אינטראקטיביות הוא שם המשחק, והערוץ מיועד לתת במה לגולשים, אם זה בהשתתפות בסקרים בנושא דייטינג, אם זה לשלוח קליפ וידאו של יום בחייך, אם זה בפרויקטים משותפים כמו המילון, או מאגר מילות האהבה. הגולשים מתבקשים לתרום עצות מניסיונם העשיר (למשל, איך להתחנף בצורה הכי אפקטיבית), להגיב על כל הכתבות ולשלוח שאלות. בקרוב יצטרפו לערוץ גם שיתופי פעולה שונים והטבות מיוחדות לגולשים.
"הקמת ערוץ תוכן לסינגלס היא אתגר לא קל", אומרת עדי מאי, מנהלת מותג "קופידון".
"בניגוד לספורט, כלכלה או חדשות, בהם הגולשים מתעוררים בבוקר ושואלים מה קרה היום בתחום, מעטים חשים צורך דומה בתחום הקשר והאהבה. אבל מטרת הערוץ היא להיות בית לרווקים ולהכיל את כל התכנים והשירותים שלא יוכלו להימצא בשום מקום אחר זולתו".
בערוץ החדש מתפרסמים טורים אישיים ורשימות בנושא דייטינג, חיזורים ואהבה, חלקם נכתבו על-ידי בלוגרים, בטקסטים השומרים על השפה הייחודית, כולל הסמיילים. לצד הדיווחים החמים מהשטח עצמו, באינטרנט ומחוצה לו, מומחים וחובבים מייעצים לגולשים ומשיבים לשאלות. יש גם וידאו קליפים חמים והמלצות על ספרים, סרטים ומקומות בילוי המתאימים לקהל היעד.
מנכ"ל MSN ישראל, אורי אדוני: "אנו שמחים שקופידון בדומה לחברות מצליחות כמו קוקה-קולה, פרוקטר אנד גמבל ועוד בחרו ב MSN ישראל שנהנית מתנועה של למעלה מ-3 מיליון גולשים בחודש, כפלטפורמה לערוץ הסינגלס שלהם. המדובר בפלטפורמה מנצחת שמעשירה את התכנים לגולשים, מעודדת אינטראקטיביות, ומהווה בסיס מצוין לתקשורת שוטפת של קופידון עם קהל המטרה שלה".
כתובת ערוץ הסינגלס:
[קישור]