שירותי בריאות כללית בשיתוף עם חברת התרופות MSD ישראל יוצאות בקמפיין להעלאת המודעות לחשיבות בניית העצם בכל שלבי החיים עם דגש על חשיבות צריכת הסידן בילדות.
תקופת הילדות מהווה "חלון הזדמנויות" חד פעמי ובלתי חוזר, בו נבנה בגופנו מאגר סידן שמביא את העצמות לשיאן הן בבריאותן והן בחוזקן. הקמפיין יעודד תזונה עשירה בסידן לאורך כל שנות החיים בכלל ובילדות בפרט, עם התייחסות למניעה וטיפול במחלת האוסטיאופורוזיס, בגיל המבוגר.
מסע ההסברה לבריאות העצם יכלול קמפיין טלוויזיה, קמפיין רדיו ארצי, מודעות בעיתונות היומית ובמקומונים, קמפיין אינטרנט, הפעלת תוכנית הרצאות, דיוור ישיר וחלוקת חוברות הסברה לקהל הרלוונטי.
קמפיין הטלוויזיה ממשיך את שפת הכללית ומציג את התפיסה לפיה שירותי בריאות כללית דואגת לבריאות המשפחה בתחומים השונים כאשר הפעם מתמקדים בתזונה בריאה לכל המשפחה עם דגש על צריכת סידן בעיקר בקרב ילדים.
באתר האינטרנט של הכללית
www.clalit.co.i פותח מחשבון סידן ייחודי באמצעותו יכולים הורים לחשב את כמות הסידן במוצרים השונים שילדיהם אוכלים.
ערכת מידע בנושא הכוללת מידע, טיפים ומתכונים זמינה ללא תשלום במוקד כללית CALL. - 2700
פעילות מיוחדת תערך בקרב האוכלוסיה ובקהלי היעד במגזר הדתי, הערבי ואוכלוסית העולים החדשים. הרופאים והדיאטניות של הכללית יעודדו את לקוחות הכללית לערוך שינויים בתפריט היומי, להשתמש בשילוב של תוספות סידן וויטמין D, ולהיעזר על-פי הצורך בגיל מבוגר יותר גם בטיפול תרופתי, הכל על-מנת לשפר את בריאות העצם.
יוסי בן עמרם, מנכ"ל חברת MSD ישראל: "השותפות של MSD עם שירותי בריאות כללית ומסע ההסברה למניעה וטיפול באוסטיאופורוזיס הם חלק מפעילותה של חברת MSD למען הקהילה. MSD רואה בשיתוף הפעולה עם גוף בריאות מוביל כשירותי בריאות כללית חלק חשוב ביישום האסטרטגיה של החברה למען קידום בריאות הציבור בישראל".
שי אלמוג ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בכללית: "מדובר במהלך הסברה רחב המפעיל מגוון ערוצי מדיה בו זמנית. זוהי למעשה "יריית הפתיחה" בפעילויות הכללית לשנת 2006 שעוסקות רובן ככולן בתזונה בריאה לכל המשפחה. מסקרים למדנו שחשוב שנעניק פתרונות ברורים בגובה העיניים כאשר מאתרים בעיה או חוסר מודעות לנושא חשוב כלל זה היווה עבורנו הנחת מוצא לכל הקמפיין. במהלך השנה בכוונתנו להמשיך ולטפל בנושא התזונה שחשוב כל כך לכל משפחה ומשפחה בישראל".