X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר קופידון
▪  ▪  ▪

אינטראקטיביות הוא שם המשחק, והערוץ מיועד לתת במה לגולשים, אם זה בהשתתפות בסקרים בנושא דייטינג, אם זה לשלוח קליפ וידאו של יום בחייך, אם זה בפרויקטים משותפים כמו המילון, או מאגר מילות האהבה. הגולשים מתבקשים לתרום עצות מניסיונם העשיר (למשל, איך להתחנף בצורה הכי אפקטיבית), להגיב על כל הכתבות ולשלוח שאלות. בקרוב יצטרפו לערוץ גם שיתופי פעולה שונים והטבות מיוחדות לגולשים.
"הקמת ערוץ תוכן לסינגלס היא אתגר לא קל", אומרת עדי מאי, מנהלת מותג "קופידון".
"בניגוד לספורט, כלכלה או חדשות, בהם הגולשים מתעוררים בבוקר ושואלים מה קרה היום בתחום, מעטים חשים צורך דומה בתחום הקשר והאהבה. אבל מטרת הערוץ היא להיות בית לרווקים ולהכיל את כל התכנים והשירותים שלא יוכלו להימצא בשום מקום אחר זולתו".
בערוץ החדש מתפרסמים טורים אישיים ורשימות בנושא דייטינג, חיזורים ואהבה, חלקם נכתבו על-ידי בלוגרים, בטקסטים השומרים על השפה הייחודית, כולל הסמיילים. לצד הדיווחים החמים מהשטח עצמו, באינטרנט ומחוצה לו, מומחים וחובבים מייעצים לגולשים ומשיבים לשאלות. יש גם וידאו קליפים חמים והמלצות על ספרים, סרטים ומקומות בילוי המתאימים לקהל היעד.
מנכ"ל MSN ישראל, אורי אדוני: "אנו שמחים שקופידון בדומה לחברות מצליחות כמו קוקה-קולה, פרוקטר אנד גמבל ועוד בחרו ב MSN ישראל שנהנית מתנועה של למעלה מ-3 מיליון גולשים בחודש, כפלטפורמה לערוץ הסינגלס שלהם. המדובר בפלטפורמה מנצחת שמעשירה את התכנים לגולשים, מעודדת אינטראקטיביות, ומהווה בסיס מצוין לתקשורת שוטפת של קופידון עם קהל המטרה שלה".
כתובת ערוץ הסינגלס: [קישור]

תאריך:  05/01/2006   |   עודכן:  05/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il