חטיבת הבישום של פרוקטר אנד גמבל עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט, להשקת בושם חדש לנשים מבית הוגו בוס: HUGO Pure Purple, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY בכיכובה של הדוגמנית נטאסה ווג'נוביץ'.
HUGO Pure Purple הוא בושם בניחוח נשי סוחף חושים ונועז הנועד לאישה, סקסית ומשועשעת ומבטא אנרגיה נשית בתנועה, האישה של Pure Purple אוהבת לרקוד, להשתחרר, להיות בתנועה, לחיות, לצחוק בקול רם ולהיות עצמה.
מסע הפרסום הכולל קמפיין טלוויזיוני, של הבמאי סטפן סדנאואי, מבטא חופש וביטוי עצמי של האישה המודרנית החיה את הרגע בלהט. מהלך הקמפיין מתרחש בניו-יורק, ומציג סיטואציה יומיומית, במהלכה דוגמנית הקמפיין מלאת אנרגיה נשית, נועזת, הופכת את הרחוב למגרש המשחקים שלה, דבר אינו עומד בדרכה, היא בולטת, חושנית ומלאת השראה, נעה לקצב דופק פנימי משלה שהוא תמצית הבושם.
מובילת הקמפיין היא הדוגמנית - נטאסה ווג'נוביץ', לאחר שעברה לפריס בגיל 19 מעיר הולדתה בלגרד כבשה את עולם האופנה בסערה הודות ליופיה המדהים ואישיותה המתפרצת, היא הרפתקנית, אנרגטית וטבעית לגמרי, נטאסה היא התאמה מושלמת ל- HUGO Pure Purple.
הקמפיין ילווה בפעילות קד"מ באתרי האינטרנט Walla,Nana,msn, במסגרת הפעילות יהיה ניתן לזכות בטיסות לחו"ל ליעדים אטרקטיביים, ובשוברי מתנה לשיעורי ריקוד בסטודיו DNA.
על "פרוקטר & גמבל"
חטיבת הבישום של 'פרוקטר & גמבל' הינה אחת משלוש חטיבות, המרכיבות את תחום "טיפוח היופי" ב'פרוקטר & גמבל', תחום, המגלגל מחזור שנתי של כ-12 מיליארד דולר, כשליש ממחזור המכירות של התאגיד. תחום הבישום כולל גם את המותגים האירופאיים והאמריקנים: 'הוגו בוס', 'גוצ'י', 'ז'אן פאטו', 'יאממוטו', 'ג'יורג'יו בברלי הילס', 'לאורה ביאג'וטי'.