חברת IMH מקבוצת מפל תקשורת משיקה את "הרשת" מערכת לניהול פרסום באתרי אינטרנט לפי קהלי יעד.
"הרשת" משתפת מאות אתרי אינטרנט בסיווג של גילאים ,תחומי עניין וסגנון חיים ומאפשרת מיליוני חשיפות לקהלים אלו.
"הרשת" מופעלת ומנוהלת באמצעות התוכנה הייעודית "Real Media", הפועלת ברשתות אינטרנט רבות ברחבי העולם.
"Real Media" הנה מערכת לניהול אתרי אינטרנט על-פי קהלי מטרה, המאפשרת ניתוח, תכנון וניהול פרסום מכוון עבור מפרסמים השואפים להגיע אל קהלי היעד הרלוונטיים עבור מותגיה ושירותיהם.
"הרשת" של IMH תאפשר למפרסמים באינטרנט גישה ממוקדת לקהלי היעד תוך שילוב של אמצעי פרסום ייחודיים כגון "JUMPSLIDE" טכנולוגית ריצ' מדיה ו- "JUMPWORD" אפליקציה ייחודית של תוכן שווקי על-פי מילות מפתח, פרי פיתוח של IMH Online.
דן רון, מנכ"ל IMH מסר היום "בעידן של ריבוי ערוצי מדיה דיגיטאליים הכוללים טלוויזיה, אינטרנט ,סלולאר ומחשבי כף יד , הפניה הממוקדת לקהלי היעד מתעצמת במטרה להשיג את יעדי המשווקים".
רון הוסיף ואמר "הפרסום באינטרנט נמצא בצמיחה דו ספרותית זו השנה השנייה וישנם אתרים רבים שאינם נהנים מצמיחה זו, ומפרסמים רבים שנאלצים להמתין למקום בפורטלים הראשיים, "הרשת" נותנת מענה לצורך אמיתי של אתרי אינטרנט להיכלל בתמהיל המדיה של המפרסמים ולמפרסמים הזדמנות מצוינת להגיע אל קהל היעד שלהם באופן בולט ואפקטיבי". מבין המפרסמים הראשונים שמזהים הזדמנות זו ניתן למנות מפרסמים מובילים כגון מוטורולה באמצעות טרגטמרקט ,אל- על, שנקר וקשרי תעופה.