X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברות הגלידה נערכות לקיץ וחושפות את הטעמים החדשים נלחמות על הגדלת נתח השוק
▪  ▪  ▪
בן אנד ג'ריס

גלידות נסטלה

גלידות נסטלה

גלידת שטראוס

גלידות נסטלה

בן אנד ג'ריס

למרות שמזג האוויר עדיין חורפי, בחברות הגלידה מסיימים את ההכנות לקראת הקיץ ומשיקים את האסטרטגיות שלהם.
בגלידת שטראוס הודיעו כי בהמשך להצלחה של מגנום בשנה החולפת, הם משיקים מחדש את מותג הדגל של עולם הגלידות ומביאה לצרכן מותג יוקרתי ואיכותי יותר.
שמוליק גולדברגר, מנכ"ל גלידת שטראוס, אמר היום במסיבת עיתונאים כי, "בהמשך להצלחה הגדולה בשנת 2005 אנו שמחים לפתוח את עונת הגלידה לקיץ 2006 במטרה להמשיך ולהוביל את שוק הגלידה עם שלושה עוגנים מרכזיים. מגנום שייתן השנה משמעות חדשה לחווית הפינוק; קרמיסימו שיענה על צרכי הבריאות עם כוסות אישיות וסורבה חדש בטעם ייחודי; ובתחום הילדים, תוך השקעה גדולה בפיתוח ישראלי ייחודי, ניתן השנה מענה מדויק לצרכי הילדים, בהשקת שלגון פריזבי, אשר יוביל את החדשנות לקהל זה".
רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר כי, "מגנום ימשיך להיות המותג מספר 1 ויתחדש עם לוגו חדש, אריזות זהב בעיצוב חדשני ולראשונה בעולם הגלידה הטבעת האות M על השוקולד בציפוי". גולדברגר הוסיף, כי החברה סיימה את 2005 עם נתח שוק של 54.2%, על-פי מדד נילסן 2005. "גלידת שטראוס שמה לה למטרה להמשיך להוביל את שוק הגלידות בישראל", הוא אמר.
בגלידות נסטלה סיכמו את שנת 2005 וציינו, כי החברה סיימה את השנה עם נתח שוק של 41% בשוק הגלידות המשפחתיות ועם גידול שיא של 20% במכירות בהשוואה ל- 2004.
סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, ליאורה ליפץ, אמרה כי "בשנת 2005 נרשם לראשונה שינוי בתמהיל הסגמנטים, ונראה מעבר לצריכת מוצרי פרימיום יקרים יותר, בעלי ערכים מוספים לצרכן. זיהוי מגמה זה יבוא לידי ביטוי משמעותי בתמהיל המוצרים שלנו לשנת 2006 שיושק עם תחילת העונה".
אבי זינגר, מנכ"ל חברת "מוצרי איכות אמריקניים" המשווקת את גלידת "בן אנד ג'ריס", ציין כי "בשנת 2006 צפוי גידול של כ-20% במכירות גלידות "בן אנד ג'ריס" לעומת שנת 2005, וזאת בעקבות פיתוח טעמים חדשים, ייצור אריזות מיוחדות שיהיו מיועדות לחברות תעופה, התרחבות בקטגוריות קיימות ועוד".
הוא הוסיף, כי בשנת 2006 מתכננת החברה לפתוח שתי גלידריות חדשות בהשקעה של כלמעלה ממיליון ש"ח שיתווספו לשלושת הגלידריות הקיימות ביבנה, במכללת ספיר ובת"א.
כולם מציגים מוצרים חדשים:
בן אנד ג'ריס
- בתחום השלגונים, תשיק שלגון חדש "חצי אפוי" – שלגון ייחודי על בסיס עוגיית בראוני'ס המכיל גלידת שמנת משובחת עם בצק עוגיות בציפוי שוקולד.
