בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין חדש: "מצוינות בשירות". היקף הקמפיין נאמד בכ-2 מיליון ש"ח.
מציינת את זכייתה במקום הראשון בפרס מצוינות בשירות של המי"ל לאחר זכייתה של בזק בינלאומי בחודש דצמבר האחרון , בתחרות "מצוינות בשירות" של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) על ה"תמיכה ושירות לאורך זמן" אותם מעניקה ללקוחותיה, עולה היום החברה עם קמפיין טלוויזיה חדש בנושא.
סרט הפרסומת, מדמה אולם האוסקר, בו מחלקים פרסים לשחקנים הטובים ביותר. אחד המועמדים בקטגוריה לשחקן הטוב ביותר הוא התוכי של בזק בינלאומי, וכולם מתרגשים. המנחה מכריז כי הזוכה בתחרות "מצוינות בשירות" הנה בזק בינלאומי, התוכי הנרגש עולה לבמה לקחת את הפרס. בנאום הזכייה מבטיח התוכי כי "ההצלחה לא תסנוור אותו".
הזכייה של בזק בינלאומי בקטגוריית "תמיכה ושירות לאורך זמן" באה לאחר שבשנה האחרונה ביצעה החברה מספר מהלכים משמעותיים וממוקדי לקוח ביניהם, הטמעת מערכות טכנולוגיות תומכות שירות בעשרות מיליוני שקלים, שדרוג ללא תשלום של לקוחות החברה למהירויות הגבוהות, קביעת מחירון אינטרנט קבוע, פתיחת מספר חינם 800 - 1 לתמיכה הטכנית, השקת שירות -EXPERT SOS ועוד.
הקמפיין, מבית היוצר של אדלר חומסקי & ורשבסקי, אשר עולה היום (א') בעלות של כ-2 מיליון שקל, יימשך כשבועיים.
עטרה ליטבק-שחם מנהלת אגף שיווק: "במהלך השנה האחרונה נעשתה עבודת צוות מאומצת, בקרב עובדי בזק בינלאומי השמים במוקד פעילותם שירות איכותי, ליווי ומענה כולל לצורכי הלקוחות .לפיכך, מצאנו לנכון לשתף את לקוחותינו בזכייה בפרס השירות, זכייה המסמנת עבורנו הכרה במאמצים ובהשקעה היומיומית".
קרדיטים:
קמפיין הטלוויזיה - משרד פרסום - אדלר חומסקי & וורשבסקי
מנהל קריאטיב: אריאל ברנסון
קופירייטר: תומר גידרון, מיכל פרי ושחר פילר
מנהלת לקוחות: מיכל נשיב
סופרויזרית: עדי דוידזון
תקציבאית: שירי הלמן
מפיקת משרד: נגה שגיא
במאי: אריאל ברנסון
צלם: אופיר קדמי