X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פאניקה בפת"ח: ניסיון להביא לאיחוד

איילון: "שרון אשם בהתחזקות החמאס"

התחזקות החמאס מדירה שינה מעיני ראשי תנועת הפת"ח החמאס שולט עכשיו ב- 40% מהרשויות התוצאה: פגישה דחופה של ראשי התנועה במטרה להביא לאיחוד השורות
▪  ▪  ▪

בחמאס חוגגים - בפת"ח חוששים: התעצמות כוחו של ארגון החמאס ברחוב הפלשתיני, זורעת חשש ופאניקה בקרב ראשי תנועת הפת"ח. היום התברר, כי ראשי התנועה מנסים לגבש רשימה משותפת יחד עם ראשי התנועה החדשה "עתיד", אשר מורכבת מפורשי הפת"ח, וביניהם דחלאן, פארס וברגותי. המטרה: לזכות ברוב קולות - כגוש אחד. הבחירות לפרלמנט הפלשתיני עתידות להתקיים ב-25 בינואר 2006.
תוצאות ראשונות של השלב הרביעי בבחירות המוניציפאליות שנערכו בשטחים (ה', 15.12.05), מלמדות כי החמאס ניצח את הפת"ח בשלוש ערים מרכזיות בגדה: שכם, ג'נין ואל-בירה (שהינה חלק ממחוז רמאללה). המשמעות: החמאס שולט עתה בכ-40% מהרשויות המוניציפאליות בשטחים.
תוצאות הבחירות קשות מבחינת הפת"ח, ומהוות בבחינת רבים מעין סקר מקדים של תוצאות אפשריות לפרלמנט. מכאן הפאניקה של בכירי התנועה. התחזקות החמאס, כך נראה, סוללת את הדרך לאיחוד מחדש של הארגון, לאחר פרישת מחנהו של ראש התנזים הכלוא בישראל, מרוואן ברגותי.
הוועדה המסדרת בפת"ח חידשה את עבודתה על-מנת להרכיב רשימה חדשה המקובלת על כל הזרמים בארגון. השבוע הודיע ראש התנזים, מרוואן ברגותי, על פרישתו מן הפת"ח והקמת רשימה עצמאית בשם 'העתיד'. הוא הצליח לאסוף לצידו כמה מהשמות הבולטים באופן שמכרסם משמעותית בכוחו של הפת"ח. עם אלה נמנים, בין היתר, השרים לשעבר מחמד דחלאן וסופיאן אבו זיידה, יועצו של אבו מאזן לביטחון לאומי - ג'יבריל רג'וב, וכן סמיר משהראווי, אחמד רנים וקדורה פארס - מבכירי הפת"ח בעזה, מזרח ירושלים וברמאללה בהתאמה.
יו"ר תנועת מר"צ-יח"ד, יוסי ביליין, אומר בתגובה לתוצאות הבחירות בשטחים, כי התחזקות החמאס היא תוצר של מדיניות ממשלת שרון, "אשר דאגה להרוס ולרסק את תשתית הרשות הפלשתינית בחמש השנים האחרונות".
לביקורת של ביילין מצטרף גם ראש השב"כ לשעבר, עמי איילון. האחרון האשים את שרון בהתחזקות החמאס ואמר בראיון לעיתון הצרפתי "לה-פיגרו" כי "רוב הציבור הפלשתיני משוכנע כי הפת"ח נכשל". הסיבה לטענתו: מדיניותו הכושלת של שרון. "רוב הפלשתינים משוכנעים כי נסיגת ישראל משטחי עזה באה בעקבות לחץ הטרור והאלימות מצד ארגון החמאס", אמר איילון.

תאריך:  17/12/2005   |   עודכן:  17/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
העיתונות השבדית קושרת את העלייה הדרמטית במעשי האונס מאז 2003 לתופעת הפשיעה של המהגרים המוסלמים    נשים מפחדות ללכת לבדן ברחובות    איש דת מוסלמי: "אין זה פסול לאנוס נערה שבדית... גם כך היא שכבה עם קודמים"
יפעת גדות
בצעירותה, קפווילה אהבה לרקום, לצייר, לנגן בפסנתר ולרקוד ולס במסיבות    נהגה לשתות חלב אתונות וחלב פרות טרי    אכלה שלוש ארוחות ביום ומעולם לא עישנה או שתתה משקאות משכרים
יוסי עבדי
מנהיגים בסעודיה ובמדינות המפרץ חוששים כי יותקפו על-ידי טהרן במידה וארה"ב תחליט להפציץ את מתקני הגרעין באירן    "הם עשויים לנקום במדינות התומכות בבוש", אמרו בכירים    מחר: כינוס מיוחד של ראשי מדינות המפרץ.
יפעת גדות
דוד בן-גוריון הודיע כי ישראל מקימה בנגב כור גרעיני מחקרי לצרכי שלום
יוסי עבדי
הבנק כבר הגיע לפשרה, בדיוק כפי שקיווה    הנזק: ישלם 25 מיליון דולר    חשיפת Nfc הביאה את משרד התובע הכללי בארה"ב לפתוח בחקירה נגד בכירים בבנק בחשד להעברת כספים בלתי חוקית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il