X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת רב-קט פיפו
▪  ▪  ▪

רשת "רב-קט פיפו" מקבוצת "כפר השעשועים" משקיעה 10 מיליון שקלים בהקמתם של 4 מרכזי קניות ענקיים לתינוקות ולמוצרי לידה.
מרכזי הקניות הייחודיים, שייבנו תחת קונספט שיווקי חסר תקדים בארץ יכללו, בין היתר, גם משחקיות ובתי-קפה ויחלשו על שטחי ענק.
מתחם חלוצי מבין הארבעה בונה הרשת בימים אלו בבאר-שבע על גבי שטח של 1800 מטרים.
מתחמים נוספים תקים הרשת בנתניה בירושלים ובאזור השרון.
רשת "רב-קט פיפו", המונה 23 סניפים בפרישה ארצית, הוקמה בתחילת 2004, לאחר שהושלם תהליך מיזוג בין שתי הרשתות: "רב-קט" ו"פיפו בייביז".
איחוד הכוחות בין שתי הרשתות, אפשר מתן מחירים אטרקטיביים ביותר לצרכן הסופי ומיצב את "רב-קט פיפו" בראש טבלת מכירות מוצרי הבטיחות וחדרי הילדים עם נתח של 20 אחוזים משוק חבילות הלידה, המוערך בכ-400 מיליון ש"ח.
רשת "רב-קט פיפו", היא כיום הרשת השנייה בגודלה בארץ והיא מהווה מתחרה אמיתית יחידה מול "שילב", לאחר שהשקיעה במרוצת 2005 כ - 12 מיליון שקלים.
היקף הפעילות הכספית של הרשת מסתכם ב-80 מיליון שקלים מדי שנה.
בשנתיים האחרונות מדווחת התאוששות משמעותית של כ-20 אחוזים בענף מוצרי התינוקות, שסבל עד לשנת 2004 ממיתון, שנמשך מספר שנים.
ממנהל השיווק של "רב-קט פיפו" - עידן רוזן נמסר, כי בבניית מתחמי הענק מגשימה הרשת את חזונה השיווקי למתן מענה מקיף וכולל לקהל לקוחותיה.
"מצאנו שבהתאם להלך הרוח הצרכני ההולך ורווח בארץ, חשוב לקהל לקוחותינו לשלב בין חווית הקניה לחווית בילוי משפחתית. הורים, שמגיעים לבחור לילדיהם חבילת לידה או חדר ילדים לילדיהם, לוקחים בחשבון שמדובר במוצרים, שישרתו אותם זמן רב ואולי אף יעברו מילד אחד לאחיו ומשקיעים זמן רב בהתלבטות והחלטה - כשהזמן הזה טבול בתחושה של בילוי משפחתי משותף - במשחקייה לילדים, שלא מקשים על ההורה המחליט לקחת את הזמן ובבית-קפה, שנותן מענה להורה המלווה, נותר הלקוח עם זיכרון נעים, שממריץ אותו לשוב דווקא אלינו".

תאריך:  27/12/2005   |   עודכן:  27/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il