X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לאפשר מכירת קרקעות לערבים היא החלטה שאין דמוקרטית ממנה; אלא שהיא נוגדת את היעד המרכזי של הציונות, שהוא: הגשמת זכותו הטיבעית וההיסטורית של העם היהודי למדינה ריבונית משלו בארץ ישראל
▪  ▪  ▪

החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, לאפשר מכירת קרקעות השייכות לקרן הקיימת גם לערבים, היא החלטה שאין דמוקרטית ממנה. דהיינו, הפסקת אפלייתם של אזרחי ישראל הערבים שנמנע מהם עד היום לקנות אדמות השייכות לקק"ל - קרי: לעם היהודי. זכות שהיתה שמורה ליהודים בלבד. אכן, חוק גזעני חד-משמעי שמר מני מזוז החליט שהגיע העת להעבירו מן העולם.
לפי היגיון זה והתקדים שיוצר מני מזוז, קיים בישראל חוק גזעני חמור הרבה יותר שהדעת אינו סובלת שכמותו במדינה דמוקרטית שוויונית, והוא: חוק השבות.
חוק השבות מפלה בצורה הבוטה ביותר את כל הלאומים האחרים מול הלאום היהודי, בכך ש: "כל יהודי זכאי לעלות ארצה". חוק השבות פוגע בעיקרון השוויון שהוא מאושיות המשטר הדמוקרטי. מדינת ישראל המתיימרת להיות מדינה דמוקרטית, אסור לה לעשות הבחנה בין יהודים לבין לא יהודים. כמדינה דמוקרטית, שעריה צריכים להיות פתוחים לכל, ואדמתה חייבת להיות זמינה לכל המרבה במחיר.
כך חייבת לנהוג מדינה דמוקרטית, ולא - היא מדינה גזענית.
אולם מה לעשות שהחוק הגזעני הזה מבטא את היעד המרכזי של הציונות, שהוא: הגשמת זכותו הטיבעית וההיסטורית של העם היהודי למדינה ריבונית משלו בארץ ישראל, ומשמעותו שמדינת ישראל במהותה היא מדינת העם היהודי כולו ואדמתה אינה נימכרת לכל אלא ליהודים בלבד.
ואכן, כדי ליישב את העם היהודי על אדמתו, הקימה ההסתדרות הציונית לפני יותר ממאה שנה את הקרן הקיימת שמטרתה היתה והווה לאסוף כספי יהודים מכל רחבי העולם ולרכוש אדמות בא"י כדי ליישב עליהן יהודים, ויהודים בלבד. הסיסמא לפרוייקט הענק הזה היתה "גאולת הקרקע". אכן, תוכנית גזענית מאין כמותה רכישת קרקעות בכספי יהודים למען יהודים; אכן, סתירה אמיתית בין דמוקרטיה ושוויון לבין גזענות ואפלייה. והשאלה שכל אחד מאיתנו חייב לשאול היא: האם במקרה הנדון המטרה מקדשת את כל האמצעים?
רבים מאזרחי ישראל הערבים, כולל נציגיהם בכנסת, מגדירים את עצמם כפלשתינים גאים, התומכים במעשה ובמחדל באוייבינו שהם למעשה אחיהם עצמם ובשרם. לפיכך, הפיכת קרן הקיימת לישראל לקרן הקיימת לישמעאל, תאפשר להם להסיג את ההיסטוריה לאחור, לקפל את השטיח מתחת לרעיון הציוני, ולהביא לקץ הריבונות היהודית בארץ ישראל. מיליוני פטרו-דולרים יוזרמו לקרן הקיימת לישמעאל, שתעשה הפוך על הפוך ותגאל את הקרקעות מידי היהודים ותשיבם לידיים הערביות מהן הם נרכשו לפני עשרות שנים.
היות שאינני רוצה לתת את האופציה הדמוקרטית/שוויונית הזאת לערביי ישראל הפלשתינים, ואינני רוצה להתאבד, אני מוכן להכריז על עצמי כגזען גאה הממשיך לדבוק בכל נפשו ומאודו הן באיסור מכירת קרקעות לערבים והן בקיום חוק השבות ככתבו וכלשונו.

תאריך:  27/01/2005   |   עודכן:  28/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
על החלטת מזוז שקק"ל תמכור גם לערבים את אדמות הלאום היהודי
אביתר בן-צדף
"היישוב" והתנועה הציונית לא עשו כמעט דבר לנוכח השמדת יהודי אירופה בשואה
יובל ברנדשטטר MD
ממלכת ישראל התבקעה לפני כשלושת אלפים שנה; האם זה יקרה גם לנו
פרופ' ג'רלד פרמן
מיכאל שרון
תסריט עתידני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il