- ישיקו גלידות היוגורט מופחתות שומן המכילות 3% שומן בלבד ופותחו כחלק מהמגמה הבריאותית העולמית של מוצרי מזון מופחתי שומן בשני טעמים – צ'רי גרסייה ושוקולד פאדג' בראוני'ס. כל הגלידות מכילות רכיבים טבעיים בלבד - 100% חלב, שמנת ויוגורטים, ללא חומרים מלאכותיים או משמרים.
גלידות נסטלה
- חטיפי קראנץ' - חטיף קליל ורענן לצריכה בין הארוחות. מוצרים נוספים יחשפו לקראת הקיץ.
גלידת שטראוס
- מגנום WAFER&NOUGAT – מגנום וופל ונוגט – גלידת וניל עם שברי נוגט, בציפוי שוקולד חלב עם שברי וופל.
- מגנום WHITE&CARAMEL - מגנום שוקולד לבן וקרמל – גלידת וניל עם ריפל קרמל ושבבי קשיו, בציפוי שוקולד לבן עם פירורי עוגיות.
- פריזבי – שלגון הקיץ של הילדים עם מקל משחק שיעשה לילדים וגם להורים את הקיץ הקרוב. הגלידה בצורת חץ ובטעמים: תות, לימון, משמש.
- גרפיטי – גלידת תות בננה עם סוכריות, מצופה בשוקולד לבן עם המון נקודות צבע.
- קורנטו פרה– גלידת שטראוס ומותג שוקולד פרה המוביל של עלית מציגים את טילון הקורנטו בטעם שוקולד פרה עם שוקולד צ'יפ.
- סנדוויצ'יני – גלידת וניל ושוקולד צ'יפ בין שני ביסקוויטים פריכים. מוצע במאגדת המכילה 8 יח' מיני של סנדוויצ'ים המתאים במיוחד לילדים.
- מאגדת גלשן – הגלשן הינו מותג נוסטלגי של גלידת שטראוס אשר בחרה השנה להשיק אותו בורסיה עדכנית. מאגדת גלשן כוללת 10 שלגוני וניל בציפוי קרח בטעמי משמש ופטל.
- ביסים - מוצר חדש שמיועד לאירוח ונשנוש עם חברים ומשפחה באריזה נוחה להגשה. חטיפי גלידת שמנת בציפוי שוקולד וקראנץ.
- כוסות קרמיסימו דנונה – שיתוף פעולה חדש ועוצמתי בין שני המותגים המובילים קרמיסימו ודנונה. המאגדת כוללת: 4 כוסות של גלידת קרמיסימו דנונה בשני טעמים תות ופירות טרופיים. כל כוס קרמיסימו דנונה מכילה 1.5% שומן, יוגורט דנונה ביו אמיתי, חתיכות פרי אמיתי בתחתית ורק 120 קלוריות.
- שטראוס לייט – מאגדת המכילה 10 שלגונים חלביים בטעמי וניל פירות אדומים ופסיפלורה מלון. השלגונים בתוספת של סידן וויטמין D, סיבים תזונתיים ללא תוספת סוכר. 35 קלוריות ליחידה.

תאריך:  12/02/2006   |   עודכן:  12/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
Ask Jeeves, אתר החיפוש הוותיק, 'מפטר' את דמות המשרת ג'יבס שליוותה אותו במשך 10 שנים
מירב לוי
חבילת נישואים בפראג, סקי באיטליה, נופש בלונדון, פנטזיה מרוקאית, אנטליה בפורים ועוד...
ענבל אביב, עומר שיקלר
בצהריים התקבל דיווח על צנחן שנחת בשטח פלשתיני    צה"ל שלח כוחות חילוץ לבדוק את הדיווח    הערכה: מדובר בדיווח שווא, אך החיפושים נמשכים כדי לוודא
שי פאוזנר
ההעברה בוצעה לפי שווי חברה של 677.5 מיליון ש"ח    העסקה התאפשרה לאחר שבג"צ דחה את עתירת התנועה לאיכות השלטון נגד ההסכם לפני מספר שבועות
הדר פרבר
ראש צוות ההגנה: סדאם לא ישבות במחאה על ההליכים הלא-לגיטמיים, כפי שדווח קודם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il