X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר החוץ הסורי תוקף את ישראל: "הם מחסלים פלשתינים מהאוויר ואחר כך מתלוננים על דברים שאומרים נשיאים ערבים" "ההתנקשויות של צה"ל גרועות יותר מ'התנורים' שהיו בשואה"
▪  ▪  ▪

לא נרגע: שר החוץ הסורי, פארוק א-שרע, ממשיך לתקוף את מדיניות ישראל. בנאום שנשא בשבוע שעבר, ואשר תורגם על-ידי המכון לחקר תקשורת המזרח תיכון, יצא שר החוץ נגד מדיניות הסיכולים הממוקדים של צה"ל.
"הצבא הישראלי מחסל פלשתינים מהאוויר, ואחר כך מתלונן על כך שכמה נשיאים יצאו נגד רעיון השואה. וההתנקשויות בעזה הן לא שואה?", שאל א-שרע. "זה גרוע יותר. ההתנקשויות אפילו גרועות יותר מ'התנורים' שהיו בשואה", הוא אמר בנאומו אשר שודר ברשת הטלוויזיה אל-ג'זירה.
שר החוץ הסורי הוסיף לבקר גם את מדיניות ארה"ב בעירק. "לא יאומן מה שהם עושים באפגניסטן ובבגדד. כל אחד לוקח לידיים שלו את החוק ועושה בו כרצונו", אמר. למרות ש- א-שרע מנסה להציג חזות רגועה, גם הוא רותח מבפנים. הוועדה הבינלאומית לחקירת נסיבות רצח חרירי - הגיעה גם אליו ודורשת עתה לראיינו.
הוועדה החליטה: "עליך להתייצב לחקירה"
בכירים בצוות הבינלאומי של האו"ם הורו לנשיא סוריה להתייצב לחקירה עד לסוף החודש הבא, ובכך דחו רשמית את הדרישה הסורית לנהל משא-ומתן על "פרוטוקול מקדים" שיקבע את "כללי המשחק" של התנהלות החקירות נגד הבכירים.
דוברת ועדת החקירה, נאסרה חסן, אמרה אמש כי הצוות הבינלאומי ידרוש לתחקר גם את שר החוץ א-שרע ואת סגן הנשיא לשעבר, עבד אל-חלים ח'דאם. "אנחנו עדיין ממתינים לתגובת המשטר הסורי", הבהירה דוברת הוועדה.
בכירים בממשלו של אסד הודיעו כי הדרישה הבינלאומית הגיעה באופן רשמי, וכי עתה הם בוחנים את תגובתם. עם זאת, כבר אתמול הצהירו מקורבים לנשיא סוריה כי "בשאר אסד לא יתייצב בפני וועדת החקירה, במידה ולא יקבל ערבויות בינ"ל, ולפיהן הוא אינו קשור לרצח ראש ממשלת לבנון לשעבר, רפיק אל-חרירי". לדבריהם, "אין חוק בינלאומי המחייב את הנשיא אסד לעמוד בפני הוועדה. מבחינתנו הוא חסין לחלוטין".

תאריך:  03/01/2006   |   עודכן:  03/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"ניצבת לה נערה צעירה, כשהיא רוויה וספוגה דלק בבגדיה ובגופה, מכף רגל ועד ראש, ומצית דולק מאיים בכל רגע ורגע להציתה ולהעלותה באש" מתאר השופט חביב עמר את רגעי האימה שעברו על הצעירה
עומר שיקלר
אישים במערכת הפוליטית דורשים שהיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, יפרסם החלטה על הגשת כתב אישום עוד לפני הבחירות
עידן יוסף
קרא לנתק בין דעות פוליטיות לצורך לסייע למפוני חבל-עזה וביקש מרבני קהילות ליטול את המפונים תחת חסותם ולאמצם
יוסי עבדי
בקובה חוגגים 47 שנים של "שחרור לאומי"    בערב השנה האזרחית החדשה יצאו אלפי קובנים לרחובות הבירה, והחלו בריקודי סלסה ושתיית אלכוהול    בכיכר המרכזית: מיטב זמרי המולדת    קסטרו: "המפלצות האימפריאליסטיות לא הצליחו לנצח אותנו"
יואב יצחק
החשד: שרון קיבל שוחד מאיל ההון מרטין שלאף    המידע נמסר רשמית על-ידי המשטרה    נתפסו מסמכים, מחשבים ומכשירי טלפון סלולרי אצל אחיו והוריו של שלאף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il