X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

על כל העמלות ועל כל התורים, על כל האגרות ועל כל ריביות הפיגורים, על מוגבלים באמצעים, על חוסר היכולת לדבר ישירות עם הסניפים, על החריגה, על המסלולים ועל ההלוואות, על קופות ופיקדונות ועל אין החסכונות.
על שירות לפי גובה חשבון, על מינוסים ותדפיסים ועל כל מי שמקבל כסף לשמור לנו על מה שאין לנו. על מי שיש לו בגלל שלמישהו אין, על פיטורי מאות עובדים בשנת רווחים של מאות מיליונים, על מחיקה של חובות וביטול עמלות לעשירים על עיקולים ועל חשבונות מוגבלים.
על כל אלה, אסור שהבנק הזה יעבוד עלינו, אסור לעבור בשתיקה למי שחוגגים על גבם של מיליוני עניים. בנק הוא בסטה מודרנית שמי שעושק אותך, לבוש כהלכה ובהרבה מקרים, גם הכשירו את גיסך.
טענה של חוסר ידיעה מצד הבנק יכולה להתקבל רק למי שמשועבד. האם יש מצב שמספר שנים מכבסים מאות מיליונים ואף אחד לא נמצא שם על הקו, האם יתכן שבסניף קטן ליד הים עוברים מיליונים ואף אחד לא חשש, לא חשד?
אבל הסרט הזה מוכר לפחות כמו רוקי 6, כמה מנהלים הולכים הביתה ויש מי שיטשטש, הבנק הגדול במדינה. פועלים בשבילך אם אתה תושב חוץ שמעוניין לשהות במלון דן שבוע בשנה, לחצות את הכביש לסניף שלך ולנקות הון בלי שאף מדינה תחלוק עמך. מי ייתן וכולנו נהיה פועלים.
במדינה חזקה ואחראית איש פרטי יכול להחזיק בנק לבד, במדינת ארבע המשפחות מסוכן להחזיק בנק לבד, ויראו כל המחליטים אות אזהרה, מפני הצפוי כשמפריטים כך את כל המדינה.
ואם בבנק חזק וגדול, שעיני כל עליו קורים "ניסים" לאנשים מסוימים, מה יקרה ואילו ניסים יתרחשו בעוד כמה שנים במתנ"סים המופרטים?

תאריך:  07/03/2005   |   עודכן:  07/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
בחצי השנה האחרונה מימשו שרי אריסון ומשפחת דנקנר מניות פועלים בכ-600 מיליון דולר; חשוב לדעת אם הם ידעו משהו על החקירה, אם בכלל
אורלי ממן
כמה כסף יעלו כל החגיגות הללו? המון. מי משלם את עלותם באמת? ניחוש אחד. מוסר השכל? אם יש סקטור עובדים שאין כל סיבה לרחם עליו, או לרחוש לו אהדה ציבורית, זהו סקטור עובדי הבנקים. לידיעת עובדי בנק המזרחי ובנק לאומי.
גורי גרוסמן
רנית נחום-הלוי
כך לדברי חברים במרכז הליכוד
בועז מושקוביץ
פסוודו-דמוקרטיה: מה מתרחש בפועל אחרי שהחברה רושמת על נייר הקמת המשטר הדמוקרטי? מהם יחסי הכוחות בהתמודדות בין החברה הזו לבין הרודנויות הסובבות אותה? המאמר השישי בסדרה, העוסקת בקשר בין מהות המשטר הרודני לבין המלחמה במזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il