X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הערובה לבטחונה של מדינת ישראל מפני הישנות השואה מסרבת להיות ערובה
▪  ▪  ▪

יש משהו עצוב בהתכנסות ראשי המדינות ושרי החוץ לכבוד בניין יד ושם החדש והמחודש. יש משהו עצוב באהבה העצומה המורעפת על יהודים מתים. על יהודים שנעקרו ממקום מושבם מזה אלפיים שנה (עוד בימיו של יוספוס פלוויוס היתה ברומא קהילה יהודית של ששת אלפים נפש) ונשלחו את בית המטבחיים לאחר שנשדדו עד היסוד, עד פיסת האריג האחרונה, עד המשקפיים וטבעת הנישואין ושער הראש והמילוי בשיניים.
יש משהו עצוב שמנהיגי העולם מתפעלים ממפעלי הנצחה ליהודים מתים מחד, ומאידך משתפים פעולה עם יורשיהם של התומכים ברצח, והעוסקים בו יום יום. רבה המבוכה בירושלים כאשר נציג הבכיר של הדיפלומטיה העולמית יוצר הקבלה ישירה ה בין המיליונים שנרצחו, ובין מייסם המורשת של הרוצחים, הלא הוא יאסר עראפאת.
נוצר הרושם כי הנצחת רצח העם איננה רק הנצחת זכרו של הרשע, אלא גם מתן תוקף להמשך מלכותו של הרשע. עומד לו ראש ממשלת ישראל ומכריז כי קיומה של מדינת ישראל, וקיומו של כוח מגן יהודי, הוא הערובה היחידה למניעת הישנות מעשה ההשמדה המערכתית שבוצע בעם היהודי. רוצה לומר כי סכנת ההשמדה עדיין מרחפת על שארית הפליטה. סקירה מהירה של העולם מראה כי המקום העיקרי שבו יש ריכוז קריטי של יהודים העומדים תחת איום של השמדה שכזו הוא במדינת ישראל עצמה.
ברגע זה לא הכריזה אף ממשלה בעולם על ציד יהודים כמדיניות רשמית. רק בתוככי מדינת ישראל ישנם גופים המכריזים השכם והערב שכוונתם האחת והיחידה היא הכחדת היהודים מן הארץ היחידה שבה, אומר ראש הממשלה, יש ערובה לקיום היהודי. רק בתחומי ארץ ישראל ישנם ארגונים שכל הוויתם היא הרס המדינה היהודית והכחדת תושביה היהודים. האמת שהמקום היחיד בעולם שבו העביר הפרלמנט חוק המכשיר גרוש יהודים מבתיהם בכוח הזרוע ותוך איום ברור בהרג אם יסרבו לעזוב מרצונם (בחייה של מדינה יש יותר מאלטלנה אחת, אמר בכיר מפלגה אנטי-ציונית) היא מדינת ישראל.
באותו זמן ממש עומדים להם מאתיים וחמישים גברים ונשים צעירים וצעירות ומכריזים כי בכוח המגן היחיד החוצץ בין יהודי ישראל לבין הגורל של אבותיהם ואמותיהם באירופה הם אינם מתכוונים להשתתף. וזאת מכיוון שהצבא איננו עומד בתקנים המוסריים הגבוהים שהם ממרום שנותיהם ונסיונם העצום התקינו. מהיכן צץ לו פרי הבאושים של החברה היהודית-ישראלית? את דעותיהם של מי מייצגים כל אותם צעירים, אשר משווים את צה"ל לקלגסים הנאצים? האם קם אחד מן ההורים של כל אותם צעירי זכי עיניים ואמר, לא אני לימדתי אותם, ולא אצלי חונכו כך? לא, ולכן ניתן להבין כי לא את ערכיהם מייצגים הצעירים אלא את ערכיה של חברה שבעה ומסואבת אשר מוכנה להקריב את כל מי שאיננו דומה לה, כדי לזכות בחסד המדומה של שלווה בשערי המשרפות.
ומה ייעשה לאותו דור עלוב נפש, פחדן ובטלן אשר מעדיף להסתתר מאחרי שמלותיהן של בנות צה"ל העומדות במחסומים ומונעות את חדירת הרוצחות הגאיונות? ברי כי אין לגייס אותם, שכן הם פרי ראש ולענה, רעל אשר יתסיס את התמימים והקלים להשפעה. נאמר כבר כי כל הירא ורך הלבב ישוב וילך לביתו ואל ימס את לבב אחיו כלבבו.
מאידך הם צודקים. המלחמה כבר איננה נערכת בשטח האויב. המלחמה האמיתית נערכת בלב האוכלוסייה היהודית האזרחית של מדינת ישראל. מספר האזרחים אשר נרצחו בארבע השנים האחרונות עולה פי שתיים על מספר החיילים שנהרגו. לכן צריכים רכי הלבב להישאר קרוב לסינור אמם, צמוד למרצדס של אביהם, ולעשות משהו מועיל. והמשהו הזה הוא מה שנקרא בעבר חיילות חיב"ה, אלו אשר עמדו בכניסה לכלבו שלום ובדקו אם הנכנסים נושאים נשק. כיום הם נקראים מאבטחים אך אין הם אלא נתיכים, אשר נשרפים בבואם להגן על המערכת. עבודת קודש שאין שכרה בצידה. זה צריך להיות תפקידם של הסרבנים. הם אלו שיעצרו בגופם את המחבלים שנשות תצפית המחסומים שחררו אל תוך הקהל.
קבלו נא אם כך את המאבטחים החדשים. לא רובאי חמש ולא בטיח. נשק לא ישאו, כדי שלא לפגוע חס וחלילה בחפים מפשע. את מדי צה"ל שנקעה נפשם מהם לא ילבשו. אבל אולי ימנעו מן החפים מפשע באמת מלהצטרף לרשימות המתארכות שבשולי יד ושם.
ובבניין ציון ננוחם

תאריך:  17/03/2005   |   עודכן:  18/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
אצל הנשיא-המלך, לא מוצאים התייחסות כזאת; הוא כאילו מנותק מהעם. אפשר לומר שניתוק זה עצמו הוא הגורם לו לחטוא. שהרי ניתוק כזה אינו יכול להיווצר אלמלי גסות הרוח שהשתלטה עליו, כנ"ל
עו"ד אברהם פכטר
הסרבנות של מחזור הגיוס של תיכוניסטים ממרכז הארץ - הוא הפתעה חלקית בלבד. כבר היו בעבר - מכתבי שמיניסטיים, סרבנות יוצאי סיירת מטכ"ל, טייסי מילואים וסרבנים בודדים; עם התגברות זרם הסרבנים על המדינה וצה"ל להגיב בדרך חדשה ויצירתית - שחרור משירות צה"ל עם חותמת של סרבן גיוס - עם אות סרבן - לכל החיים.
אריאל שרון
דברי ראש הממשלה בחנוכת המוזיאון החדש לתולדות השואה ב"יד ושם"
חנה בית הלחמי
קטעים ממכתב שנשלח הבוקר לחברי ועדת החינוך, העוסקים בנושא הריטלין השבוע
נדיה מטר
סיסמת "תנו לעם להחליט" היא בזבוז כסף, במקום להפנותו להכנה למאבק הקיץ נגד ההינתקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il