X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א ההמומה חזרה הבוקר ממדריד, בקבוצה יש כעס על חלק מהשחקנים שלא הגיעו מוכנים מנטלית למשחק מאסטיאו באסטון: "לא יודע אם הבעיה היא רק מנטלית
▪  ▪  ▪

כשהם מאוכזבים מאוד ואפילו בהלם נחתו הבוקר (שישי) בארץ שחקני מכבי ת"א אחרי התבוסה 90:75 לריאל מדריד במשחק הפתיחה של הטופ-16. במכבי לא ציפו לפתוח את השלב השני בצורה כל כך רעה והבוקר היו מאוכזבים מאוד לא רק מההפסד אלא בעיקר מהדרך.
בקבוצה שורר כעס רב על השחקנים שחלקם נראה שבע, אפתי וללא החוסן המנטלי המתאים לשלב בעונה שבו נמצאת הקבוצה. בקבוצה קיוו שהסיום הטוב של שלב הבתים יתן תנופה לקראת השלב המכריע בעונה אך במקום קיבלה מכבי סטירה כואבת ועכשיו חייבת אלופת אירופה לנצח את חמשת המשחקים שנותרו לה ע"מ שתוכל להיאבק על המקום הראשון בבית.
מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון אמר אמש בסיום: "זה נראה כאילו הפסדנו על השלשות והעונשין שלהם, אבל זה פשוט מרמה. כל הדברים שהתרעתי לגביהם, קרו לצערי. הגיע להם לנצח מהרגע הראשון, הם שיחקו הרבה יותר טוב, קלעו באחוזים טובים יותר וניצחו".
"שמרנו לא נכון ולא שיחקנו טוב. ידענו על כל דבר שלהם אבל לא הצלחנו למנוע אותם וזה הדבר הכי חשוב. לא יכול להיות מצב שניקח שלושה ריבאונדים מחמשת הגבוהים במשחק שלם. הניסיון היה צריך לבוא לידי ביטוי, לא היה כזה דבר.
דרק שארפ: "לא היינו מוכנים בפתיחה. הם עלו ל-20 הפרש ואז התחלנו להילחם, היינו צריכים לעשות ככה מהדקה הראשונה. אין לי מושג למה זה היה כך, אם הייתי יודע למה, היינו מתקנים את זה. צריך לחזור ליסודות, להתחיל לשחק הגנה יותר טובה.אנחנו חייבים למצוא דרך לנצח".
הבוקר מסטיאו בסטון נראה כמו יתר חביריו מאוכזב מאוד. באסטון היה מעורב במהלך המשחק בתקרית קלה עם עוזר המאמן דן שמיר ודיבר בשדה התעופה גם על מצב הקבוצה וגם על מה שאירע עם שמיר: "אני לא יכול להגיד מה יהיה כי אני לא מגדת עתידות או משהו כזה, לא רצינו להיכנס לפיגור של 20 הפרש כל כך מוקדם, רצינו להוביל 20 הפרש אבל אי אפשר לשלוט בהכל וכנראה שאנחנו צריכים לעבוד קשה יותר.
אני לא יודע אם זו רק בעייה מנטלית וזה קשור גם לצורה שבה אנחנו מוציאים דברים אל הפועל. הבעייה שלנו היא לא רק בריבאונד ההגנה אלא בהגנה נקודה. אנחנו לא יציבים וחייבים למצוא דרך לגרום להגנה שלנו להיות במיטבה בכל מצב".
על התקרית עם שמיר אמר בסטון: "מה שקרה שם הוא עניין פנימי של הקבוצה והוא ישאר כזה זה חלק מהטיפול שיש במהלך משחק אבל לא צריך לדאוג".
בדומה לבוסטון גם אנתוני פארקר נראה מאוכזב מאוד הבוקר ואמר: "לא באנו עם המנטליות הנכונה לא הצלחנו לעמוד באגרסיביות שלהם אנחנו צריכים לעשות התאמה כדי לבוא מוכנים יותר למשחקים אנחנו צריכים לבוא במנטליות של להיות או לחדול אחרי הפסד תמיד יותר קל להגיד מה לא היה בסדר, אבל אנחנו צריכים לבוא עם אופי רצחני כבר מההתחלה. התחלנו כאילו זה משחק ליגה רגיל בישראל, הם קלעו יותר, לקחנו צעד אחורה, נפלנו, התחלנו להילחם אבל הם קבוצה טובה מאוד. הם קלעו המון שלשות ולא הגבנו טוב למשחק.
לא היינו מסוגלים לעשות סל כשהיינו צריכים אותו. זה הטופ 16, זה המאני טיים. מכבי אף פעם לא מתחילה ככה רבע ראשון. אני לא מוותר אבל אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו. אנחנו צריכים לשחק עם הלב בכל התקפה, כל התקפה יכולה לקבוע מי עולה לפיינל פור, וזה ההבדל".

תאריך:  24/02/2006   |   עודכן:  24/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
העיסקה - במגדל אדגר של משפחת שנידמן    עקב ההתאוששות בשוק המשרדים - המגדל כבר כמעט מלא
עומר שיקלר
סקרי השבוע מצביעים של מגמה של ירידה בשלושת המפלגות הגדולות    קדימה נחלשת מעט ומקבלת 39 מנדטים    העבודה נחלשת מעט ומפלגות הימין רודפות אחרי הליכוד
עומר שיקלר
חיל האוויר שיגר טילים לעבר רכב בו נסעה חוליית משגרי קסאמים    בשתי תקריות נפגעו חשודים שהתקרבו לגדר המערכת ברצועת עזה    ליד אחת הגופות נמצא מטען חבלה
יהונתן דחוח-הלוי
העיתון ג'רוזלם פוסט מפרסם את הגירסה המלאה של דברי האלוף נוה בתדרוך הסגור    נוה מזהיר מפני התחזקות אל-קאעידה בשטחים, מדגיש את החשיבות האסטרטגית של בקעת הירדן ומאשים את המודיעין בכישלון חיזוי עליית החמאס
יהונתן דחוח-הלוי
עמיר פרץ תמיכה בהקמת מדינה פלשתינית, שולל שינוי המדיניות מול החמאס ומבטיח שוויון לערביי ישראל    את ההחלטה לגבי הסרת השפם הוא משאיר למשאל עם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il