X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרסים במסגרת תחרות לעידוד נושא האיכות את התחרות ארגן האיגוד הישראלי לאיכות בשיתוף ביה"ס 'שנקר'
▪  ▪  ▪

סטודנטים מצטיינים מבית הספר להנדסה ועיצוב "שנקר" ברמת גן זכו לפרסים ומילגות מטעם האיגוד הישראלי לאיכות, במסגרת תחרות ייחודית, שבה הוצגו פרויקטים בנושא ניהול האיכות.
בארוע שהתקיים ב"שנקר" (יום ג', 10.1.06), זכו שלוש קבוצות של סטודנטים, שהציגו טכניקות מתחום ניהול האיכות, איכות ניתוח, חדשנות ומקוריות. הסטודנטים, בחנו לעומק ארגון כלשהו על-פי טכניקות שונות של איכות. הזוכים היו אלה שהצליחו להציג בעבודתם מקוריות יוצאת דופן.
המדובר במייזם ייחודי של האיגוד הישראלי לאיכות, בשיתוף עם בית הספר "שנקר", במטרה לעודד את נושא האיכות בקרב הדור הצעיר. חוה שר, יושבת ראש האיגוד הישראלי לאיכות, הדגישה בדבריה, כי האיגוד משמש בית מקצועי של העוסקים באיכות בישראל ואלה השואפים לקדם מצוינות אישית וארגונית.
"אנחנו, כמוביל המקצועי בנושאי האיכות במדינה", אמרה שר, "שואפים לאגד את העוסקים בתחום האיכות. אנו נמצאים עתה בפתחה של המאה ה-21, וגם אנו, אנשי איכות צופים קדימה ושואלים את עצמנו מה צופן העתיד לנושאי האיכות באופן כללי ולמקצוע שלנו בפרט. המגמה היום הינה של שילוב מערכות ניהול האיכות, ניהול הסביבה וניהול הבטיחות והגהות. שילוב זה, הנעשה תוך שמירת המאפיינים לכל מגזר, תורם רבות לתהליכי השיפור הארגוניים".
את הפרסים לסטודנטים המצטיינים חילקו מטעם האיגוד הישראלי לאיכות: היו"ר חוה שר, חבר הנהלת האיגוד שחר בן נון, מנחה ומיוזמי הארוע; ומטעם בית הספר "שנקר" פרופ' יעקב קדם ופרופ' מרים ברד. בארוע נכח גם נשיא "שנקר", פרופ' אמוץ וינברג.
כיום חברים בארגון כ-1000 מומחי איכות: מהנדסים, הנדסאים, טכנאים, רופאים, מחנכים ומנהלים בכירים בתעשיה ובשירותים העיסקיים והציבוריים בישראל.
למעלה מ-200 מפעלים מהמובילים במשק הישראלי חברים בו ובהם: המפעל הביטחוני רפא"ל, חברת התרופות "טבע", התעשיה האווירית, מוטורולה, שטראוס-עלית, סלקום ורבים אחרים.

תאריך:  11/01/2006   |   עודכן:  11/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שערורייה בעיר הולדתו של הצורר הנאצי, לאחר שבאתר אינטרנט של אוהדי כדורגל פורסמו תמונות של צעירים המצדיעים הצדעה נאצית    המועדון לא התנצל
הדר פרבר
הצבעת אי-אמון בממשלה בעקבות המשבר    250 חברי פרלמנט תמכו בפיטורי הממשלה    הנשיא, רה"מ ושר המשפטים: ההצבעה אינה חוקית, הממשלה תמשיך עד הבחירות במרס
עומר שיקלר
צבא ארה"ב ממשיך את הצטיידותו עבור הכוחות הפועלים בעירק    רוכש את מערכת המרגמה המתנייעת - ה"קרדום"    היקף הרכישה 15 מיליון דולר
עומר שיקלר
קיבלה הזמנה בהיקף של 2.2 מיליון דולר ממדינה זרה    מדובר במיגון קרמי קל משקל
הדר פרבר
צרפת, בריטניה וגרמניה ידונו במשבר באירן    הקהילה הבינ"ל ממשיכה לבקר את ההתפתחויות בחידוש הפעילות הגרעינית באירן    עד כה לא הצליחה ארה"ב להעביר את הנושא לטיפול מועצת הביטחון של האו"ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il