X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הפועל ירושלים הוסיף לאחר ההפסד הערב (שלישי) מול רומא: "גמרנו את המשחק כמו קבוצה" טפירו נתפר ומרגיש טוב
▪  ▪  ▪

למרות ההפסד הערב (ג') לקבוצת רומא במסגרת היול"ב קאפ 95:84, נשמע ארז אדלשטיין מאמן הפועל ירושלים חדור מוטיבציה לקראת המשך הדרך בגביע האירופאי ובליגה. בירושלים מחכים לתוצאות המשחק בין דינאמו מוסקבה ללה-מאן שניצחון רוסי יבטיח לירושלים את המקום בשלב הבא. ניצחון של לה-מאן יכריח את ירושלים לנצח את אחד משני המשחקים שנותרו לה מול דינאמו מוסקבה בשבוע הבא ובסרביה מול הכוכב האדום בלגראד בעוד שבועיים.
מאיר טפירו שקיבל מכה ונחתך בראשו נבדק בחדר ההלבשה, הצוות הרפואי של ירושלים ביצע בו חמישה טפרים והוא מרגיש טוב.
ארז אדלשטיין לאחר המשחק: "קיבלנו שיעור באיך קבוצה שומרת. הוציאו אותנו מאיך שאנחנו רגילים לשחק. היום לא הגיע לנו לנצח. עד היום כל הפסד חישל אותנו ועשה אותנו יותר טובים. גמרנו את המשחק כמו קבוצה. יש לנו עדיין נקודות חולשה, מחר ננוח ובסופ"ש נתאמן. חשוב לנו מה עשו דינמו מול לה מאן, בשבוע הבא יהיה סגנון כדורסל אחר".
לדבריו, "דינמו משחקת עם סנטר בפנים ורצה עם צ′קמן ודאגלאס אבל יש לנו גליל ביום ראשון וזה יותר חשוב לנו. אני לא רואה חשיבות למיקום שלנו בסוף השלב הראשון, הכי חשוב זה שנעלה. אני לא יודע מה יותר טוב, לשחק את המשחק הראשון בבית או דווקא בחוץ. מה שמדאיג אותי אלו הדברים שצריך לפתור בקבוצה שלי שקבוצות עולות על החסרונות שלנו הם גם ינצחו אותנו".
מאמן רומא סווטיסאלב פסיץ′: "דבר ראשון אני מאוד שמח לחזור לישראל כי לא הייתי פה כמה שנים. שיחקנו מצויין במחצית הראשונה קלענו טוב מאוד מבחוץ למרות שבדר"כ אני לא מאמין בלנצח משחקים מבחוץ. ברבע השלישי ירושלים חזרו והיו לנו הרבה בעיות בהגנה אבל שוב הקליעה מבחוץ עזרה לנו והחזירה לנו את הביטחון. אנחנו מאד שמחים על הניצחון כי כשמפסידים בפעם הראשונה רוצים לחזור לנצח את הפעם השניה. אני מרוצה מהצורה שבה שלטנו במשחק. היה לנו מאוד חשוב לא לאבד את הריכוז ברגעים שירושלים חזרו".
פסיץ′ התייחס גם לכוכב הגדול שלו דיאן בודירוגה, שהפגין היום יכולת מצויינת והראה למה הוא נחשב לאחד מגדולי השחקנים באירופה בכל הזמנים: "זו העונה הראשונה של דיאן ביול"ב קאפ. אי אפשר תמיד לבחור את המפעל שאתה משחק בו. לדיאן כמו לכולם לא חשוב באיזה מפעל הוא משחק, חשוב לו להנות מהמשחק. הוא לקראת סוף הקריירה שלו והוא צריך להראות שהוא עדיין טוב כמו פעם במפעל חדש מבחינתו".
תאמר סליי, הפורווד של ירושלים: "רומא באה מוכנה למשחק. הם קפצו עלינו ישר בהתחלה ופתחו הפרש גדול. כבר הצלחנו לחזור אבל 40 השניות האחרונות של הרבע השלישי החזירו להם את המומנטום ואחר כך כבר לא יכולנו לחזור למשחק. ידענו שיהיה משחק קשה כי הגב שלהם היה מול הקיר והם היו חייבים את הניצחון. זה היה אחד מאותם ערבים שכלום לא הלך ובסוף גם מאיר נפצע אבל זה הכדורסל והיופי שבו הוא שתמיד יש עוד משחק. אנחנו נלמד מההפסד הזה".
מתן נאור עלה מהספסל, תרם רק 6 נקודות בהתקפה אך כהרגלו נילחם בהגנה: "היה משחק מאוד מאוד קשה. אחרי מכבי מנטלית היו לנו שני משחקים קשים. רומא זו אל אותה קבוצה שפגשנו בחוץ, הם באו עם הגב לקיר. ברבע השלישי ניסינו לשנות מומנטום ובסוף הם ברחו לנו. התעייפתי, נתתי את כל מה שיכולתי, ניסיתי לשנות מומנטום".
ביום ראשון הקרוב תשחק ירושלים בבית מול הגליל במסגרת ליגת ווינר בכדורסל ובשלישי שוב בבית מול דינאמו מוסקבה במסגרת גביע יול"ב. המפגש הראשון ביניהן הסתיים בניצחון של הרוסים 68:86.
רומא ובודירוגה מציגים: מטווח במלחה
הפועל ירושלים הגיעה במצב רוח טוב הערב למלחה לקראת המשחק מול רומא האיטלקית. חניכיו של ארז אדלשטיין קיבלו שיעור כואב מהאיטלקים שהגיעו עם הגב לקיר במשחק ההזדמנות האחרון במבחינתם.
עבור ירושלים זה היה ההפסד הראשון באירופה אחרי 3 ניצחונות רצופים. חניכיו של אדלשטיין יכלו להבטיח עליה לשלב הבא מהמקום ה-2. במקום ה-1 נמצאת כאמור דינמו מוסקבה החזקה שתתארח אצל ירושלים בשבוע הבא.

תאריך:  03/01/2006   |   עודכן:  03/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג ועדי גלסקה
הערב אמור אברהם גרנט לצאת לצ′לסי כאורח של המאמן מוריניו הוא יעקוב אחרי שני שחקנים מהסגל הרחב עבור הפועל ת"א לעונה הבאה
יוסי עבדי
שר החוץ הסורי תוקף את ישראל: "הם מחסלים פלשתינים מהאוויר ואחר כך מתלוננים על דברים שאומרים נשיאים ערבים"    "ההתנקשויות של צה"ל גרועות יותר מ'התנורים' שהיו בשואה"
נוה יוסף
"ניצבת לה נערה צעירה, כשהיא רוויה וספוגה דלק בבגדיה ובגופה, מכף רגל ועד ראש, ומצית דולק מאיים בכל רגע ורגע להציתה ולהעלותה באש" מתאר השופט חביב עמר את רגעי האימה שעברו על הצעירה
עומר שיקלר
אישים במערכת הפוליטית דורשים שהיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, יפרסם החלטה על הגשת כתב אישום עוד לפני הבחירות
עידן יוסף
קרא לנתק בין דעות פוליטיות לצורך לסייע למפוני חבל-עזה וביקש מרבני קהילות ליטול את המפונים תחת חסותם ולאמצם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il