אריזת "אגו Black&White" שעוצבה על-ידי Mesh Branding ופותחה על-ידי כ.ד אריזות זכתה במדליית זהב בתחרות האריזות העולמית לשנת 2005 בקטגורית המזון.
האריזה שייחודה בכך שהיא מעוצבת בקונספט ניגודי שבין שחור ולבן, מאגדת 2 מארזים האחד לבן והשני שחור ובתוכם 2 סוגי מוצרים: צימוק מצופה שוקולד מריר טובל באבקת סוכר לבנה, פקאן סיני מצופה שוקולד חלב הטובל באבקת קקאו כהה.
חברת "כרמית" זכתה במדליית זהב כמו גם 4 יצרנים נוספים מישראל: חברת נילי עבור סטנד לקוקה קולה, צלף עבור אריזה ניצבת לנתחי עוף, א.א. אריזות עם "בקברז" ,פולימר לוג'יסטיקס עם דיספליי פירות וירקות מתקפל.
בכך העמידו את ישראל במקום מכובד מאוד ברשימת הזוכים לפני ארצות כמו: צרפת, דנמרק, איטליה, טיוואן, רוסיה, שבדיה ואחרות.
רועי רותם סמנכ"ל השיווק חברת כרמית מוסר כי: "אריזת "אגו בלאק אנד וויט" מהווה חלק חשוב ביותר במוצר ולכן השקענו 50 אלף שקל בפיתוחה. האתגר הגדול היה להעביר דרך האריזה את ערכי המוצר תוך כדי פנייה לקהלי יעד שונים וביצירת ערכים ועולם תוכן רלוונטי לקבוצות הצרכנים השונות. לדבריו: השקת המוצר בעיצובו המיוחד וברמתו הגבוהה הם חלק מתפישת כרמית, השמה דגש על חדשנות ,מקוריות ואיכות, ולפיכך מקפידה להביא לשוק חידושים מעת לעת.
חברת Mesh Branding זוכה להישג נדיר כאשר זו לה השנה השניה ברציפות לזכיה בפרס היוקרתי, בשנת 2004 זכתה Mesh Branding עם סדרת אריזות "פנטזיה" של חברת טמבור.
השנה השתתפו בתחרות המאורגנת מטעם WPO (הארגון העולמי של יצרני האריזות) נציגי 29 מדינות ונבחרו מתוכם 146 זוכים בקטגוריות השונות.
התחרות התקיימה בפראג בסוף אוקטובר 2005 בפראג, חלוקת הפרסים תתקיים בסוף אפריל בסין.