X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עוף טוב
▪  ▪  ▪

תשלובת עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל, משיקה את "פרגיות" - סדרת פרמיום חדשה של שניצלים מנתח פרגית אמיתי, בארבעה טעמים מובחרים. הסדרה מביאה לצרכן הישראלי שניצלים איכותיים, בריאים וטעימים, המזוהים עם חוויית היציאה למסעדה.
הקמפיין להחדרת סדרת "פרגיות" יעלה לאוויר ביום ד' הקרוב, ה-8 לפברואר, בהיקף של 4 מיליון שקלים. במהלך הקמפיין ייחשף הסלוגן החדש: "עוף טוב - כבר עשית טוב", במקום הסלוגן המוכר מהקמפיין הקודם: "עוף טוב - להגיש עם חיבוק". הסלוגן החדש מדגיש את תפיסת עולמו של ה"הורה החדש" שאינו מגיש אוכל רק מתוך צורך בסיסי קיומי, אלא מתוך רצון לתת לילדים מוצרים טעימים ומזינים, שהם אוהבים. עצם הנתינה והידיעה שהילד מקבל את כל הערכים התזונתיים הדרושים לו, לצד חוויה של הנאה מהארוחה, הם שגורמים לסיפוק.
במרכז תשדיר הקמפיין מופיעה משפחה ישראלית, שבראשה השחקן דרור קרן, אב המשפחה, שיעשה הכל בשביל להעניק למשפחתו ארוחת ערב משובחת.
מיכה גבעון, סמנכ"ל שיווק בתשלובת עוף טוב: "בחרנו להציג בתשדיר הפרסומת מודל חדש של אבהות, שמתאפיין בהשקעה ונתינה. דרור קרן מביא למסך מודל אב ישראלי שונה וייחודי, שיעשה הכל בשביל להפוך את ארוחת הערב לחוויה בלתי נשכחת. הוא אינו חוסך במאמצים, הופך עולמות למען המשפחה והופך את הסעודה לאירוע מיוחד ומשעשע. עוף טוב חרטה על דגלה את הנתינה כערך עליון, ולכן היה חשוב לנו להראות בתשדיר את הסיפוק וההנאה של האב, כאשר הוא מכין ארוחת פרגיות משובחת. סדרת פרגיות הינה פריצת דרך בשוק הישראלי, המביאה לשולחן שניצל מנתח פרגית אמיתי, לצד חוויית טעם עסיסית וערכים תזונתיים גבוהים. אני בטוח כי סדרת הפרמיום החדשה תציב סטנדרט חדש של טעם וחוויה לצרכן הישראלי".
הקמפיין להחדרת סדרת "פרגיות" יעלה לאוויר ביום ד' הקרוב, ה-8 לפברואר, ועומד על השקעה כוללת של 7 מיליון שקלים, מתוכם 3 מיליון שקלים בפיתוח הסדרה ו-4 מיליון שקלים בפעילות שיווקית ופרסומית. הקמפיין ישלב תשדירים במדיה, מודעות בעיתונות נשים, קופון התנסות, פעילות אינטרנט מקיפה, פעילות ממוקדת לקהל המקצועי, טעימות בנקודות המכירה וטעימות מחוץ לנקודות המכירה.
משרד פרסום: גלר נסיס, מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, ארט: שירה ורשבסקי, קופירייטר: יאיר זיסר, מנהלת אשכול לקוחות: כומי כרמון, תקציבאית: אסנת פנקובסקי. מנהלת מותג עוף טוב: שירלי שוורץ.
תשלובת עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף המובילה בישראל, נוסדה בשנת 1979 ומתמחה במוצרי עוף מוכנים בעל ערכים תזונתיים גבוהים.
סדרת המוצרים של עוף טוב מרוכזת בשלוש קטגוריות עיקריות: מנה עיקרית (הכוללת שניצלים, נגיסי עוף קציצות עוף), נקניקיות ומנה קלה (הכוללת פסטרמות ונקניקים).

תאריך:  08/02/2006   |   עודכן:  08/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il