X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בארה"ב רוצים לשים סוף לתופעת המהגרים הבלתי חוקיים בית הנבחרים האמריקני אישר חוק לבניית גדר הפרדה במעבר הגבול אורכה: 1,100 קילומטרים האיום: כל מי שיחצה הגבול בלא אישור - יישלח לכלא.
▪  ▪  ▪

בית הנבחרים האמריקני אישר חוק לבניית גדר גבול של יותר מאלף קילומטרים, אשר תפריד בין מקסיקו וארה"ב. המטרה: למנוע כניסתם של מהגרים בלתי חוקיים.
הסנאט הורה במסגרת זו על הגברת הפיקוח המשטרתי בגבולות "אשר עתיד לעצור כל אזרח מקסיקני שינסה לעבור את הגבול בלא מסמך מתאים". הצעת החוק אושרה ברוב של 239 תומכים ו-182 מתנגדים.
יישום החוק דורש עתה את אישורו של הסנאט האמריקני. על-פי ההצעה, הכניסה לשטח ארה"ב בלא קבלת אישור מתאים - תחשב לעבירה פלילית, שלצידה עונשי מאסר וקנסות כבדים. ארה"ב, כך נראה, החליטה לשים סוף לתופעת ההגירה הבלתי חוקית.
לפני כחודש אמר הנשיא האמריקני, ג'ורג' בוש, כי כל אדם שיכנס לארה"ב באופן בלתי חוקי - "יסולק משטחה באופן מיידי, וללא יוצאים מן הכלל". לדבריו, הממשל האמריקני מתכוון להילחם בנחישות בתופעת המהגרים הבלתי חוקיים. בוש הבהיר, עם זאת, כי משרד הפנים מתכוון להקל על תיירים וסטודנטים בכל הקשור לאישורי שהייה זמניים.
בחודשים האחרונים מנסה המשרד לביטחון לאומי בארה"ב להדק את האבטחה במעברי הגבול, ודורש להגדיל את בתי המעצר המיועדים לשוהים בלתי חוקיים. בוש דאג להבהיר באחרונה את תכליתו באופן שאינו משתמע לשתי פנים: "מטרתנו היא להחזיר למולדתם כל אחד ואחד מהמהגרים הבלתי חוקיים שנמצאים בארה"ב". לדבריו, "אנשי הגבולות עושים עבודה טובה וראויה, אך המלאכה עוד מרובה".
בוש הסביר כי אחד הקשיים המרכזיים בהתמודדותה של ארה"ב עם בעיית ההגירה הוא צפיפותם הרבה של בתי המעצר. כתוצאה מכך, הרשויות נמנעות מלעצור שוהים בלתי חוקיים ומפחיתות בכך את מידת האיום כלפי הנכנסים. הנשיא האמריקני הבטיח להגדיל ב-10% את אפשרות האכלוס במרכזים אלו, וכן להוסיף לתקציבם השנתי של כוחות הפטרול בגבולות. העלות הכוללת: כשישה מיליון דולר.
גורמים בממשל האמריקני הסבירו כי הגדלת התקציב הצפויה בקרוב תוסיף כ-1,000 אנשי ביטחון וסיור לכוחות הפועלים, תשפר את הטכנולוגיה שבידי הרשויות וכן תחדש את מחסומי מעברי הגבול. על-פי נתונים רשמיים, כיום שוהים בארה"ב כ-11 מיליון מהגרים בלתי חוקיים.

תאריך:  17/12/2005   |   עודכן:  18/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש מספק את הראיות הברורות הראשונות כי אצל נשים שעברו ניתוח לשימור השד ונשים שהסרטן התפשט לבית השחי, ההקרנות הפחיתו את הסיכון למוות בטווח הארוך מהמחלה
יוסי עבדי
התחזקות החמאס מדירה שינה מעיני ראשי תנועת הפת"ח    החמאס שולט עכשיו ב- 40% מהרשויות    התוצאה: פגישה דחופה של ראשי התנועה במטרה להביא לאיחוד השורות
יוסי עבדי
העיתונות השבדית קושרת את העלייה הדרמטית במעשי האונס מאז 2003 לתופעת הפשיעה של המהגרים המוסלמים    נשים מפחדות ללכת לבדן ברחובות    איש דת מוסלמי: "אין זה פסול לאנוס נערה שבדית... גם כך היא שכבה עם קודמים"
יפעת גדות
בצעירותה, קפווילה אהבה לרקום, לצייר, לנגן בפסנתר ולרקוד ולס במסיבות    נהגה לשתות חלב אתונות וחלב פרות טרי    אכלה שלוש ארוחות ביום ומעולם לא עישנה או שתתה משקאות משכרים
יוסי עבדי
מנהיגים בסעודיה ובמדינות המפרץ חוששים כי יותקפו על-ידי טהרן במידה וארה"ב תחליט להפציץ את מתקני הגרעין באירן    "הם עשויים לנקום במדינות התומכות בבוש", אמרו בכירים    מחר: כינוס מיוחד של ראשי מדינות המפרץ.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il